4 weken geleden beoordeeld

kleinschalig hotel - super ontbijt - grote comfortkamers - vriendelijk personeel
eigen parking niet bruikbaar voor grote auto's (doorgang te nauw + helling) maar dat is geen probleem met de parkeergarage museumpark op korte afstand - zou hier terugkomen bij nieuw bezoek aan Rotterdam

Kamertip: comfortkamers 2e verdieping
  • Verbleef: november 2018, reisde met familie
Beoordeeld op 2 november 2018 via mobiele applicatie

Al weer de derde keer dat we hier in verband met onze 2-daagse cursus hier overnachten. Het voelt als thuiskomen! We hebben steeds een andere kamer gekregen allemaal comfortabel, dit keer aan de voorkant wel wat meer omgevingsgeluid. Het ontbijt is prima, de staf vriendelijk, Onze auto kunnen we veilig parkeren en hebben we dankzij de centrale ligging niet nodig. We komen graag volgend jaar weer !

Verbleef: november 2018, reisde met een partner
Beoordeeld op 29 augustus 2018

Het ontbijt is super, het personeel is aardig en de decoratie in de ontbijtzaal mooi. De kamers (die van ons in ieder geval) was ruim met een mooie badkamer, veel oude details en een balkonnetje. Het interieur van het hotel kan wel een update gebruiken, zo was de vloerbedekking van de kamer wel toe aan vervanging, maar daar heb ik als ik slaap weinig last van.
De geluidsisolatie van de kamer was trouwens ook erg goed. Je ligt weliswaar aan een drukke weg, maar daar hoor je weinig van. Aanrader als je niet te duur in de buurt van het centrum wilt zijn.

• Verbleef: augustus 2018, reisde met familie
Beoordeeld op 21 augustus 2018

Een ietwat verouderd hotel maar men is er heel vriendelijk .Wij lagen naast de lift op de vierde verdieping en s'nachts was het stil . Alleen als de lift gebruikt werd kon je het horen .Het ontbijt was prima .Alles was aanwezig en werd ook constant aangevuld .

Kamertip: Zo hoog mogelijk
  • Verbleef: augustus 2018, reisde met een partner
Beoordeeld op 4 juli 2018

Heel fijn hotel voor een weekendje goed uitgebreid ontbijt . Prima ligging . Private parking in tuin . Aanrader voor stadswandeling met de tram naar de voetbal en dicht bij het water voor een boottochtje .

Kamertip: Ik had een grote kamer met zicht op de tuin , zeer rustig , veel plaats , goed ligbad dat doet deugd na het wandelen
  • Verbleef: september 2017, reisde met een partner