Rotterdam Marriott Hotel
  • Gratis parkeren
110 US$
107 US$
  • Inclusief ontbijt
Ibis Rotterdam City Centre(Rotterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
72 US$
181 US$
146 US$
Priceline
25 december 2016 beoordeeld

Opzich een goed hotel, aantal veranderingen na overname van Het voormalige manhatten. Enige nadeel was de executive lounge. Het klinkt heel wat, maar dat is het niet. Bij inchecken gevraagd of wij dit erbij wouden, zodat wij tot Midnight konden genieten van hapjes en drankjes uit de mini bar. Toch mooi meegenomen als je na het uit eten met Kerstmis, nog even kan nagenieten in het hotel(zodat je geen lokale bar hoeft op te zoeken). Echter bij aankomst in de lounge wa's er alleen knabbel waar (nootjes, kaas,) drankjes waren wel goed gevuld. Bij de receptie even nagevraagd hoe dit zat, anders hadden wij dit extraatje nooit genomen. De lounge zelf was tot 12 uur geopend, maar hapjes tussen 6 en 7. Niet echt goed geregeld als ik aangeef bij inchecken dat wij een reservering hebben op 6 uur. Met moeite nog wat bitterballen weten te krijgen. Zoals ik begon, opzich een goed hotel.. mooi schoon, maat je vind altijd dat puntje om te klagen. En dat heb ik hierbij m.b.t. de lounge.

• Verbleef: december 2016, reisde met familie
1 december 2016 beoordeeld

Wij hebben een fijn verblijf gehad en heerlijk gegeten, zowel ontbijt als avond eten. De kamers zijn prachtig met een geweldig uitzicht op de stad. Het personeel is heel erg vriendelijk en behulpzaam.

• Verbleef: november 2016, reisde met een partner
15 november 2016 beoordeeld

Heel vriendelijk personeel met indien mogelijk ook een persoonlijke touch.
Zowel balie, bar als kuispersoneel is behulpzaam.
Ontbijt is zéér uitgebreid (mag wel voor de prijs van €28).
Wacht promoties af want de prijs ligt aan de hoge kant.

Kamertip: Kies zo hoog mogelijk want het zicht over de stad is indrukwekkend.
  • Verbleef: november 2016, reisde met familie
15 november 2016 beoordeeld

Weekendje Rotterdam gepland. Overnachting in het Marriot geboekt. Comfortabel tegenover het centraal station en op loopafstand van het centrum. Toen bij aankomst bleek dat het om onze trouwdag ging kregen we een upgrade. De dag erna vonden we bij terugkomst op de kamer fles wijn (in wijnkoeler en met glazen) en een kaartje als felicitatie. Uiteraard was de kamer goed verzorgd en luxueus. Een aanrader!

• Verbleef: november 2016, reisde met een partner
13 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben een heel leuk verblijf gehad in Rotterdam! De kleine dingen maken dit hotel zo leuk: lekkere geur bij het binnenkomen van het hotel, gepersonaliseerde verwelkoming op de kamer, heel netjes, ruimere kamer dan in de meeste hotels, leuk uitzicht en vlakbij het Centraal station! Het ontbijt was lekker, maar niet heel uitgebreid voor die prijs... Als ik één klein minpuntje kan geven, dan is het dat onze kamer niet gepoetst was toen we na een lange dag terug kwamen op de kamer. Niet dat dat nodig was, maar het was misschien wel aangenamer geweest.

Verbleef: november 2016, reisde met een partner