“Goed hotel! ”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 11 websites!
Rotterdam Marriott Hotel
Beoordeeld als nr. 6 van 53 hotels in Rotterdam
Eco-leadersNiveau Zilver
29 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Tegenover het centraal station van Rotterdam gelegen, nog geen 4 minuten lopen. Vriendelijke ontvangst bij inchecken en alles wordt je netjes uitgelegd m.b.t. de gang van zaken in het hotel. Kamer schoon, prima bed, niet te hard maar ook niet te zacht. Zeker een aanrader

Verbleef: Juli, 2017, reisde met vrienden

24 juli 2017 beoordeeld

Een uitstekend hotel op misschien wel de handigste locatie van Rotterdam. Tegenover het Centraal Station en nog geen 5 minuten lopen naar centrum en Coolsingel. Het Boymans van Beuningen museum is op maar ca. 15 minuten loopafstand.
De kamer, tenminste als je een deluxe kamer hebt op de 11e verdieping, is uitstekend en het personeel is zeer attent en vriendelijk.
Het hotel is dus een aanrader.
Ook een aanrader is het visbuffet in het hotel op elke 3e donderdag van de maand. Voor de echte liefhebber.

Verbleef: Juli, 2017
21 juli 2017 beoordeeld

Tot twee keer toe werd er een fout gemaakt bij het inchecken van onze kamer. Bij de eerste keer werkte de kaart niet, bij de tweede keer lag er een ander koppel op bed te slapen (!). Dit werd wel goed gemaakt door een tegoedbon voor een drankje in de bar, en koekjes op de kamer, maar voor een 5-sterrenhotel, vind ik dit toch echt niet kunnen! De derde kamer die we dus toegewezen kregen, was klein en erg zakelijk ingericht, wel een prachtig uitzicht op het Centraal Station. Mooie en smaakval ingerichte bar en receptie, personeel heel vriendelijk! Het onbijt was op zich niets speciaals, jammer dat er geen brood was, enkel broodjes. Ook hier vriendelijk personeel.

• Verbleef: Juli, 2017, reisde met een partner
Sanne_MarriottRTM, Front Office Manager van Rotterdam Marriott Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 juli 2017

Geachte Martine793,

Hartelijk dank voor uw verblijf in het Rotterdam Marriott hotel en voor de tijd die u heeft genomen om uw ervaringen met ons te delen.

Ik spijt mij te moeten lezen dat uw check in niet correct is verlopen. Wij streven er dagelijks naar services van hoog niveau aan te bieden & helaas is dit tijdens uw verblijf niet volledig gelukt. Ik heb uw ervaringen met ons team & management team gedeeld om herhaling in de toekomst te voorkomen.

Tenslotte wil ik u bedanken voor uw compliment betreffende ons personeel.

Mocht u in persoonlijk met mij uw ervaring verder willen bespreken sta ik hier altijd voor open.

Ilse Verwijs
Front Office Manager

8 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik ben een week geleden met vrienden naar de Marriott in Rotterdam geweest. Het super lekker. En de service was uitstekend. Ik ben geholpen door Ahmed die een lekkere gemixte limonade had gemaakt en we hebben zo een vis platter besteld dat was een hele lekkere sharing platter van Damien.

Zeker voor herhaling vatbaar. Iedereen moet die platter hebben uitgeprobeerd heerlijke verse vis.

Verbleef: Juni, 2017, reisde met vrienden
30 mei 2017 beoordeeld

Heb helaas de tijd niet gehad om eerder het team te bedanken voor een geweldig verblijf. De Bar was fantastich, de kamers uitstekend en natuurlijk een geweldige locatie om de stad te verkennen. Iedereen was erg behuplzaam en vriendelijk.

• Verbleef: Februari, 2017, reisde met vrienden
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Rotterdam bekeken
Cool
nhow Rotterdam
nr. 7 van 53 in Rotterdam
1.674 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Rotterdam Marriott Hotel geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Rotterdam Marriott Hotel

Adres: Weena 686, 3012 CN Rotterdam, Nederland (Voorheen The Manhattan Hotel Rotterdam)
Locatie: Nederland > Zuid-Holland > Rotterdam > Cool
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Gratis snelle internetverbinding (wifi) Restaurant Roomservice Suites Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Nr. 1 familiehotel in Rotterdam
Nr. 2 zakenhotel in Rotterdam
Nr. 5 eco-hotel in Rotterdam
Nr. 5 romantisch hotel in Rotterdam
Nr. 6 luxe hotel in Rotterdam
Prijsklasse: 119 € - 245 € (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:5 ster(ren) — Rotterdam Marriott Hotel 5*
Aantal kamers: 230
Officiële beschrijving (verzorgd door het hotel):
Rotterdam is de afgelopen jaren getransformeerd tot een veelzijdige, dynamische stad. Het thuis van de grootste Europese haven en trendsetter op vele vlakken. De stad bruist en bloeit en heeft de afgelopen jaren veel exposure en erkenning gekregen. wat ook internationaal niet onopgemerkt is gebleven. Het Rotterdam Marriott Hotel is één van de meest toonaangevende hotels van Rotterdam. Het hotel beschikt over 230 elegante en ruime kamers, velen met prachtig uitzicht op de skyline van de stad. Alle kamers zijn in 2016 gerenoveerd en uitgerust met de nieuwste snufjes; variërend van high speed internet, comfortabele bedden tot ruime marmeren badkamers en een 42 "flat-panel TV. Ook voor voor uw vergadering bent u bij ons aan het juiste adres. Het Rotterdam Marriott Hotel beschikt, naast 5 boardrooms, over ruim…….m² aan multifunctionele vergaderruimtes. Al onze zalen zijn voorzien van daglicht, hoge plafonds en het snelste hotelinternet in Nederland. Uniek is de verbinding met “De Doelen ICC Rotterdam’ het internationaal congresscentrum van de stad. Door middel van een overdekte luchtbrug zijn wij met elkaar verbonden en kunnen we vergaderruimtes aanbieden van 100 tot 3000 personen. In onze nieuwe lobby maakt u kennis met Marriott’s ‘Greatroom’ lobby concept. De lobby is een levendige ontmoetingsplaats in het Rotterdam Central District en beschikt over een nieuw en trendy restaurant en bar. De naam is Pillars, verwijzend naar de decoratieve pilaren in onze nieuwe lobby, maar met name verwijzend naar de 4 kern pilaren; to welcome, to gather, to collaborate & to chill. Pillars is een restaurant waar het menu mee beweegt met het moment van de dag; van een koffiecafé in de ochtend naar een levendige bar in de avond. Verder is het Rotterdam Marriott Hotel, door zijn centrale ligging in Rotterdam Central District, direct tegenover het nieuwe Rotterdam Centraal Station, zeer goed toegankelijk. Vanaf Amsterdam Schiphol reist u in 25 minuten naar Rotterdam en staat u in 26 minuten in onze lobby. Rotterdam-The Hague Airport ligt op slechts 15 minuten rijden en internationale treinen zoals de Thalys, Eurostar en Deutsche Bahn arriveren allen op Rotterdam CS. De grote winkelstraten, uitgaanscentra, musea en bekende attracties zoals de Markthal, Euromast en de watertaxi’s, vindt u tevens in de nabijheid van het hotel. ... meer   minder
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Expedia, Agoda, 5viajes2012 S.L., TripOnline SA en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij Rotterdam Marriott Hotel met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Westin Rotterdam
Rotterdam Westin

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?