110 US$
Travelocity
Orbitz.com
eDreams128 US$
5 weken geleden beoordeeld

2wkn lang heb ik me elke dag welkom gevoeld....Ondanks dat ik in een rot situatie zat wegens een verhuizing, heb ik mijn verblijf in de Bilderberg Parkhotel als een mooie tussenoplossing ervaren. Ik wil oprecht iedereen bedanken. Team is geweldig!
Groetjes Siham

• Reistype: Reisde alleen
Sham Ahmadkhan, Guest Services / Front Office van Bilderberg Parkhotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Beste growtogether202089,

Hartelijk dank voor schrijven van deze prachtige review! Het is echt heel fijn om te lezen dat u zich meer dan welkom heeft gevoeld bij ons in het hotel, ondanks de situatie waarin u zich bevond.

Hopelijk mogen wij u nogmaals snel verwelkomen als gast bij ons in het hotel en dan hopelijk onder normale omstandigheden voor u.

Beoordeeld op 19 augustus 2021

Wij waren met het gezin. De 3 tieners hebben samen op een kamer geslapen. Er was een bed bij gezet. Daar was genoeg plaats voor. De kamers waren schoon alsook de badkamer. Wel een beetje warm op de kamer. Het personeel was zeer vriendelijk. Het ontbijt was zeer goed. Veel keuze en alles werd direct bijgevuld. Ondanks de drukke plek weinig geluidsoverlast.

Beste familiestevens00,

Ik vind het heel fijn om te lezen dat u zo heeft genoten van uw verblijf in het hotel!
Wij hopen u daarom ook zeker in de toekomst te mogen verwelkomen als gast bij ons in het hotel! Indien u dan speciale wensen heeft, horen wij dat graag van u.

Beoordeeld op 17 augustus 2021

Zeer vriendelijk en goed personeel, hele mooie kamer. Prachtig uitzicht en een hele mooie badkamer met bad en aparte douche. Goed werkende koelkast. Uitstekende locatie t.o.v centrum Rotterdam en een metrohalte voor de deur van het hotel. Zijn 3 nachten gebleven en geen enkele keer gestoord door lawaai in het hotel van andere gasten. Voor onze dochter van 7 jr gratis een extra bed op de kamer. Dit was voor ons een groot pluspunt, want bij sommige andere hotels ben je verplicht om er een extra kamer bij te nemen wat uiteraard ook aardig wat extra kosten meebrengt. Prijs/kwaliteit verhouding vonden we ook uitstekend. En qua ligging in Rotterdam vinden is dit tot nu toe het beste hotel in Rotterdam waar we zijn geweest.

Beste Jvelsen,

Heel fijn om te lezen dat u zo heeft genoten van het verblijf bij ons in het hotel!
Dank voor uw vriendelijke woorden!

Wij hopen u daarom nogmaals in de toekomst te mogen verwelkomen als gast bij ons in het hotel.

Beoordeeld op 16 augustus 2021

Gastvrijheid en zorgen voor staat hoog in het vaandel bij het personeel. Op onze verzoeken werd meer dan we verwacht hadden, ingespeeld. Top!
Personeel is buitengewoon vriendelijk en niets is hen te veel.

Beste Bfvanvliet,

Dank voor uw vriendelijke woorden! Het doet mij goed dit te lezen! Ik hoop u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen als onze gast !

Hopelijk tot snel

Beoordeeld op 14 augustus 2021 via mobiele applicatie

Mooie locatie in het centrum en vriendelijk en behulpzaam personeel. Mooie, schone kamer. Ontbijt was uitgebreid en van prima kwaliteit.
We konden parkeren op eigen terrein, ook dit was prima geregeld.
Lekkere bedden, we hebben er heerlijk geslapen.

Beste S8191MSmarb,

Echt heel fijn om te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf in het hotel bij ons!
Wij hopen u daarom ook graag nogmaals te mogen verwelkomen als gast !