Beoordeeld op 16 oktober 2018

Ontbijt was heerlijk. Personeel vriendelijk en behulpzaam. Ligging is perfect. Hotel is vanbinnen mooi maar wat verouderd. Prijs stijgt en daalt alleen flink per nacht. Kan meer dan 120 euro schelen. Dus kijk goed wanneer je boekt.

Beoordeling verzameld in samenwerking met Hilton Hotels & Resorts
HiltonRotterdam, General Manager van Hilton Rotterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 oktober 2018

Beste Sanne, bedankt voor de mooie beoordeling, fijn dat alles naar wens was. Wist je dat ons gebouw een Rijksmonument is? Van buiten veranderen we dus niets, van binnen des te meer. Kamerprijs is afhankelijk van de drukte in de stad, maar ook van timing van boeken. We hebben ook vaak speciale acties en aanbiedingen op onze website. We verwelkomen je graag nog eens terug in Hilton Rotterdam. Met vriendelijke groet, Karin van den Berg

Beoordeeld op 14 oktober 2018

We gingen naar Claudia de Breij in het Oude Luxor. We hadden het Luxor diner arrangement genomen. Dit was heel goed. We hadden geen tijd meer voor het desert. De chef is gebleven tot na de voorstelling, zodat we toen het desert konden genieten!

Beoordeling verzameld in samenwerking met Hilton Hotels & Resorts
HiltonRotterdam, General Manager van Hilton Rotterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 oktober 2018

Beste gast, bedankt voor de mooie beoordeling, fijn dat het dinerarrangement naar wens was, met het dessert na de voorstelling geserveerd. We verwelkomen u graag nog eens terug in Hilton Rotterdam. Met vriendelijke groet, Karin van den Berg

Beoordeeld op 10 oktober 2018

Het hotel heeft een super goede ligging, het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam, de voorzieningen waarvan gebruikgemaakt kan worden zijn top (wij hebben gebruik gemaakt van :ontbijt, lounge, bar). De suite is alleen wat oudbollig ingericht, maar je hebt wel een heel mooi uitzicht, een hele ruime kamer en een heel groot bed wat heerlijk ligt.

Beoordeling verzameld in samenwerking met Hilton Hotels & Resorts
HiltonRotterdam, General Manager van Hilton Rotterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 oktober 2018

Beste Yoshi, bedankt voor de mooie beoordeling, fijn dat alles naar wens was. Wel spijtig dat ons recent gerenoveerde kamer inrichting niet naar je smaak is, we proberen het gezellig en huiselijk te maken voor gasten van over de hele wereld, maar smaken verschillen natuurlijk. We verwelkomen je graag nog eens terug in Hilton Rotterdam. Met vriendelijke groet, Karin van den Berg

Beoordeeld op 3 oktober 2018

Mooi hotel waar service op 1 staat je voelt je welkom en er word snel en deskundig gereageerd .De locatie is prachtig bij het hofplein vooral uitzicht op het hofplein is helemaal mooi .Het hotel is een icoon van de stad en bekend bij iedereen.

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hilton Hotels & Resorts
HiltonRotterdam, General Manager van Hilton Rotterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 oktober 2018

Beste Patricia, bedankt voor deze mooie recensie, fijn om te lezen dat je een perfect verblijf had. We verwelkomen je graag nog eens terug in Hilton Rotterdam. Met vriendelijke groet, Karin van den Berg

Beoordeeld op 3 oktober 2018 via mobiele applicatie

PRIMA ligging voor ons doel. Goed matras . Ontbijt is goed. Badkamer had een grote douche wat ik een groot pluspunt vind. Uitzicht op de fontein, geen last van het verkeer. Goed geluid geïsoleerde kamer.

Datum van verblijf: oktober 2018

Beste gast, bedankt voor de mooie beoordeling, fijn dat alles naar wens (en rustig) was. We verwelkomen u graag nog eens terug in Hilton Rotterdam. Met vriendelijke groet, Karin van den Berg - General Manager