10 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Als je op dit hotel iets aan te merken hebt,ben je niet goed wijs!
Ook zeer goede bedden,mooie kamer,goede locatie!!!
Één woord: FANTASTISCHE ERVARING!
Personeel,bediening,ontbijt ,hygiëne,...alles piccobello

Verbleef: september 2017
22 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

In de kamer op de 10 verdieping aan de zijde van het centraal station komt het geluid van de voorbij rijdende tram de slaapkamer binnen hierdoor werd ik zeer vroeg in de ochtend gewekt. Dit was niet de bedoeling. Bij gebruik van de douche in een gesloten badkamer beslaat de spiegel.door gebrek aan voldoend ventilatie. Verder goede bedden en alle faciliteiten aanwezig die je van een hotel op dit niveau mag verwachten.
Mijn volgende kamer moet beslist aan de andere kant van dit hotel liggen

Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
Sanne_MarriottRTM, Guest Relations Manager van Rotterdam Marriott Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 augustus 2017

Geachte Lekker2011

Geachte Dhr. Assink,

Hartelijk dank voor de tijd die u genomen heeft uw feedback met ons te delen. Mede dankzij uw reactie kunnen wij onze service naar een hoger level brengen.

De ervaring die u omschreven heeft is zeker niet de ervaring waar wij naar streven als vijf sterren hotel zijnde. Ik vind het dan ook vervelend te moeten vernemen dat u geluidoverlast heeft ervaren van de trams op de vroege ochtend. Bij een volgend verblijf zou ik u willen vragen mij, of mijn collega's persoonlijk te verzoeken voor een kamer aan de achterzijde van het hotel. Hier rijden namelijk geen trams of ander verkeer waardoor de kamers aan deze zijde een stuk rustiger zijn.
Uw opmerking met betrekking tot de ventilatie in de badkamer heb ik persoonlijk gedeeld met de betrokken teams om dit onder de aandacht te brengen.

Hartelijk dank nogmaals voor deze waardevolle recensie!

Bij een volgende boeking neemt u gerust contact met mij persoonlijk op via sanne.tenwolde@marriottrotterdam.com zodat ik voor een rustige kamer kan zorgen met een goede ventilatie in de badkamer.

Met warme groet,

Sanne ten Wolde - Guest Relations Manager

4 augustus 2017 beoordeeld

Prima kamer, alles schoon.
Uitstekende bedden met uitmuntend bedtextiel.Het personeel was uitermate vriendelijk, behilpzaam en professioneel.
We hebben van de Gym gebruik gemaakt. Deze was redelijk.
Het ontbijt was zeer goed.
Het hotel ligt in het hart van Rotterdam, alles is op loopafstand.
Dit is een prima hotel om in te verblijven en Rotterdam te verkennen.

Kamertip: 12e Etage met uitzicht over de stad is prima
  • Verbleef: augustus 2017, reisde met familie
29 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Tegenover het centraal station van Rotterdam gelegen, nog geen 4 minuten lopen. Vriendelijke ontvangst bij inchecken en alles wordt je netjes uitgelegd m.b.t. de gang van zaken in het hotel. Kamer schoon, prima bed, niet te hard maar ook niet te zacht. Zeker een aanrader

Verbleef: juli 2017, reisde met vrienden
24 juli 2017 beoordeeld

Een uitstekend hotel op misschien wel de handigste locatie van Rotterdam. Tegenover het Centraal Station en nog geen 5 minuten lopen naar centrum en Coolsingel. Het Boymans van Beuningen museum is op maar ca. 15 minuten loopafstand.
De kamer, tenminste als je een deluxe kamer hebt op de 11e verdieping, is uitstekend en het personeel is zeer attent en vriendelijk.
Het hotel is dus een aanrader.
Ook een aanrader is het visbuffet in het hotel op elke 3e donderdag van de maand. Voor de echte liefhebber.

Verbleef: juli 2017