Beoordeeld op 15 maart 2020

Ons vervlijf was bijzonder prettig. Medewerkers waren zeer behulpzaam en vriendelijk. De kamer is netjes en schoon. Leuk detail waren de retro details als de werkende platenspeler en de bakelieten telefoon. De badkamer is splinternieuw en heeft een ruime inloopdouche. Verder van alle gamakken voorzien, zelfs een kopje nespresso koffie en thee ontbraken niet. Met de Markthal, de kubuswoningen en de oude haven op loopafstand is dit een prima uitvalsbasis voor een weekendje Rotterdam.

Datum van verblijf: maart 2020
NicolineMontanus, General Manager van Savoy Hotel Rotterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 maart 2020

Beste Denise,

Hartelijk dank voor uw review. Wat leuk om te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf in ons gerenoveerde hotel met inderdaad een platenspeler op de kamer. De locatie van het hotel is inderdaad zeer goed met de 'Markthal' en het 'Blaak' treinstation op loopafstand. Wij zien u graag nog eens terug in Savoy hotel Rotterdam.

Beoordeeld op 15 maart 2020

Het hotel ligt op een mooi lokatie waarvan je naar diverse evenementen kan gaan (te voet, Metro evt met de huur fiets) vriendelijk personeel en een gezellige bar. ontbijt buffet is uitgebreid en van goede kwaliteit.

Beste meneer/mevrouw,

Hartelijk dank voor het achterlaten van een review. Wat fijn om te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf in ons hotel. De locatie is inderdaad zeer goed met de 'Markthal' en het 'Blaak' treinstation op loopafstand van het hotel. Hopelijk zien wij u nogmaals terug in Savoy hotel Rotterdam.

Beoordeeld op 15 maart 2020

Geweldig behulpzaam personeel! Wellicht doordat t wat rustiger was door Corona maar de intentie was er en daardoor was t top! Het begon bij t inchecken .... vervolgde met de drankkeuze aan de bar..... en eindigde met koffie en thee halen bij t ontbijt! Dank jullie wel voor de het fijne verblijf!

Beste meneer/mevrouw,

Hartelijk dank voor het achterlaten van een review en uw complimenten over het personeel. Wat leuk om te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf in ons hotel. Wij zien u graag nog eens terug in Savoy hotel Rotterdam.

Beoordeeld op 9 maart 2020

Uitstekende ervaring op gedaan tijdens twee dagen rotterdam met vriendinnen welke als verjaardagscadeau gegeven is aan 1 van ons. Alles was goed, ontvangst, service, ontbijt, prijs/kwaliteit, locatie snel overla zijn waar we wilden zijn, bedden goed ook al slaap je de eerste nacht nooit goed elders, kamers netjes opgeruimd en schoon. Zelf badkamer.

Datum van verblijf: maart 2020
NicolineMontanus, General Manager van Savoy Hotel Rotterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 maart 2020

Beste mevrouw,

Hartelijk dank voor het achterlaten van een review en jullie complimenten over het personeel. Wat leuk om te lezen dat jullie hebben genoten van jullie vriendinnenweekend. De locatie van het hotel is inderdaad zeer goed met de 'Markthal' en de 'Witte de Witstraat' op loopafstand. Hopelijk zien wij jullie nogmaals terug in Savoy hotel Rotterdam.

Beoordeeld op 8 maart 2020

Het waren schone nette kamers een goede ligging voor ons in het centrum en een goede ligging als je naar feyenoord gaat.Vriendelijk personeel.verder kan ik er weinig over vertellen.
Wel irritant dat je hier een heel verhaal moet tikken om een beoordeling te kunnen schrijven.
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Beste Ronny,

Hartelijk dank voor het achterlaten van een review en je complimenten over het personeel. Wat fijn om te lezen dat je hebt genoten van je verblijf in onze gerenoveerde hotelkamers. Hopelijk zien wij jullie nogmaals terug in Savoy hotel Rotterdam voor nog een Feyenoord wedstrijd.