“Fantastisch”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 11 websites!
Rotterdam Marriott Hotel
Beoordeeld als nr. 7 van 53 hotels in Rotterdam
Eco-leadersNiveau Zilver
10 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Als je op dit hotel iets aan te merken hebt,ben je niet goed wijs!
Ook zeer goede bedden,mooie kamer,goede locatie!!!
Één woord: FANTASTISCHE ERVARING!
Personeel,bediening,ontbijt ,hygiëne,...alles piccobello

Verbleef: September, 2017
Schrijf een beoordeling

22 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

In de kamer op de 10 verdieping aan de zijde van het centraal station komt het geluid van de voorbij rijdende tram de slaapkamer binnen hierdoor werd ik zeer vroeg in de ochtend gewekt. Dit was niet de bedoeling. Bij gebruik van de douche in een gesloten badkamer beslaat de spiegel.door gebrek aan voldoend ventilatie. Verder goede bedden en alle faciliteiten aanwezig die je van een hotel op dit niveau mag verwachten.
Mijn volgende kamer moet beslist aan de andere kant van dit hotel liggen

Verbleef: Augustus, 2017, reisde met een partner
Sanne_MarriottRTM, Guest Relations Manager van Rotterdam Marriott Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 augustus 2017

Geachte Lekker2011

Geachte Dhr. Assink,

Hartelijk dank voor de tijd die u genomen heeft uw feedback met ons te delen. Mede dankzij uw reactie kunnen wij onze service naar een hoger level brengen.

De ervaring die u omschreven heeft is zeker niet de ervaring waar wij naar streven als vijf sterren hotel zijnde. Ik vind het dan ook vervelend te moeten vernemen dat u geluidoverlast heeft ervaren van de trams op de vroege ochtend. Bij een volgend verblijf zou ik u willen vragen mij, of mijn collega's persoonlijk te verzoeken voor een kamer aan de achterzijde van het hotel. Hier rijden namelijk geen trams of ander verkeer waardoor de kamers aan deze zijde een stuk rustiger zijn.
Uw opmerking met betrekking tot de ventilatie in de badkamer heb ik persoonlijk gedeeld met de betrokken teams om dit onder de aandacht te brengen.

Hartelijk dank nogmaals voor deze waardevolle recensie!

Bij een volgende boeking neemt u gerust contact met mij persoonlijk op via sanne.tenwolde@marriottrotterdam.com zodat ik voor een rustige kamer kan zorgen met een goede ventilatie in de badkamer.

Met warme groet,

Sanne ten Wolde - Guest Relations Manager

4 augustus 2017 beoordeeld

Prima kamer, alles schoon.
Uitstekende bedden met uitmuntend bedtextiel.Het personeel was uitermate vriendelijk, behilpzaam en professioneel.
We hebben van de Gym gebruik gemaakt. Deze was redelijk.
Het ontbijt was zeer goed.
Het hotel ligt in het hart van Rotterdam, alles is op loopafstand.
Dit is een prima hotel om in te verblijven en Rotterdam te verkennen.

Kamertip: 12e Etage met uitzicht over de stad is prima
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Augustus, 2017, reisde met familie
29 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Tegenover het centraal station van Rotterdam gelegen, nog geen 4 minuten lopen. Vriendelijke ontvangst bij inchecken en alles wordt je netjes uitgelegd m.b.t. de gang van zaken in het hotel. Kamer schoon, prima bed, niet te hard maar ook niet te zacht. Zeker een aanrader

Verbleef: Juli, 2017, reisde met vrienden
24 juli 2017 beoordeeld

Een uitstekend hotel op misschien wel de handigste locatie van Rotterdam. Tegenover het Centraal Station en nog geen 5 minuten lopen naar centrum en Coolsingel. Het Boymans van Beuningen museum is op maar ca. 15 minuten loopafstand.
De kamer, tenminste als je een deluxe kamer hebt op de 11e verdieping, is uitstekend en het personeel is zeer attent en vriendelijk.
Het hotel is dus een aanrader.
Ook een aanrader is het visbuffet in het hotel op elke 3e donderdag van de maand. Voor de echte liefhebber.

Verbleef: Juli, 2017
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Rotterdam bekeken
Cool
Ibis Rotterdam City Centre
nr. 8 van 53 in Rotterdam
807 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Rotterdam Marriott Hotel geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Rotterdam Marriott Hotel

Adres: Weena 686, 3012 CN Rotterdam, Nederland (Voorheen The Manhattan Hotel Rotterdam)
Locatie: Nederland > Zuid-Holland > Rotterdam > Cool
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Gratis snelle internetverbinding (wifi) Restaurant Roomservice Suites Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Nr. 1 familiehotel in Rotterdam
Nr. 2 zakenhotel in Rotterdam
Nr. 5 romantisch hotel in Rotterdam
Nr. 5 eco-hotel in Rotterdam
Nr. 7 luxe hotel in Rotterdam
Prijsklasse: 120 € - 228 € (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:5 ster(ren) — Rotterdam Marriott Hotel 5*
Aantal kamers: 230
Officiële beschrijving (verzorgd door het hotel):
Rotterdam is de afgelopen jaren getransformeerd tot een veelzijdige, dynamische stad. Het thuis van de grootste Europese haven en trendsetter op vele vlakken. De stad bruist en bloeit en heeft de afgelopen jaren veel exposure en erkenning gekregen. wat ook internationaal niet onopgemerkt is gebleven. Het Rotterdam Marriott Hotel is één van de meest toonaangevende hotels van Rotterdam. Het hotel beschikt over 230 elegante en ruime kamers, velen met prachtig uitzicht op de skyline van de stad. Alle kamers zijn in 2016 gerenoveerd en uitgerust met de nieuwste snufjes; variërend van high speed internet, comfortabele bedden tot ruime marmeren badkamers en een 42 "flat-panel TV. Ook voor voor uw vergadering bent u bij ons aan het juiste adres. Het Rotterdam Marriott Hotel beschikt, naast 5 boardrooms, over ruim…….m² aan multifunctionele vergaderruimtes. Al onze zalen zijn voorzien van daglicht, hoge plafonds en het snelste hotelinternet in Nederland. Uniek is de verbinding met “De Doelen ICC Rotterdam’ het internationaal congresscentrum van de stad. Door middel van een overdekte luchtbrug zijn wij met elkaar verbonden en kunnen we vergaderruimtes aanbieden van 100 tot 3000 personen. In onze nieuwe lobby maakt u kennis met Marriott’s ‘Greatroom’ lobby concept. De lobby is een levendige ontmoetingsplaats in het Rotterdam Central District en beschikt over een nieuw en trendy restaurant en bar. De naam is Pillars, verwijzend naar de decoratieve pilaren in onze nieuwe lobby, maar met name verwijzend naar de 4 kern pilaren; to welcome, to gather, to collaborate & to chill. Pillars is een restaurant waar het menu mee beweegt met het moment van de dag; van een koffiecafé in de ochtend naar een levendige bar in de avond. Verder is het Rotterdam Marriott Hotel, door zijn centrale ligging in Rotterdam Central District, direct tegenover het nieuwe Rotterdam Centraal Station, zeer goed toegankelijk. Vanaf Amsterdam Schiphol reist u in 25 minuten naar Rotterdam en staat u in 26 minuten in onze lobby. Rotterdam-The Hague Airport ligt op slechts 15 minuten rijden en internationale treinen zoals de Thalys, Eurostar en Deutsche Bahn arriveren allen op Rotterdam CS. De grote winkelstraten, uitgaanscentra, musea en bekende attracties zoals de Markthal, Euromast en de watertaxi’s, vindt u tevens in de nabijheid van het hotel. ... meer   minder
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Expedia, Booking.com, Thomas Cook International AG, TripOnline SA, 5viajes2012 S.L. en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij Rotterdam Marriott Hotel met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Westin Rotterdam
Rotterdam Westin

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?