“Een van de beste restaurants van Rotterdam”
Beoordeling van Destino

Destino
Geclassificeerd als nr. 145 van 1.369 Restaurants in Rotterdam
Keukens: Spaans
Dineropties: Na sluitingstijd
Dineropties: Na sluitingstijd
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke tapas, fijne wijnen en o zo vriendelijke bediening die je duidelijk een heerlijke avond willen bezorgen. Vijf sterren is eigenlijk nog te weinig. O ja, vergeet niet de cheescake te proeven, zo lekker eet je hem nl nergens!

Datum van bezoek: juli 2020

22 februari 2020 beoordeeld

We waren hier voor de eerste keer en kregen uitleg over het tapasconcept door de vriendelijke ober(-s). We kregen al snel een nieuwe kleine kaart, omdat de eerste niet klopte. Later bleek de tweede ook niet te kloppen: bestelt iemand varkenshaas, blijkt het rund te zijn. De grote kaart staat vol eenpersoons hapjes, dus delen is niet van toepassing: soep delen, een brik delen? De calamares en bomba arroz waren wel te delen. Over het algemeen waren de smaken prima, maar niet héél bijzonder. Er was wel werk gemaakt van de presentatie. Dat verklaart waarschijnlijk ook de prijs. Een tikje te duur voor de hoeveelheid in combinatie met de smaken. De schamel gevulde glazen chardonnay zijn voor 5,75 euro p.s. wel erg prijzig. Op de kaart stond ijs met 3 bolletjes van verschillende smaken. Op de vraag of ik de 3 smaken wilde, antwoordde ik dat ik het liefst alleen vanille wenste. Nou ik kreeg dus 1 minuscuul bolletje?!
Eén van ons zat aan het hoofd van de tafel. Er was tussen de vitrinekast en haar stoel hooguit een meter ruimte. Hier stonden wel regelmatig mensen hapjes te kiezen en de obers moesten er langs. Dat eet niet rustig. Ook de ruimte tussen ons en de tafel achter ons was te krap. Er was doorlopend irritatie over botsende rugleuningen.
Conclusie, we zijn niet geheel ontevreden, maar zeker niet zo enthousiast als het NRC.

Datum van bezoek: februari 2020
reinberts2020, Eigenaar van Destino, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 februari 2020

Beste meneer van Rossen, Hartelijk bedankt voor uw bezoek aan ons restaurant. Wat fijn dat u de bediening vriendelijk en het eten lekker vond. Dank u wel! Ook bedankt voor uw opmerkingen over de prijs van sommige producten. De prijzen houden wij regelmatig tegen het licht en proberen actief om die zo laag mogelijk te houden. Wel kiezen we veel voor echt mooie, goede producten en die zijn vaak wat duurder. Overigens hebben we ook goedkopere wijnen op de kaart.
Bij uw volgende reservering kunt u aangeven graag aan een lage tafel te zitten. Dan heeft u wat meer ruimte om u heen. We zien u graag nog eens terug!

16 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Goeie ontvangst! Heerlijk gegeten en gedronken. Gin Tonic was super lekker! Hele gezellige sfeer! Zeker een aanrader!

Datum van bezoek: februari 2020

Hartelijk bedankt voor uw bezoek aan ons restaurant. We zijn blij dat u heerlijk gegeten en gedronken heeft en dat het gezellig was bovendien. We zien u graag nog eens terug!

11 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben híer op uitnodiging gegeten. Heel vriendelijk ontvangen en een oplossing geboden voor het parkeren. Heel veel diverse tappas gegeten bereid door echte Spaanse koks. En die snappen wat echt lekker is. Ook prachtige nagerechten. Dit alles begeleid met mooie wijnen. Vriendelijke en vakkundige bediening. Alles bij elkaar was het een mooie avond. Zeer aanbevolen.

Datum van bezoek: februari 2020

Hartelijk bedankt voor uw bezoek aan ons restaurant en uw prachtige review. Zo te lezen heeft u alles precies ervaren zoals wij het bedoelen. Leuk om te lezen.
Tot de volgende keer!

2 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer betrokken eigenaar die met passie vertelt over eten en wijn. Lunchgerechten waren echt superlekker. Ga ik zeker een keer terug komen.

Datum van bezoek: november 2019

Beste meneer Hoogendoorn, bedankt voor uw bezoek en uw vriendelijke review. We zien u ook graag nog eens terug. Tot de volgende keer!
Team Destino

Reizigers die Destino bekeken, bekeken ook

Rotterdam, Zuid-Holland

Rotterdam, Zuid-Holland

In Destino geweest? Deel je ervaringen!