“Hip en lekker !”
Beoordeling van By Ami Urban Bistro

By Ami Urban Bistro
Geclassificeerd als nr. 371 van 1.363 Restaurants in Rotterdam
16 maart 2020 beoordeeld

We ontdekten deze Bistro tijdens de avondwandeling, en lieten ons verrassen ! Een gevarieerde kaart, voor elk wat wils, niet traditionele gerechten. Dit beviel ons zozeer, dat we in dat weekend nog eens terugkeerden !

23 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Met hoge verwachtingen gereserveerd, maar viel tegen. Harde muziek maakt het onmogelijk om met tafelgenoot gesprek te voeren, zalm smaakt naar citroen, biefstuk smaakte nergens naar, cheescake smaakte naar sinaasappel. Jammer..

20 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

De inrichting is erg druk maar moet je van houden of niet. Bediening moesten we in Engelse taal voeren, maar we zijn toch in Nederland? Zoals de inrichting druk is is ook je bord druk met van alles erop. Gekozen voor de hamburger. Groente is niet heel bijzonder. Waterkers zoals uit de zak van AH. Tegenvaller voor mezelf maar meeste tafelgenoten waren wel iets positiever.

16 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Alleen het interieur en de muurschilderingen zijn al een bezoekje waard. Drankjes worden mooi geserveerd en zijn een lust voor het oog. Daarnaast smaakt alles ook nog eens heerlijk. Fijne plek!

14 februari 2020 beoordeeld

Vandaag samen met mijn vriend hier wezen eten. Het restaurant is prachtig en het eten heerlijk! Maar de bediening moet nog heel heel veel leren echt een grote afknapper!!
Echt heel zonde aangezien dit echt van grote invloed isop de beleving als gast.
Vond het zwaar onvoldoende en werken totaal niet efficiënt. halve bestelling brengen en dan klaar zijn als de andere helft er is.. geen contact om te vragen of er iets te drinken gewenst is, of om te vragen of alles naar wens is en kan zo nog wel even doorgaan...
Echt zonde van de kwaliteit van het restaurant, zou toch meer in training van het personeel steken om hen te laten evenaren met de uitstraling van het restaurant en de kwaliteit van het eten.

Reizigers die By Ami Urban Bistro bekeken, bekeken ook

Rotterdam, Zuid-Holland

In By Ami Urban Bistro geweest? Deel je ervaringen!