“Prima brunch”

Geschikt voor: Speciale gelegenheden, Mooi uitzicht
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Wijk: Nieuwe Werk
26 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben een prima ervaring met een brunch op de Euromast. De kwaliteit is voldoende wat je van een brunch mag verwachten, verse broodjes bijvoorbeeld. Misschien nog een klein soepje erbij, zou het af maken. Verder ei, worstjes, spek en vleeswaren en kaas. Ook zoetigheden. Koffie en thee naar behoefte.

De bediening is vriendelijk en correct en er is ruim de tijd om te eten.

17 september 2020 beoordeeld

Het uitzicht is fenomenaal, dus in dat opzicht is de Euromast met zijn Euroscoop echt een aanrader. Het eten valt kwalitatief tegen. Aanvankelijk vond ik de prijs voor een 3-gangen surprisediner op deze locatie best meevallen, maar wat geserveerd werd was kwalitatief niet hoogstaand en de porties waren erg klein. Hierdoor toch het gevoel dat prijs/kwaliteit niet heel best was. Het wilde zwijn was te rood/rauw en zaten echt taaie, rauwe vethompen aan. Zat ook niet veel smaak aan de zalm.
Dus qua locatie: top!
Qua kwaliteit van het eten: matig.

6 september 2020 beoordeeld

wij hebben hier een bruch gehad en ik wil dit er over kwijt dat het een troosteloze smerige tent is over al lagen brood kruimels op tafels en op de vloer er werd slecht bediend het werd neer gezet en 1x gevraagd wat je wilde drinken en verder niet met de corona regels werd totaal niets gedaan behalve een pot gel voor je handen

13 augustus 2020 beoordeeld

Wij zijn super goed geholpen, heerlijk gegeten en hele leuke bediening die interesse toont in jou als persoon. Drie gangen werd menu uitgebreid uitgelegd en rekening gehouden met dieet wensen. Dit is zeker een aanrader. En een extraatje, wij boekten op diezelfde avond voor onze beste vrienden ivm met hen jubileum en wij zijn zeer te spreken over de service. Echt een aanrader! Wij komen zeker terug!

Datum van bezoek: augustus 2020
30 juli 2020 beoordeeld

We hebben heerlijk gegeten. De keuken heeft enorm zijn best gedaan om kleine speciale gerechtjes te serveren. Heel professioneel. Een top kolk. Ook voor prima prijs. Echt een avondje uit. Zeker een aanrader!

Datum van bezoek: juli 2020

Reizigers die Euromast Tower bekeken, bekeken ook

Capelle aan den IJssel, Zuid-Holland

Rotterdam, Zuid-Holland
Rotterdam, Zuid-Holland

In Euromast Tower geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
België
© 2020 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.