Beoordeeld op 12 september 2018

Fijn om te overnachten voor of na een vliegreis, schone kamers vriendelijk personeel fijne bedden incl ontbijt en dat voor 70.00 euro. goede verbinding met centraal station (lijn 33) 10 minuten lopen naar het vliegveld.

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 22 juli 2018 via mobiele applicatie

Het hotel is ideaal om te overnachten voor of na een vliegreis. De kamers zijn mooi, ruim en schoon. De bedden zijn heel erg goed. Personeel is zeer vriendelijk. Ontbijt ook prima. Wel jammer dat de shuttle naar het vliegveld na 23.00 uur niet meer rijdt.

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 25 juni 2018

Prima ontvangst bij de receptie! Alles ging vlot zowel bij check-in als check-out.
Kamer was van alle gemakken voorzien en schoon.
Al met al een prettige verblijf. Het is een prima hotel voor een voege of zeer late vlucht.

Datum van verblijf: juni 2018
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 4 juni 2018

Keurige ontvangst bij de receptie, proces ging vlot ( evenals de check-out)
Kamer netjes, schoon. Vond persoonlijk de matras iets te zacht, maar dat is, zoals gezegd, mijn mening. Overigens prima geslapen, en dat is het belangrijkste.
Een duidelijke "hotel directory", overzichtelijk. Ook voorzien van een overzicht van de TV kanalen.
Bankje vanwaar je TV kunt kijken. Niet super comfortabel, maar als alternatief ook een bureau stoeltje. Kortom , mankeerde verder niets aan de kamer, zeker niet als je kijkt naar prijs/kwaliteits verhouding.
Ook nog een minibar aanwezig.
Parkeren is gratis voor hotel gasten, prima
Voor het ontbijt moet wel apart betaald worden. Gezien mijn vroege vertrek, kan ik het ontbijt op zich verder niet beoordelen.

Tenslotte: je hoort uiteraard de vliegtuigen, dat is inherent aan een vliegveld hotel, echter gedurende mijn verblijf geen nacht vluchten. Meer last gehad van gasten die lawaai maakten op de gang op weg naar hun kamer, maar dat kan je het hotel uiteraard niet aanrekenen

Datum van verblijf: juni 2018
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 24 april 2018 via mobiele applicatie

Hotel is prima. Business hotel met alle voorzieningen. Prima bedden. Parkeren bij hotel erg prijzig. Prima ontbijtbuffet.
Geboekt via Groupon als citytrip maar erg ver van Rotterdam. Prima hotel als overnachting voor een vroege vlucht

Datum van verblijf: mei 2017