Rotterdam Marriott Hotel
90 US$
  • Inclusief ontbijt
Besparingsmelding! 17% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 17% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 109 US$ per nacht.

Stayokay Rotterdam(Rotterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
89 US$
177 US$
146 US$
Agoda.com
  • Zwembad
SS Rotterdam(Rotterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
98 US$
88 US$
  • Roomservice
Besparingsmelding! 13% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 13% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 101 US$ per nacht.

nhow Rotterdam(Rotterdam)
115 US$
109 US$
Priceline
Besparingsmelding! 12% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 12% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 124 US$ per nacht.

90 US$
CitizenM
Besparingsmelding! 15% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 15% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 106 US$ per nacht.

Ibis Rotterdam City Centre(Rotterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
29 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Tegenover het centraal station van Rotterdam gelegen, nog geen 4 minuten lopen. Vriendelijke ontvangst bij inchecken en alles wordt je netjes uitgelegd m.b.t. de gang van zaken in het hotel. Kamer schoon, prima bed, niet te hard maar ook niet te zacht. Zeker een aanrader

Verbleef: juli 2017, reisde met vrienden
24 juli 2017 beoordeeld

Een uitstekend hotel op misschien wel de handigste locatie van Rotterdam. Tegenover het Centraal Station en nog geen 5 minuten lopen naar centrum en Coolsingel. Het Boymans van Beuningen museum is op maar ca. 15 minuten loopafstand.
De kamer, tenminste als je een deluxe kamer hebt op de 11e verdieping, is uitstekend en het personeel is zeer attent en vriendelijk.
Het hotel is dus een aanrader.
Ook een aanrader is het visbuffet in het hotel op elke 3e donderdag van de maand. Voor de echte liefhebber.

Verbleef: juli 2017
21 juli 2017 beoordeeld

Tot twee keer toe werd er een fout gemaakt bij het inchecken van onze kamer. Bij de eerste keer werkte de kaart niet, bij de tweede keer lag er een ander koppel op bed te slapen (!). Dit werd wel goed gemaakt door een tegoedbon voor een drankje in de bar, en koekjes op de kamer, maar voor een 5-sterrenhotel, vind ik dit toch echt niet kunnen! De derde kamer die we dus toegewezen kregen, was klein en erg zakelijk ingericht, wel een prachtig uitzicht op het Centraal Station. Mooie en smaakval ingerichte bar en receptie, personeel heel vriendelijk! Het onbijt was op zich niets speciaals, jammer dat er geen brood was, enkel broodjes. Ook hier vriendelijk personeel.

• Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
Sanne_MarriottRTM, Front Office Manager van Rotterdam Marriott Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 juli 2017

Geachte Martine793,

Hartelijk dank voor uw verblijf in het Rotterdam Marriott hotel en voor de tijd die u heeft genomen om uw ervaringen met ons te delen.

Ik spijt mij te moeten lezen dat uw check in niet correct is verlopen. Wij streven er dagelijks naar services van hoog niveau aan te bieden & helaas is dit tijdens uw verblijf niet volledig gelukt. Ik heb uw ervaringen met ons team & management team gedeeld om herhaling in de toekomst te voorkomen.

Tenslotte wil ik u bedanken voor uw compliment betreffende ons personeel.

Mocht u in persoonlijk met mij uw ervaring verder willen bespreken sta ik hier altijd voor open.

Ilse Verwijs
Front Office Manager

8 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik ben een week geleden met vrienden naar de Marriott in Rotterdam geweest. Het super lekker. En de service was uitstekend. Ik ben geholpen door Ahmed die een lekkere gemixte limonade had gemaakt en we hebben zo een vis platter besteld dat was een hele lekkere sharing platter van Damien.

Zeker voor herhaling vatbaar. Iedereen moet die platter hebben uitgeprobeerd heerlijke verse vis.

Verbleef: juni 2017, reisde met vrienden
30 mei 2017 beoordeeld

Heb helaas de tijd niet gehad om eerder het team te bedanken voor een geweldig verblijf. De Bar was fantastich, de kamers uitstekend en natuurlijk een geweldige locatie om de stad te verkennen. Iedereen was erg behuplzaam en vriendelijk.

• Verbleef: februari 2017, reisde met vrienden