“Mooi hotel”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 9 websites!
Rotterdam Marriott Hotel
Beoordeeld als nr. 7 van 52 hotels in Rotterdam
Eco-leadersNiveau Zilver
Niveau 2 bijdrager
6 beoordelingen
“Mooi hotel”
Beoordeeld op 25 december 2016

Opzich een goed hotel, aantal veranderingen na overname van Het voormalige manhatten. Enige nadeel was de executive lounge. Het klinkt heel wat, maar dat is het niet. Bij inchecken gevraagd of wij dit erbij wouden, zodat wij tot Midnight konden genieten van hapjes en drankjes uit de mini bar. Toch mooi meegenomen als je na het uit eten met Kerstmis, nog even kan nagenieten in het hotel(zodat je geen lokale bar hoeft op te zoeken). Echter bij aankomst in de lounge wa's er alleen knabbel waar (nootjes, kaas,) drankjes waren wel goed gevuld. Bij de receptie even nagevraagd hoe dit zat, anders hadden wij dit extraatje nooit genomen. De lounge zelf was tot 12 uur geopend, maar hapjes tussen 6 en 7. Niet echt goed geregeld als ik aangeef bij inchecken dat wij een reservering hebben op 6 uur. Met moeite nog wat bitterballen weten te krijgen. Zoals ik begon, opzich een goed hotel.. mooi schoon, maat je vind altijd dat puntje om te klagen. En dat heb ik hierbij m.b.t. de lounge.

• Verbleef December, 2016, bezocht met familie
Schrijf een beoordeling

1.419 Reizigersbeoordelingen

Bekijk beoordelingen van
Overzicht waarderingen
Tips van reizigers helpen jou bij het kiezen van de perfecte kamer.   Kamertips (53)
Datum | Waardering
  • Arabisch eerst
  • Eerst Chinees (traditioneel)
  • Eerst Chinees (vereenvoudigd)
  • Eerst Duits
Eerst Nederlands
Eindhoven, Nederland
1 beoordeling
Beoordeeld op 1 december 2016

Wij hebben een fijn verblijf gehad en heerlijk gegeten, zowel ontbijt als avond eten. De kamers zijn prachtig met een geweldig uitzicht op de stad. Het personeel is heel erg vriendelijk en behulpzaam.

• Verbleef November, 2016, bezocht met een partner
Niveau 4 bijdrager
23 beoordelingen
3 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
Beoordeeld op 15 november 2016

Heel vriendelijk personeel met indien mogelijk ook een persoonlijke touch.
Zowel balie, bar als kuispersoneel is behulpzaam.
Ontbijt is zéér uitgebreid (mag wel voor de prijs van €28).
Wacht promoties af want de prijs ligt aan de hoge kant.

Kamertip: Kies zo hoog mogelijk want het zicht over de stad is indrukwekkend.
Bekijk meer kamertips
Eco-kenmerken: Wassen geen onnodige dingen. Nappen in restaurant zijn van katoen, evenals de stoffen handdoekjes in de toiletten
  • Verbleef November, 2016, bezocht met familie
Amersfoort, Nederland
Niveau 6 bijdrager
118 beoordelingen
34 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 19 nuttige stemmen
Beoordeeld op 15 november 2016

Weekendje Rotterdam gepland. Overnachting in het Marriot geboekt. Comfortabel tegenover het centraal station en op loopafstand van het centrum. Toen bij aankomst bleek dat het om onze trouwdag ging kregen we een upgrade. De dag erna vonden we bij terugkomst op de kamer fles wijn (in wijnkoeler en met glazen) en een kaartje als felicitatie. Uiteraard was de kamer goed verzorgd en luxueus. Een aanrader!

• Verbleef November, 2016, bezocht met een partner
Niveau 3 bijdrager
15 beoordelingen
6 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 6 nuttige stemmen
Beoordeeld op 13 november 2016 via mobiele applicatie

Wij hebben een heel leuk verblijf gehad in Rotterdam! De kleine dingen maken dit hotel zo leuk: lekkere geur bij het binnenkomen van het hotel, gepersonaliseerde verwelkoming op de kamer, heel netjes, ruimere kamer dan in de meeste hotels, leuk uitzicht en vlakbij het Centraal station! Het ontbijt was lekker, maar niet heel uitgebreid voor die prijs... Als ik één klein minpuntje kan geven, dan is het dat onze kamer niet gepoetst was toen we na een lange dag terug kwamen op de kamer. Niet dat dat nodig was, maar het was misschien wel aangenamer geweest.

Verbleef November, 2016, bezocht met een partner
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Rotterdam bekeken
Cool
nhow Rotterdam
nr. 6 van 52 in Rotterdam
1.534 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Rotterdam Marriott Hotel geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Rotterdam Marriott Hotel

Gelegenheid: Rotterdam Marriott Hotel
Adres: Weena 686, 3012 CN Rotterdam, Nederland (Voorheen The Manhattan Hotel Rotterdam)
Locatie: Nederland > Zuid-Holland > Rotterdam > Cool
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Gratis snelle internetverbinding (wifi) Restaurant Roomservice Suites Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Nr. 7 luxe hotel in Rotterdam
Prijsklasse (per nacht): 118 € - 212 €
Hotelcategorie:5 ster(ren) — Rotterdam Marriott Hotel 5*
Aantal kamers: 230
Officiële beschrijving (verzorgd door het hotel):
Rotterdam is de afgelopen jaren getransformeerd tot een veelzijdige, dynamische stad. Het thuis van de grootste Europese haven en trendsetter op vele vlakken. De stad bruist en bloeit en heeft de afgelopen jaren veel exposure en erkenning gekregen. wat ook internationaal niet onopgemerkt is gebleven. Het Rotterdam Marriott Hotel is één van de meest toonaangevende hotels van Rotterdam. Het hotel beschikt over 230 elegante en ruime kamers, velen met prachtig uitzicht op de skyline van de stad. Alle kamers zijn in 2016 gerenoveerd en uitgerust met de nieuwste snufjes; variërend van high speed internet, comfortabele bedden tot ruime marmeren badkamers en een 42 "flat-panel TV. Ook voor voor uw vergadering bent u bij ons aan het juiste adres. Het Rotterdam Marriott Hotel beschikt, naast 5 boardrooms, over ruim…….m² aan multifunctionele vergaderruimtes. Al onze zalen zijn voorzien van daglicht, hoge plafonds en het snelste hotelinternet in Nederland. Uniek is de verbinding met “De Doelen ICC Rotterdam’ het internationaal congresscentrum van de stad. Door middel van een overdekte luchtbrug zijn wij met elkaar verbonden en kunnen we vergaderruimtes aanbieden van 100 tot 3000 personen. In onze nieuwe lobby maakt u kennis met Marriott’s ‘Greatroom’ lobby concept. De lobby is een levendige ontmoetingsplaats in het Rotterdam Central District en beschikt over een nieuw en trendy restaurant en bar. De naam is Pillars, verwijzend naar de decoratieve pilaren in onze nieuwe lobby, maar met name verwijzend naar de 4 kern pilaren; to welcome, to gather, to collaborate & to chill. Pillars is een restaurant waar het menu mee beweegt met het moment van de dag; van een koffiecafé in de ochtend naar een levendige bar in de avond. Verder is het Rotterdam Marriott Hotel, door zijn centrale ligging in Rotterdam Central District, direct tegenover het nieuwe Rotterdam Centraal Station, zeer goed toegankelijk. Vanaf Amsterdam Schiphol reist u in 25 minuten naar Rotterdam en staat u in 26 minuten in onze lobby. Rotterdam-The Hague Airport ligt op slechts 15 minuten rijden en internationale treinen zoals de Thalys, Eurostar en Deutsche Bahn arriveren allen op Rotterdam CS. De grote winkelstraten, uitgaanscentra, musea en bekende attracties zoals de Markthal, Euromast en de watertaxi’s, vindt u tevens in de nabijheid van het hotel. ... meer   minder
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Expedia, Thomas Cook International AG, Booking.com, Marriott, 5viajes2012 S.L. en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij Rotterdam Marriott Hotel met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Westin Rotterdam
Rotterdam Westin

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?