“Heerlijke zeetong”

Geclassificeerd als nr. 68 van 1.389 Restaurants in Rotterdam
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
29 september 2020 beoordeeld

Dit restaurant bezocht voor de tweede zitting vanaf 20.00 uur. Bij binnenkomst werden wij direct gewezen op de handgel en onze temperatuur is zelfs opgenomen. Leuk restaurant maar ondanks corona toch best vol, gasten zitten toch best dicht op elkaar.
Bediening is aardig en behulpzaam, doch iets vergeetachtig. Bestelde cappuccino's vonden bijvoorbeeld wel de weg naar de rekening, maar niet naar onze tafel. Deze werden uiteraard van de rekening afgehaald nadat wij de bediening hierop attendeerden.
Dan nu het eten. Heerlijk. kreeftensoep, vitello tonnato, kreeft en zeetong waren allemaal voortreffelijk. Vooral de zeetong was stevig en smaakvol. Ook de nagerechten (wafel en panna cotta) waren prima. Met een glutenvrij dieet kan hier goed worden gegeten. Voor herhaling vatbaar, alleen wel een beetje sparen van tevoren!

Datum van bezoek: augustus 2020

15 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Zelden zo lekker mosselen gegeten. Heerlijk gekruid(pikant). Vol, sappig en echt warm.
Vriendelijk en behulpzaam personeel.
Tonijn mooi rood gebakken. Heerlijk mals.
Vooraf wat verschillende gerechten. Wat sushi, tonijn, palingsalade, ham en wilde gerookte zalm. Met geroosterd brood en roomboter. Was een feestje.
Zeker ook geschikt voor (groot) ouders met.kinderen. Goede wijnkaart. Wij gaan zeker terug

Datum van bezoek: augustus 2020
4 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Gelukkig weer open na de brand en met een nieuw interieur. Mist wel wat van de vertrouwde uitstraling maar is vast veel praktischer zo. In de buurt van de bar ook erg gehorig trouwens maar stil was het hier eigenlijk toch nooit. Kaart ongewijzigd maar op de gerechten was deze keer wel wat aan te merken. Coquilles vooraf vielen tegen, tonijntartaar wel goed, pannetje mosselen moest in eerste instantie terug omdat niet lang genoeg gekookt en verder ook niet bijzonder en de sliptongetjes waren dit keer echt "tongetjes" terwijl even later aan de tafels naast ons wel stevige exemplaren werden opgediend. Jammer maar wellicht deze keer pech gehad. Toch wel een beetje blijven opletten, Kaat...

31 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker buiten gegeten bij Kaat Mossel.Heerlijke ierse oesters met een goede rosé,daarna sushi’s.Bediening met de bekende rotterdamse humor en zoals gewoonlijk een aantal bekenden van vroeger.Tot volgend jaar!

3 juli 2020 beoordeeld

Prachtig verbouwde zaak, heerlijk eten en geweldig personeel. Sinds jaren weer eens bij Kaat Mossel wezen eten, het was een feestje. Sinds tijden niet meegemaakt dat men zoveel aandacht heeft voor de klanten. Over het eten (sliptong) kan ik kort maar krachtig zijn, geweldig!! Hier komen we heel graag nog eens terug.

Reizigers die Kaat Mossel bekeken, bekeken ook

Rotterdam, Zuid-Holland

In Kaat Mossel geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
België
© 2020 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.