Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Betalingen van partners hebben invloed op de volgorde van de weergegeven prijzen, en voor uitgelichte of gesponsorde sorteringen kunnen de betalingen van partners ook invloed hebben op de volgorde van de vermelde accommodaties.
Beoordelingen (1.812)
Beoordelingen filteren
1.812 resultaten
Waardering van reizigers
1.073
566
106
42
25
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
1.073
566
106
42
25
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 1.812 beoordelingen
Beoordeeld op 8 maart 2020

Heerlijk nachtje verbleven in het Hilton Rotterdan, uitstekende kamer en met het centrum om de hoek niet veel op aan te merken.
Aangzien ik zelf uit de hotelhoreca kom, weet ik hoe het is om te werken in een hotel.
En met wat kleine verbeterpuntjes komt het helemaal goed!

Voor de rest, geen bijzonderheden en is het prettig te verblijven bij Hilton Rotterdam

Datum van verblijf: maart 2020
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hilton Hotels & Resorts
Bedank xhamelers
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
HiltonRotterdam, General Manager van Hilton Rotterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 maart 2020

Beste Gast,

Hartelijk dank voor deze prachtige beoordeling.
Het is fijn te lezen dat uw verblijf geheel naar wens was en wij staan altijd open voor feedback.
We verwelkomen u graag nog eens terug in Hilton Rotterdam.

Met vriendelijke groet,
Jolijn Zeeuwen
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 16 februari 2020

We hadden een heel vriendelijk ontvangst en de kamer zag er super mooi uit! We zaten op de 10e verdieping en hadden een mooi uitzicht. Ondanks we om 12.00 uur uit moesten checken was onze kamer weer netjes opgemaakt!

Datum van verblijf: februari 2020
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hilton Hotels & Resorts
Bedank anoukkluijtmans
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
HiltonRotterdam, General Manager van Hilton Rotterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 februari 2020

Beste Anouk,

Hartelijk dank voor deze prachtige beoordeling.
Het is fijn te lezen dat uw verblijf geheel naar wens was.
We verwelkomen u graag nog eens terug in Hilton Rotterdam.

Met vriendelijke groet,
Jolijn Zeeuwen
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 9 februari 2020

We hadden twee verbonden kamers gevraagd. Bij aankomst aan de kamers zagen we dat deze niet verbonden waren. Dus even terug naar de vriendelijke balie. Na veel excuses upgrade gekregen naar 10de verdiep met twee prachtige verbonden kamers. Heel mooi uitzicht op het stadhuis. En hele goede bedden. Badkamer niet groot maar alles wat er moet zijn ,heel proper en heerlijke douche. Ontbijt was zeer goed. Veel keuze en super vers. We werden op onze wenken bediend en onze zoon voelde zich net een prinsje. Personeel maakt echt tijd voor je , dikke pluim voor hen. We komen zeker nog eens terug.

Datum van verblijf: februari 2020
Reistype: Reisde met familie
Bedank Jokecl
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
HiltonRotterdam, General Manager van Hilton Rotterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 februari 2020

Beste Jokecl,

Hartelijk dank voor deze prachtige beoordeling.
Het is fijn te lezen dat uw verblijf geheel naar wens was en dat uw zoon heeft genoten!
We verwelkomen u graag nog eens terug in Hilton Rotterdam.

Met vriendelijke groet,
Jolijn Zeeuwen
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 2 februari 2020

Hilton Rotterdam is ons vaste adres tijdens het filmfestival. Super service zoals elk jaar. Meest vriendelijke personeel. Heerlijk bed. Uitgebreid en lekker ontbijt. Top lokatie.
Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Datum van verblijf: februari 2020
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hilton Hotels & Resorts
Bedank Frank B
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
HiltonRotterdam, General Manager van Hilton Rotterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 februari 2020

Beste Frank,

Hartelijk dank voor de mooie beoordeling.

Het is fijn te lezen dat uw verblijf geheel naar wens was. Ik zal ervoor zorgen dat uw vriendelijke woorden gedeeld worden met de juiste afdelingen.

We verwelkomen u graag nog eens terug in het Hilton Rotterdam.

Met vriendelijke groet,
Jolijn Zeeuwen
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 31 januari 2020

Weer een heerlijk verblijf gehad in het Hilton tijdens ons jaarlijks bezoek aan het filmfestival. Mooie kamer met uitzicht op de fontein. Hotel ligt heel centraal, tegenover de oude Luxor en vrijwel alle bioscopen zijn op loopafstand. Elke ochtend genoten van een heerlijk uitgebreid ontbijt, zelfs met mogelijkheid om te genieten van een Aziatisch ontbijt. Heel vriendelijk personeel en gezellige sfeer in het hotel, wij komen zeker terug!

Datum van verblijf: januari 2020
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Service
Bedank Moos480
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
HiltonRotterdam, General Manager van Hilton Rotterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 februari 2020

Beste gast,

Hartelijk dank voor deze prachtige beoordeling.
Het is fijn te lezen dat uw verblijf geheel naar wens was.
We verwelkomen u graag nog eens terug in Hilton Rotterdam.

Met vriendelijke groet,
Jolijn Zeeuwen
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken