We ondersteunen de volgende browsers:
Ben je op zoek naar de laagste hotelprijzen? Dan ben je op de juiste plek. We controleren meer dan 200 websites voor je.

“Mooi hotel” 4 van 5 bollen
Beoordeling van Rotterdam Marriott Hotel

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 4 websites!
Rotterdam Marriott Hotel
Beoordeeld als nr. 6 van 52 hotels in Rotterdam
Eco-leadersNiveau Zilver
6 beoordelingen
“Mooi hotel”
4 van 5 bollen 3 weken geleden beoordeeld

Opzich een goed hotel, aantal veranderingen na overname van Het voormalige manhatten. Enige nadeel was de executive lounge. Het klinkt heel wat, maar dat is het niet. Bij inchecken gevraagd of wij dit erbij wouden, zodat wij tot Midnight konden genieten van hapjes en drankjes uit de mini bar. Toch mooi meegenomen als je na het uit eten met Kerstmis, nog even kan nagenieten in het hotel(zodat je geen lokale bar hoeft op te zoeken). Echter bij aankomst in de lounge wa's er alleen knabbel waar (nootjes, kaas,) drankjes waren wel goed gevuld. Bij de receptie even nagevraagd hoe dit zat, anders hadden wij dit extraatje nooit genomen. De lounge zelf was tot 12 uur geopend, maar hapjes tussen 6 en 7. Niet echt goed geregeld als ik aangeef bij inchecken dat wij een reservering hebben op 6 uur. Met moeite nog wat bitterballen weten te krijgen. Zoals ik begon, opzich een goed hotel.. mooi schoon, maat je vind altijd dat puntje om te klagen. En dat heb ik hierbij m.b.t. de lounge.

• Verbleef December, 2016, bezocht met familie

Bekijk beoordelingen van
Overzicht waarderingen
    5 van 5 bollen
    4 van 5 bollen
Tips van reizigers helpen jou bij het kiezen van de perfecte kamer.   Kamertips (50)
Datum | Waardering
  • Eerst Chinees (traditioneel)
  • Eerst Chinees (vereenvoudigd)
  • Eerst Duits
Eerst Nederlands
Eindhoven, Nederland
1 beoordeling
5 van 5 bollen Beoordeeld op 1 december 2016

Wij hebben een fijn verblijf gehad en heerlijk gegeten, zowel ontbijt als avond eten. De kamers zijn prachtig met een geweldig uitzicht op de stad. Het personeel is heel erg vriendelijk en behulpzaam.

• Verbleef November, 2016, bezocht met een partner
      Hygiëne
22 beoordelingen
3 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
5 van 5 bollen Beoordeeld op 15 november 2016

Heel vriendelijk personeel met indien mogelijk ook een persoonlijke touch.
Zowel balie, bar als kuispersoneel is behulpzaam.
Ontbijt is zéér uitgebreid (mag wel voor de prijs van €28).
Wacht promoties af want de prijs ligt aan de hoge kant.

Kamertip: Kies zo hoog mogelijk want het zicht over de stad is indrukwekkend.
Bekijk meer kamertips
Eco-kenmerken: Wassen geen onnodige dingen. Nappen in restaurant zijn van katoen, evenals de stoffen handdoekjes in de toiletten
  • Verbleef November, 2016, bezocht met familie
      Locatie
      Slaapkwaliteit
Amersfoort, Nederland
94 beoordelingen
28 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 18 nuttige stemmen
5 van 5 bollen Beoordeeld op 15 november 2016

Weekendje Rotterdam gepland. Overnachting in het Marriot geboekt. Comfortabel tegenover het centraal station en op loopafstand van het centrum. Toen bij aankomst bleek dat het om onze trouwdag ging kregen we een upgrade. De dag erna vonden we bij terugkomst op de kamer fles wijn (in wijnkoeler en met glazen) en een kaartje als felicitatie. Uiteraard was de kamer goed verzorgd en luxueus. Een aanrader!

• Verbleef November, 2016, bezocht met een partner
    • 4 van 5 bollen
      Locatie
11 beoordelingen
4 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 4 nuttige stemmen
5 van 5 bollen Beoordeeld op 13 november 2016 via mobiele applicatie

Wij hebben een heel leuk verblijf gehad in Rotterdam! De kleine dingen maken dit hotel zo leuk: lekkere geur bij het binnenkomen van het hotel, gepersonaliseerde verwelkoming op de kamer, heel netjes, ruimere kamer dan in de meeste hotels, leuk uitzicht en vlakbij het Centraal station! Het ontbijt was lekker, maar niet heel uitgebreid voor die prijs... Als ik één klein minpuntje kan geven, dan is het dat onze kamer niet gepoetst was toen we na een lange dag terug kwamen op de kamer. Niet dat dat nodig was, maar het was misschien wel aangenamer geweest.

Verbleef November, 2016, bezocht met een partner
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Rotterdam bekeken
Cool
Ibis Rotterdam City Centre
nr. 7 van 52 in Rotterdam
4.5 van 5 bollen 616 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Rotterdam Marriott Hotel geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Rotterdam Marriott Hotel

Gelegenheid: Rotterdam Marriott Hotel
Adres: Weena 686, 3012 CN Rotterdam, Nederland (Voorheen The Manhattan Hotel Rotterdam)
Locatie: Nederland > Zuid-Holland > Rotterdam > Cool
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum/sportruimte Gratis snelle internetverbinding (wifi) Restaurant Roomservice Suites Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Prijsklasse (per nacht): 109 € - 217 €
Hotelcategorie:5 ster(ren) — Rotterdam Marriott Hotel 5*
Aantal kamers: 230
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Agoda, Hotels.com, Expedia en Booking.com, dus je kunt je reserveringen bij Rotterdam Marriott Hotel met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Westin Rotterdam
Rotterdam Westin

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?