“Meatlovers & beer”

wo 3/6
20:00
Geclassificeerd als nr. 146 van 1.361 Restaurants in Rotterdam
Wijk: Cool
Beschrijving: Culinaire genieters die zich graag laten verwennen met een tastingmenu tot wel tien gangen, zijn in goede handen bij Restaurant Van de Leur. De focus ligt op duurzame vis, vlees en plantaardige gerechten. De chef-kok bereidt alle gangen ‘s-avonds live op meerdere Big Green Egg Kamado’s. Het verse tastingmenu is altijd een verrassing. Met een keuze uit drie tot tien gangen met passende en flexibele bier-, wijn- en cocktailarrangementen is het zorgeloos en verantwoord genieten. Verantwoord omdat Van de Leur enkel werkt met vissers en boeren die een kwalitatief en duurzaam product bieden. Geef bij reservering de dieetwensen aan en laat je verwennen door het team van zus en broer Joëlle en Pim van de Leur. Restaurant Van de Leur in Rotterdam bevindt zich net om de hoek van de bruisende Witte de Withstraat. Chef Bartlomiej Nowak heeft over de hele wereld smaken en ervaringen opgedaan en staat inmiddels bekend om zijn heerlijke fusion keuken.
18 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Waar een telefonische reservering goed aan doet, een leuk gesprek met één van de meest enthousiaste gastheren en je wilt er zeker gaan eten. The place to be voor een lekkere vleeseter like me, sorry us. Een menu dat leggen ze je gewoon uit. Maar je raad het al het is was heerlijk vlees met de nodige groentjes ennn.. met zorg bereid door de chefs. Paring met bier of wijn geeft een extra touch. Wij waande ons even in meat heaven.
De gastheren zijn uiterst bekwaam, vriendelijk en aan enthousiasme ontbrak het ze niet. Voor ons een meer dan gezellige avond. Dusss.. reserveer en geniet.

Datum van bezoek: maart 2020

6 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik dacht dat ik toch al regelmatig goed vlees had gegeten maar dit was toch weer net ff beter dan de andere restaurants. Iedere keer weer een ander bordje met een ander stukje vlees en een passend wijntje erbij. Het was top!!!

Datum van bezoek: maart 2020
6 februari 2020 beoordeeld

Met kerstavond hebben wij hier gegeten, verwachtingen lagen hoog. Onder andere door alle goede beoordelingen, maar ook omdat wij houden van een goed stukje kwaliteitsvlees en dol zijn op goed bereide producten van de Big Green Egg.
Alhoewel de service uiterst vriendelijk was duurde alles enorm lang. Het toetje hebben wij ook niet gered, want we zaten al zo'n 3 uur aan tafel en waren het wel een keer zat.
Het vlees was ok, niet geweldig. Leek erop dat het niet met erg veel oog voor detail was bereid en/of de kwaliteit gewoon niet fantastisch was.
De rekening was dan weer wel grandioos... hoog, weltverstaan. Bijna 500 euro voor 5 personen waarvan 1 niet dronk.
Nee, geen aanrader voor fijnproevers, wel leuk voor grote groepen mannen aan het bier.

Datum van bezoek: december 2019
MeatcavePim, Eigenaar van Restaurant Van de Leur, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 februari 2020

Bedankt voor de review over uw ervaring van 6 weken geleden. Het is bij ons inderdaad lang tafelen met vijf gangen en zeker op een kerstavond waarbij we voor iedereen een mooi menu neerzetten. Mannen en bier is nu juist precies niet wat Meatcave aantrekt. Daardoor vinden wij het jammer dat u wel die indruk hebt gekregen. Jammer dat onze smaken en kwaliteit bij u niet goed door zijn gekomen. Wie weet bij een nieuw menu (wisselt wekelijks) is het meer naar uw smaak.

1 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier met vijf vrienden gegeten, goed eten maar ook niet meer dan dat! Uitstekende bediening met veel kennis van de geserveerde gerechten!

Datum van bezoek: februari 2020
15 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Genoten van een heel lekker etentje met vrienden. Heel lekker eten, super bediening.
Prijs kwaliteit absoluut in orde.
Enig minpuntje: een beetje rumoerig, maar het was niet onze bedoeling om een romantisch etentje te houden. Wij komen zeker terug.

Datum van bezoek: december 2019

Reizigers die Restaurant Van de Leur bekeken, bekeken ook

Rotterdam, Zuid-Holland
Rotterdam, Zuid-Holland

In Restaurant Van de Leur geweest? Deel je ervaringen!