“Dagje uit met vriendin, na een lange tijd quarantaine”
Beoordeling van Café in The City

Café in The City
Geclassificeerd als nr. 1.182 van 1.362 Restaurants in Rotterdam
Wijk: Stadsdriehoek
Wijk: Stadsdriehoek
5 weken geleden beoordeeld

Op het terras gezeten, 2x2 glaasjes witte wijn en een schaaltje bitterballen.
Ruim 30 euro afgerekend. Zal wel de coronasluiting doorbelast krijgen zeker.
Keiharde muziek vanuit binnen, op het terras elkaar niet kunnen verstaan.
Wat van gezegd, inderdaad, volume wat lager, voor 10 minuten, dan weer oorverdovend. Wat een ballentent. Nooit meer.

Datum van bezoek: juli 2020

12 juni 2020 beoordeeld

Tafel op het terras gereserveerd via de website, maar bij aankomst bleek dat de tafel al vergeven was aan andere mensen. We konden enkel binnen zitten (warm en harde muziek, je kon elkaar niet verstaan). Erg teleurstellend en zo’n reservering op de website stelt ook niet zoveel voor, want we konden alsnog op zoek naar een ander terras!!

Datum van bezoek: juni 2020
1 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Als afsluiter van het jaar 2019 zijn we met het gezin hier wezen eten. We waren hier al eerder geweest en waren ondersteboven van de heerlijke smaakvolle rijst bij de gerechten. Het eten is zeer smaakvol, maar de heerlijke rijdt zat er niet bij. De bediening is aardig, maar niet echt efficiënt, want we moesten wachten op enkele gerechten, terwijl de een kon eten, moest de andere wachten. Dat was niet top. We vonden zoals gezegd het eten smaakvol maar niet in verhouding wat het heeft gekost en dat is jammer. Toch is dit restaurant aan te bevelen, maar vergeet niet een volle portemonnee mee te nemen

Datum van bezoek: december 2019
P2769BBamys, General Manager van Café in The City, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 maart 2020

Bedankt voor het delen Ferdi! Wij waarderen eerlijke feedback altijd en het kan inderdaad soms druk zijn waardoor sommige gerechten net wat langer duren. Uiteraard nemen wij deze feedback mee en proberen wij hierin te verbeteren. Fijn om te horen dat het eten wel smaakvol was! Hopelijk tot snel!

6 februari 2020 beoordeeld

Slecht, nu paar dagen wachten op onze geld na annulering omdat maximale winst haaks staat op service. Krijgen een tafel voor 4 personen waarbij onze vriend niet eens kon zitten en de hele zaak zou lastig vallen vanwege zijn formaat. Expres hier vooraf voor gebeld, maar telkens te horen dat er geen tafels werden aangewezen. Dus wij op de desbetreffende dag extra vroeg aangekomen om goed te kunnen zitten. Vervolgens horen we dat er wel tafels zijn aangewezen. Dus drama en geannuleerd. Nu wachten op onze geld en een hoop leugens bij de manager Amy die van mij niet eens bij de plaatselijke snackbar moet staan!

Datum van bezoek: februari 2020
25 januari 2020 beoordeeld

Groep van 8 personen. Bij het brengen van het drinken, steeds minimaal 1 of 2 personen die niets kregen en na meerdere keren vragen pas hun drinken kregen. 12 uurtje genomen. Hebben meer dan een uur moeten wachten. Kregen een of andere ondefinieerbare soep, die lauw was en 1 garnaal had die niet gaar was. Verder een tosti met ham kaas, waar zo goed als geen kaas op zat. Boterham met kroket was lekker. Kregen vanwege alle klachten wel een drankje van het huis aangeboden.

Datum van bezoek: januari 2020
Amy S, Manager van Café in The City, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 januari 2020

Beste gast,

Wij vinden het vervelend om te horen dat u een negatieve ervaring had tijdens de lunch bij Cafe in the City Rotterdam en vinden het fijn dat u de moeite heeft genomen om feedback te geven. Cafe in the City Rotterdam neemt beoordelingen zeer serieus, want het is onze prioriteit om ervoor te zorgen dat alle gasten een uitstekende ervaring ontvangen in een gastvrije omgeving.

Cafe in the City

Reizigers die Café in The City bekeken, bekeken ook

Rotterdam, Zuid-Holland
Rotterdam, Zuid-Holland

In Café in The City geweest? Deel je ervaringen!