“Warme ontvangst! En heerlijk gegeten!”
Beoordeling van Lot & Daan

Geclassificeerd als nr. 67 van 1.361 Restaurants in Rotterdam
Wijk: Stadsdriehoek
Wijk: Stadsdriehoek
15 maart 2020 beoordeeld

Op onze tafel stond een "Welkom op naam"! Dat is leuk binnenkomen. Bedienend personeel is erg vriendelijk en snel in het reageren op een "staande menukaart": daarmee geef je aan dat je contact wilt. Erg handig!
Al tijdens het voorgerecht kwam de eigenaar iets vertellen over zijn restaurant-concept. Zo worden via de gemeente ook mensen met een rugzak aangenomen en begeleid. Er is een ruime menukeuze en per gang kun je twee gerechten kiezen!
De gerechten werden smaakvol geserveerd en we hebben heerlijk gegeten!

12 maart 2020 beoordeeld

Uitstekende service en personeel, verder heerlijk gegeten in een leuke sfeer.
Voor het diner geldt een all you can eat concept met leuke en belangrijker nog lekkere gerechtjes.

9 maart 2020 beoordeeld

Ik ben een weekend gaan uiteten met mijn vrienden in dit mooi restaurant. Vanaf de ingang werden wij met een glimlach ontvangen. Personeel is zeer aardig en maakt jou avond zeker compleet!! Lekker eten .. zeker de knoflook gamba’s waren heerlijk.. hmmm lekkerrrr een aanrader voor een ieder die wilt gaan uiteten met vrienden/ fam.

7 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Afgelopen woensdag hier geweest voor diner. Lunchen was bij Lot&Daan altijd al een goede keus. Nu ze ook avondeten aanbieden is het stukken beter. Je hoeft maar één keer te betalen voor ALLE gerechten op de menukaart. De knoflookgarnaaltjes waren mijn favoriete hoofdgerecht. De caramel-seasalt cheesecake is de BESTE cheesecake die ik ooit heb gegeten... Ook de wentelteefjes waren heel lekker. Uitbreiding van de drankkaart wat betreft fris zou wel fijn zijn voor het diner. Ik kom zeker snel terug!!

P.s. ik heb via the Fork gereserveerd... ik kreeg korting.

4 maart 2020 beoordeeld

Super lekker eten, heel mooi geserveerd, er word goed geluisterd wat de wens van de gast is en daar word dan ook iets mee gedaan. Gastvrij ontvangen. Hele mooie prijs kwaliteit verhouding. Echt meer dan waard voor je geld! Een echte aanrader.

Reizigers die Lot & Daan bekeken, bekeken ook

Rotterdam, Zuid-Holland

In Lot & Daan geweest? Deel je ervaringen!