Bericht van Tripadvisor:Dit bedrijf is tijdelijk gesloten tot 19/01/2021

vanaf 31,33 US$
vanaf 109,35 US$
vanaf 17,64 US$
Beoordeeld op 29 september 2020

Echt een must-see, en idealiter combineren met een high tea of high wine in het restaurant (of een drankje). Je gaat hierheen voor het uitzicht, dus kies een droge dag uit voor zover mogelijk. Een prachtig uitzicht, heel Rotterdam en ommestreken strekken zich uit. Leuk dat overal informatie aanwezig is om herkenningspunten te kunnen identificeren. Voor de durfal is abseilen van de toren ook mogelijk.

Datum van activiteit: september 2020
TeamEuromast, Public Relations Manager van Euromast Tower, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 oktober 2020

Bedankt voor het mooie compliment, fijn dat we jullie een leuke dag hebben kunnen bezorgen!

Beoordeeld op 27 september 2020 via mobiele applicatie

Prachtig uitzicht over Rotterdam! Vanwege de abseilers (gedeelte afgezet) kon de veilige corona routing niet worden gevolg.
Het is kort, 7 minuten, maar zeker de moeite waard!

Datum van activiteit: september 2020
TeamEuromast, Public Relations Manager van Euromast Tower, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 september 2020

Wat leuk dat jullie er waren! We nemen de feedback mee, hopelijk tot de volgende keer.

Beoordeeld op 26 september 2020 via mobiele applicatie

In Corona tijd gaat de Euromast goed om met de regels, hoewel ik vind dat, ondanks een afscheiding, je beter niet met dan een huishouden in de lift moet gaan. Relatief kleine lift en mensen gaan toch in en uit.

Het uitzicht is fascinerend, vooral wanneer het helder weer is. Met hoogtevrees beter weg blijven bij het glas. Verder netjes en je kunt helemaal rondlopen om alle kanten van Rotterdam goed te zien.

Datum van activiteit: september 2020
TeamEuromast, Guest Relations Manager van Euromast Tower, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 september 2020

Hi Anke,

Wat fijn om te horen dat het goed is bevallen. Bedankt voor de feedback, we gaan dit intern oppakken! Hopelijk tot de volgende keer.

Beoordeeld op 20 september 2020 via mobiele applicatie

Wij gingen vrij laat op de avond net voor de zon onderging. Dit was echt een goede keuze want het was lekker rustig en daardoor hoefde we helemaal niet lang te wachten. Waren looppaden en staplaatsen aangegeven zodat je je kan houden aan de corona maatregelen. Ook in het ding waar je in mag zitten en dan omhoog gaat werd hier rekening mee gehouden. Je krijgt verder vrijheid om zo lang als je wil te kijken. Net gaan voor de zon ondergaat is ook echt een aanrader want er is een groot verschil in hoe het eruit ziet wanneer het licht is en wanneer het donker wordt. Zeker een aanrader om eens te doen!

Datum van activiteit: augustus 2020
TeamEuromast, Guest Relations Manager van Euromast Tower, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 september 2020

Bedankt voor het compliment! We vinden de veiligheid van onze gasten heel belangrijk. Hopelijk zien we je nog eens terug.

Bedankt!

Beoordeeld op 18 september 2020 via mobiele applicatie

Het uitzicht is echt meer dan de moeite waard. De coronamaatregelen vinden ze hier blijkbaar lastig om in te vullen. Hou rekening met lange wachttijden.

Hi Ingird,

Bedankt voor de feedback!