Beoordeeld op 16 oktober 2018

IK vind het jammer dat Nederlandse hotels hier geen melding van maken in hun beschrijving.Ik vind het als astma patient erg vervelend.We willen verder wel aangeven dat dit hotel verder echt prima is.Het ligt erg gunstig en op de kamers is verder bijna niets aan te merken.Ook het personeel is behulpzaam.

• Verbleef: oktober 2018, reisde met een partner
Beoordeeld op 2 oktober 2018 via mobiele applicatie

Dicht bij de stad en snelweg a16 is novotel brainpark goed bereikbaar om zakelijk een afspraak te maken. Faciliteit om te lunchen en zakelijk te overleggen. Goede lunchkaart en vriendelijke en correcte bediening. Desgewenst kan ook een zaaltje geregeld worden. Bovendien gratis uitrijkaart.

Verbleef: oktober 2018, reisde voor zaken
Beoordeeld op 8 september 2018 via mobiele applicatie

Schone kamer en een goed ontbijt. Daarnaast zorgen ze ook dat de kamers dagelijks worden opgeruimd zoals het blijft zoals de foto’s aantonen. De medewerkers zijn erg vriendelijk.
Zeker aan te raden voor zakelijke bezoeken.

Verbleef: september 2018, reisde voor zaken
Beoordeeld op 7 augustus 2018

Prima hotel, nette kamers, heel goed uitgebreid ontbijt met heel veel keuzes, online inchecken en uitchecken. Gratis parkeren. Dicht bij centrum bij Erasmus universiteit. 10 minuten midden in centrum.

Verbleef: augustus 2018
Beoordeeld op 1 augustus 2018