Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Rotterdam Marriott Hotel
Hotels in de buurt
90 US$
Expedia.com
Zie aanbieding
Certificaat van uitmuntendheid
  • Gratis wifi
  • Inclusief ontbijt
Besparingsmelding! 17% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 17% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 109 US$ per nacht.

We analyseren de tarieven over een periode van 60 dagen en vergelijken jouw selectie met het gemiddelde tarief van vergelijkbare verblijven, zodat je zeker weet dat je de beste deal hebt.

136 US$
Booking.com
Zie aanbieding
  • Gratis wifi
  • Zwembad
Novotel Rotterdam Brainpark(Rotterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
96 US$
84 US$
Booking.com
Zie aanbieding
Certificaat van uitmuntendheid
  • Gratis wifi
  • Gratis parkeren
Besparingsmelding! 15% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 15% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 99 US$ per nacht.

We analyseren de tarieven over een periode van 60 dagen en vergelijken jouw selectie met het gemiddelde tarief van vergelijkbare verblijven, zodat je zeker weet dat je de beste deal hebt.

nhow Rotterdam(Rotterdam)
114 US$
Expedia.com
Zie aanbieding
Certificaat van uitmuntendheid
  • Gratis wifi
  • Restaurant
Stayokay Rotterdam(Rotterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
89 US$
Booking.com
Zie aanbieding
Certificaat van uitmuntendheid
  • Gratis wifi
  • Inclusief ontbijt
Ibis Rotterdam City Centre(Rotterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
84 US$
72 US$
Booking.com
Zie aanbieding
Certificaat van uitmuntendheid
  • Gratis wifi
  • Restaurant
Besparingsmelding! 13% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 13% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 83 US$ per nacht.

We analyseren de tarieven over een periode van 60 dagen en vergelijken jouw selectie met het gemiddelde tarief van vergelijkbare verblijven, zodat je zeker weet dat je de beste deal hebt.

90 US$
Booking.com
Zie aanbieding
Certificaat van uitmuntendheid
  • Gratis wifi
  • Restaurant
Besparingsmelding! 15% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 15% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 106 US$ per nacht.

We analyseren de tarieven over een periode van 60 dagen en vergelijken jouw selectie met het gemiddelde tarief van vergelijkbare verblijven, zodat je zeker weet dat je de beste deal hebt.

SS Rotterdam(Rotterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
91 US$
Booking.com
Zie aanbieding
Certificaat van uitmuntendheid
  • Restaurant
  • Roomservice
Besparingsmelding! 10% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 10% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 101 US$ per nacht.

We analyseren de tarieven over een periode van 60 dagen en vergelijken jouw selectie met het gemiddelde tarief van vergelijkbare verblijven, zodat je zeker weet dat je de beste deal hebt.

95 US$
92 US$
Expedia.com
Zie aanbieding
Certificaat van uitmuntendheid
  • Gratis wifi
  • Gratis parkeren
177 US$
147 US$
Booking.com
Zie aanbieding
Certificaat van uitmuntendheid
  • Gratis wifi
  • Zwembad
Beoordelingen (1.661)
Beoordelingen filteren
1.661 resultaten
Waardering van reizigers
955
513
135
46
12
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
955
513
135
46
12
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
103 - 108 van 1.661 beoordelingen
24 juli 2017 beoordeeld

Een uitstekend hotel op misschien wel de handigste locatie van Rotterdam. Tegenover het Centraal Station en nog geen 5 minuten lopen naar centrum en Coolsingel. Het Boymans van Beuningen museum is op maar ca. 15 minuten loopafstand.
De kamer, tenminste als je een deluxe kamer hebt op de 11e verdieping, is uitstekend en het personeel is zeer attent en vriendelijk.
Het hotel is dus een aanrader.
Ook een aanrader is het visbuffet in het hotel op elke 3e donderdag van de maand. Voor de echte liefhebber.

Verbleef: juli 2017
Bedank Theo B
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
21 juli 2017 beoordeeld

Tot twee keer toe werd er een fout gemaakt bij het inchecken van onze kamer. Bij de eerste keer werkte de kaart niet, bij de tweede keer lag er een ander koppel op bed te slapen (!). Dit werd wel goed gemaakt door een tegoedbon voor een drankje in de bar, en koekjes op de kamer, maar voor een 5-sterrenhotel, vind ik dit toch echt niet kunnen! De derde kamer die we dus toegewezen kregen, was klein en erg zakelijk ingericht, wel een prachtig uitzicht op het Centraal Station. Mooie en smaakval ingerichte bar en receptie, personeel heel vriendelijk! Het onbijt was op zich niets speciaals, jammer dat er geen brood was, enkel broodjes. Ook hier vriendelijk personeel.

  • Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Martine793
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Sanne_MarriottRTM, Front Office Manager van Rotterdam Marriott Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 juli 2017

Geachte Martine793,

Hartelijk dank voor uw verblijf in het Rotterdam Marriott hotel en voor de tijd die u heeft genomen om uw ervaringen met ons te delen.

Ik spijt mij te moeten lezen dat uw check in niet correct is verlopen. Wij streven er dagelijks naar services van hoog niveau aan te bieden & helaas is dit tijdens uw verblijf niet volledig gelukt. Ik heb uw ervaringen met ons team & management team gedeeld om herhaling in de toekomst te voorkomen.

Tenslotte wil ik u bedanken voor uw compliment betreffende ons personeel.

Mocht u in persoonlijk met mij uw ervaring verder willen bespreken sta ik hier altijd voor open.

Met vriendelijke groet,
Ilse Verwijs
Front Office Manager


Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
8 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik ben een week geleden met vrienden naar de Marriott in Rotterdam geweest. Het super lekker. En de service was uitstekend. Ik ben geholpen door Ahmed die een lekkere gemixte limonade had gemaakt en we hebben zo een vis platter besteld dat was een hele lekkere sharing platter van Damien.

Zeker voor herhaling vatbaar. Iedereen moet die platter hebben uitgeprobeerd heerlijke verse vis.

Verbleef: juni 2017, reisde met vrienden
Bedank Hassan G
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
30 mei 2017 beoordeeld

Heb helaas de tijd niet gehad om eerder het team te bedanken voor een geweldig verblijf. De Bar was fantastich, de kamers uitstekend en natuurlijk een geweldige locatie om de stad te verkennen. Iedereen was erg behuplzaam en vriendelijk.

  • Verbleef: februari 2017, reisde met vrienden
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank bartluijk
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Een TripAdvisor-lid
5518
29 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima ontvangst,min puntje airco was defect op de zevende verdieping.
Mooie kamer met alles wat we nodig hadden.
Na een opmerking hierover gemaakt te hebben waren ze heel vriendelijk om een compensatie te geven.

Verbleef: mei 2017, reisde met vrienden
Bedank Een TripAdvisor-lid
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Sanne_MarriottRTM, Guest Relations Manager van Rotterdam Marriott Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 mei 2017

Geachte gast,

Hartelijk dank voor uw recensie omtrent uw recente verblijf in The Rotterdam Marriott Hotel.

Wat vervelend te moeten lezen dat u ongemak heeft ondervonden van de niet werkende airconditioning in de kamer. Ik kan begrijpen dat dit erg oncomfortabel moet zijn geweest met de zomerse temperaturen van de afgelopen week. Daarentegen ben ik blij te vernemen dat mijn collega's uw klacht netjes hebben opgelost met een compensatie.

Ondanks deze tegenvaller hoop ik dat u nog eens in ons hotel verblijft wanneer u de stad Rotterdam bezoekt!

Met warme groet,
Sanne ten Wolde-Guest Relations Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken