“"corona" en toch heerlijk eten. Echt old Dutch!”
Beoordeling van The Old Dutch

The Old Dutch
Geclassificeerd als nr. 65 van 1.369 Restaurants in Rotterdam
Keukens: Nederlands
Wijk: Oude Westen
21 maart 2020 beoordeeld

Door de corona omstandigheden is het restaurant gesloten, maar gelukkig heeft Old Dutch hier op iets gevonden.
De maaltijden kunnen worden afgehaald en zelfs ook bezorgd.
Afgelopen week hebben wij twee verschillende maaltijden besteld en deze waren heerlijk.
Echt de kwaliteit die wij van Old Dutch gewend zijn.

Datum van bezoek: maart 2020

2 februari 2020 beoordeeld

Op 9 januari 2020, werd de nieuwjaarsbijeenkomst van de MCR- Marine Club Rotterdam in The Old Dutch gehouden. Ditmaal met een vernieuwde keukenbrigade van uitstekende kwaliteit en vernieuwing. Ook nu weer zo'n 135 verwende MCR gasten genoten van de Old Dutch kwaliteit en service.

Datum van bezoek: januari 2020
8 januari 2020 beoordeeld

Dit is zo'n restaurant waar alles klopt qua eten/drinken en gastvrijheid.
The Old Dutch mag nooit verloren gaan!

Datum van bezoek: augustus 2019
16 november 2019 beoordeeld

Afgaande van de vele positieve reviews hadden wij dit restaurant uitgekozen om na ons bezoek aan de Kunsthal te gaan eten. Op loopafstand dus handig. The Old Dutch is een oud boerderijtje, zeer pittoresk aan de buitenkant, midden in het centrum van Rotterdam. Binnen is de inrichting gezellig maar toch wel heel oubollig. Wij namen een 6-gangen verrassingsmenu met 1 maal een bijpassend wijnarrangement. Er ging behoorlijk wat mis in de bediening dus van een zeer professionele zwarte brigade was deze avond weinig sprake. We kregen 2 maal dezelfde (matige) amuse voorgeschoteld. De tartaar hebben we elders beter gegeten. Bij het wild zwijn en daarna bij het hoofdgerecht reebiefstuk ging het helemaal mis, fles wijn bleef staan, geen uitleg bij het gerecht, nog even gewacht en helaas was toen alles koud. De borden waren niet altijd voorverwarmd?. De jongeman van de bediening wenste ons smakelijke voortzetting, dat wel. Een deskundige erbij gehaald en die heeft het uiteindelijk netjes opgelost door ons een redelijke korting op de rekening te geven. Door dat alles was toch de sfeer weg en wat gespannen. Voor ons geen Old Dutch meer!

Datum van bezoek: november 2019
19 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Old fashion restaurant! Wil je de jaren 60/70 ervaren, (interieur) dan moet je hier geweest zijn. Klassieke tafelbereidingen en super kaaswagen. Zeer attente bediening in, je raad het al klassiek zwart-wit.

Datum van bezoek: juli 2019

Reizigers die The Old Dutch bekeken, bekeken ook

Rotterdam, Zuid-Holland

In The Old Dutch geweest? Deel je ervaringen!