Beoordeeld op 28 september 2020

De bedden lagen heerlijk! Alle voorzieningen zijn op loopafstand. Een aanrader wanneer je wilt genieten van het centrum van Rotterdam. Ook het ontbijt was super en werd gebracht aan tafel. Erg fijn verblijf gehad!

Datum van verblijf: september 2020
Nicoline Montanus, General Manager van Savoy Hotel Rotterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 oktober 2020

Beste Gast,

Bedankt voor je vijfsterren review!

Wat fijn te lezen dat je heerlijk geslapen hebt op onze bedden en dat je hebt genoten van het ontbijt.

Beoordeeld op 28 september 2020

Hotel heeft een top locatie, het zijn erg schone kamers die ruim zijn en goede service!

Tevens was het ontbijt goed te doen en genoeg om je dag goed te starten.

Goed ontvangen door het personeel en mocht je iets vergeten zijn kan je van alles kopen beneden in de lobby.

Beste Gast,

Hartelijk dank voor je overnachting in Savoy Hotel Rotterdam!

Het doet mij erg goed om te lezen dat je hebt genoten van je verblijf bij ons. Ook wil ik je graag bedanken voor het achterlaten van een recensie. Dit waarderen wij oprecht.

Ik zal bovengenoemde complimenten doorgeven aan mijn collega's.

Beoordeeld op 27 september 2020 via mobiele applicatie

Fantastisch ontvangst! Heel erg welkom gevoeld. Mooie kamer, schoon, nieuw en mooi ingericht. Leuke details zoals de badkamertegels en de platenspeler die ook echt werkt! Lekker ontbijt, coronaproef verzorgd. Koffie op de kamer, en elke keer goede service! Hele grote aanrader!

Datum van verblijf: september 2020
Nicoline Montanus, General Manager van Savoy Hotel Rotterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 september 2020

Beste Lola,

WOW, bedankt voor deze leuke recensie!

Wat fijn om te lezen dat jullie verblijf zo goed is bevallen.
Ik zal deze complimenten zeker doorgeven aan mijn collega's die jullie hebben ontvangen.

Beoordeeld op 22 september 2020

Van een city hotel verwacht je een aantal zaken, echt in het centrum, leuke bar om wat te snacken en drinken, liefst een terrasje en gezellige en goed efficiënt personeel. En dat is hier bij het Savoy allemaal dik in orde. Ook de Corona richtlijnen worden keurig nageleefd zonder dat je er veel van merkt. Loopafstand van station Blaak (2 minuten). Veel leuke restaurantjes en cafeetjes in de buurt. Kamers ook prima. Schoon en efficiënt en je krijgt er een leuke platenspeler en LP's bij. Leuk idee!
En ook heel fijn, de ramen kunnen gewoon open.....
Aanrader dus voor zowel een zakelijk als een fun verblijf in Rotterdam.

Beste Jiri,

hartelijk dank voor jouw overnachting bij Savoy Hotel Rotterdam.

Wat fijn om te lezen dat wij je verwachtingen hebben kunnen waarmaken!
En dank voor het achterlaten van deze leuke recensie, dit stellen wij zeer op prijs.

NIcoline Montanus

Beoordeeld op 17 september 2020

Voor iedereen een aanrader om een paar dagen Rotterdam aan te doen in dan te logeren in dit mooie, aparte Hotel met Rotterdamse items. Al het moois en goeds van Rotterdam binnen handbereik en anders is het huren van fiets mogelijk. Genoten van de pick-up!

Datum van verblijf: september 2020
Nicoline Montanus, General Manager van Savoy Hotel Rotterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 september 2020

Beste Petra,

Hartelijk dank voor uw overnachting in Savoy Hotel Rotterdam!

Het doet mij erg goed om te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf bij ons.
Ook wil ik u graag bedanken voor het achterlaten van een recensie. Dit waarderen wij oprecht.