“Gezellig maar gemiddeld”

Geclassificeerd als nr. 326 van 1.363 Restaurants in Rotterdam
Keukens: Frans, Mediterraan
Wijk: Nieuwe Werk
17 maart 2020 beoordeeld

Met de nieuwe eigenaar is het wel goed om dit restaurant te bezoeken ze hebben een beperkte kaart en hun meest bestelde gerecht is het sukade gerecht waar ik iedereen om mij heen lovende worden over hoorde spreken.
Jammer dat ik net het stuk had wat vol met zenen zat en ik echt niet door het laatste stuk heen kon komen.
De Chef heeft het goed gemaakt met het toetje echt heel lekker en anders suikerbrood met ijs een mooi combi.
Misschien de opstart problemen en dan ook nog het corona virus er achter aan dus als ze weer open mogen steun ze zeker om er langs te gaan.

Datum van bezoek: maart 2020

9 maart 2020 beoordeeld

Na de heropening van Zinc ben ik hier met vrienden een hapje komen eten.
Het beviel ons zo erg dat wij hier al 2 keer zijn geweest.
De nieuwe eigenaren hebben zich overtroffen.
Wij hebben mogen genieten van een 3 gangen menu. Je kunt kiezen uit vlees, vis of vegetarisch. De gerechten zijn onwijs lekker en zien er ook nog is top uit. Er is een ruime keuze uit verschillende wijnen. Het personeel is super aardig en zeer oplettend zonder al te erg aanwezig te zijn.
Het is zeker de moeite waard om hier heen te gaan.

Datum van bezoek: maart 2020
5 maart 2020 beoordeeld

Nadat Zinc even is dicht geweest waren wij na de heropening van de partij.
En wat was dit goed zeg, we konden kiezen uit vis, vlees of vegetarisch in de vorm van een 3-gangen menu. Werkelijk waar elk gericht was zo ontzettend smaakvol. We hadden beide andere gerechten genomen zodat we het meeste konden uitproberen en dat was echt top!
Voor deze prijs kan ik echt niet anders zeggen dat het, het dubbel en dwars waard was!

Datum van bezoek: februari 2020
16 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Vaste prijs, keuze uit 3 vaste menu’s (vis, vlees, vegan). De zeebaars en mosselen waren koud. Beroemde puree flets. Bediening deed hun best.

Datum van bezoek: november 2019
1 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig uiteten geweest met z’n 2. Uitstraling van het restaurant is sfeervol. Leuke bediening en heerlijk eten + wijnarrangement.

Datum van bezoek: oktober 2019

Reizigers die Zinc bekeken, bekeken ook

Rotterdam, Zuid-Holland

In Zinc geweest? Deel je ervaringen!