Kristof D

The James, your place to be!

5,0 van 5 bollen15 jun 2024 beoordeeld
Geweldig,modern en rustig hotel, perfect om te herbronnen en de perfecte uitvalsbasis om Rotterdam te ontdekken. De kamers zijn heel modern, de bedden heel aangenaam en de kamers zijn er super proper!
Ook al ligt het hotel in het centrum hoorde niets van de bruisende stad! Alle bezienswaardigheden en winkels liggen binnen handbereik! Zeker een aanrader!
Datum van verblijf: juni 2024
Reistype: Bezocht alleen
5,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenKamers
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
5,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 2 weken geleden
Beste 973kristofd,

Hartelijk dank voor uw fantastische review! We zijn erg blij te horen dat u een geweldig verblijf heeft gehad bij The James en dat u onze moderne en rustige sfeer heeft kunnen waarderen.

Het is geweldig om te weten dat u onze kamers comfortabel en schoon vond, en dat u ondanks onze centrale ligging geen last had van het stadsgeluid. We zijn blij dat u de nabijheid van bezienswaardigheden en winkels heeft kunnen benutten om Rotterdam te verkennen.

Uw aanbeveling betekent veel voor ons, en we kijken ernaar uit om u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen bij The James!

Chelsea - Supervisor front office
1.0 km van Hotel The James Rotterdam
Zwembad
Meer hotels in Rotterdam bekijken
Beoordeeld op 25 mei 2024

Ontvangst / uitchecken was zeer goed, ontzettend vriendelijk en behulpzaam personeel.
Bij het inchecken kregen we gelijk een upgrade. De kamer was zeer schoon, een mooi ruim ligbad (met aparte douche), een aparte wc en het bed sliep geweldig.
We hadden een late checkout geboekt, maar als je tóch voor 11 uur uitcheckt, worden die extra kosten niet in rekening gebracht.

Eetgelegenheden op loopafstand. Bij slecht weer kan je een paraplu lenen van het hotel.

Echt een aanrader.

Datum van verblijf: mei 2024
The James Hotel, Gastenservice/Front Office van Hotel The James Rotterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 juni 2024

Beste 209annemiekv,

Hartelijk dank voor uw lovende review!

We zijn blij te horen dat uw verblijf bij ons zo aangenaam was. Het is fantastisch dat het in- en uitchecken soepel verliep en dat ons personeel vriendelijk en behulpzaam was. We doen ons best om onze gasten het beste comfort te bieden, en het is geweldig om te weten dat de kamerupgrade, het schone en ruime ligbad, de aparte douche, en het comfortabele bed aan uw verwachtingen voldeden.

Het doet ons goed te horen dat onze flexibele aanpak met betrekking tot de late checkout gewaardeerd werd. We willen onze gasten graag zoveel mogelijk tegemoetkomen en het verblijf zo ontspannen mogelijk maken.

We zijn ook blij dat u de nabijgelegen eetgelegenheden en de mogelijkheid om een paraplu te lenen bij slecht weer als positief heeft ervaren. Uw aanbeveling betekent veel voor ons.

We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen voor een even fantastisch verblijf!

Beoordeeld op 24 mei 2024

Junior suite was leuk versierd met goud en zwarte ballonnen. Fles bubbels en heerlijke taart stonden ook klaar voor 80e verjaardag. Mooi uitzicht en vriendelijke dames bij de receptie! Hopen gauw weer te reserveren😉Prachtig bad waarin je uitzicht had op de skyline van Rotterdam. Ook een heerlijke aparte waterval douche.

Beste 778syls,

Hartelijk dank voor uw fantastische review!

We zijn verheugd om te horen dat u een geweldige tijd heeft gehad in onze Junior Suite. Het doet ons deugd dat de versiering met goud en zwarte ballonnen, de fles bubbels, en de heerlijke taart voor de 80e verjaardag in de smaak vielen. We vinden het belangrijk om speciale momenten extra bijzonder te maken.

Het is geweldig om te weten dat u genoten heeft van het mooie uitzicht en dat onze receptiemedewerkers vriendelijk en behulpzaam waren. We streven ernaar om elke gast een memorabele ervaring te bieden, en het is fijn om te horen dat dit bij u gelukt is.

Het verheugt ons dat u genoten heeft van het prachtige bad met uitzicht op de skyline van Rotterdam en de aparte watervaldouche. Uw comfort en tevredenheid zijn onze topprioriteiten.

We kijken ernaar uit om u snel weer te mogen verwelkomen voor een volgend verblijf!

Beoordeeld op 22 mei 2024

Vriendelijke ontvangst, prachtige suite na gratis upgrade. Helaas wist de medewerker niet wat de Roparun inhoud. Dus even over onze mooie Roparun verteld.
Ik vond de ontbijt mogelijkheid niet fijn. Doe mij maar een heerlijk buffet dat bij de prijs is inbegrepen.
En het was wat benauwd qua temperatuur in de lift en gangen

Kamertip: Kijk vooraf voor leuke ontbijt plekjes in de buurt
  • Reistype: Reisde alleen
The James Hotel, Guest Services / Front Office van Hotel The James Rotterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 mei 2024

Beste roodpaars,

Bedankt voor uw mooie review! We zijn verheugd dat u een vriendelijke ontvangst heeft ervaren en dat u genoten heeft van de prachtige suite na de gratis upgrade. Wat jammer dat een van onze medewerkers niet bekend was met de Roparun, maar we waarderen het dat u de tijd nam om erover te vertellen!

Wat betreft het ontbijt, we begrijpen dat u de voorkeur geeft aan een heerlijk buffet dat bij de prijs is inbegrepen. Wij hebben juist voor dit specifieke concept gekozen om verspilling tegen te gaan en de gasten aan te sporen om in de stad te gaan ontbijten of dineren!

Onze excuses voor eventuele ongemakken veroorzaakt door de temperatuur in de lift en gangen. We zullen ervoor zorgen dat dit wordt aangepakt om ervoor te zorgen dat onze gasten een comfortabeler verblijf hebben.

Nogmaals bedankt voor uw feedback, en we hopen dat u desondanks een aangenaam verblijf heeft gehad bij ons. Als er iets is waarmee we u in de toekomst van dienst kunnen zijn, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We kijken ernaar uit u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen in ons prachtige hotel!

Beoordeeld op 29 april 2024

Heel vriendelijke mensen, zeer nette en ruime kamers, heel stil om te slapen .
Lekker ontbijt, vriendelijke mensen. door de centrale ligging is dit de perfecte uitvalsbasis om de stad Rotterdam te bezoeken.
Parking is geen enkel probleem? vlak achter het hotel ligt een zeer ruime parking.

Datum van verblijf: april 2024

Beste GeertV830,

Bedankt voor uw lovende woorden over uw verblijf bij ons! We zijn verheugd dat u ons stadshotel als perfect beschouwt, met een zeer centrale ligging die ideaal is voor het verkennen van Rotterdam.

Het is fantastisch om te horen dat u onze vriendelijke medewerkers waardeerde, evenals de nette en ruime kamers waarin u heerlijk kon slapen. We streven er altijd naar om onze gasten een comfortabele en rustige ervaring te bieden, en het doet ons goed te horen dat we hierin geslaagd zijn tijdens uw verblijf.

We zijn blij dat u genoten heeft van ons heerlijke ontbijt en dat u onze centrale ligging als een voordeel hebt ervaren. En het is inderdaad handig om te weten dat er een ruime parkeergelegenheid vlak achter het hotel is.

Nogmaals bedankt voor uw positieve feedback, en we hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen voor een even perfect verblijf bij ons!

Beoordeeld op 20 april 2024

Vriendelijk ontvangst, locatie is hartje centrum. Lounge ruimte op 2de verdieping heeft ons verrast, echt top! Als er een festival in de stad is echt een aanrader om er te verblijven

Datum van verblijf: april 2024

Beste 436kp,

Bedankt voor uw positieve feedback over uw verblijf bij ons! We zijn blij om te horen dat u vriendelijk bent ontvangen en dat u de centrale locatie van ons hotel waardeerde. Het is geweldig om te horen dat de lounge op de tweede verdieping u heeft verrast en dat u er echt van genoten heeft!

Het doet ons goed te horen dat u ons hotel aanbeveelt, vooral tijdens festivals in de stad. We streven ernaar om onze gasten een memorabel verblijf te bieden, en het is fantastisch om te horen dat we daarin zijn geslaagd tijdens uw verblijf.

Nogmaals bedankt voor uw positieve woorden, en we hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen voor een net zo aangenaam verblijf bij ons!