“Een van mijn favorieten ”
Beoordeling van Rozey

Rozey
Geclassificeerd als nr. 509 van 1.363 Restaurants in Rotterdam
Wijk: Stadsdriehoek
Wijk: Stadsdriehoek
17 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik ben inmiddels drie keer bij Rozey wezen eten. En altijd geniet ik van de goede service, vriendelijkheid van de medewerkers, het lekkere eten en onbeperkt wijn ;) Ik ben zelf een flexitarier, ik geniet erg van vega en vegan eten. Rozey biedt heel veel keuze aan koude en warme gerechten. En oh ja, heerlijke schattige toetjes.

Datum van bezoek: maart 2020

13 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk concept, prettig personeel, mooie ruimte! Eten was goed alleen frituur hapjes zijn erg vet...fijn als dit verbeterd dan zou ik 5sterren geven. Leuke plek in Rotterdam om lekker te tafelen.

Datum van bezoek: maart 2020
29 februari 2020 beoordeeld

De maaltijden waren goed en de bediening kwamen geregeld langs om drinken op te nemen. De toetjes waren wel klein maar je kan onbeperkt nemen dus meerdere keren het zelfde besteld.

25 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat hebben we lekker gegeten. Wij zijn niet vegetarisch maar hebben genoten van de smaakvolle hapjes. Op een dinsdagavond in februari was het nog vol, dus reserveren is handig!

14 februari 2020 beoordeeld

Zo fijn om als vega een kaart te hebben waar je álles kan, maar ook echt wil proberen. Het klinkt allemaal geweldig en valt ook zeker niet tegen. Van de zeewierbitterballen tot de geweldige brownie.

De bediening is ook enorm vriendelijk. En de prijs valt, zeker met de drankjes inbegrepen, ook heel erg mee.

Wij komen zeker vaker terug.

Datum van bezoek: februari 2020

Reizigers die Rozey bekeken, bekeken ook

Rotterdam, Zuid-Holland
Rotterdam, Zuid-Holland

In Rozey geweest? Deel je ervaringen!