“Corona maatregelen doen ze niet aan”
Beoordeling van Just Restaurant

Geclassificeerd als nr. 29 van 1.388 Restaurants in Rotterdam
Wijk: Cool
Wijk: Cool
28 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Ondanks de toezegging de 1,5 meter aan te houden zat het propvol. We zijn gevlucht. Behalve een handontsmetter bij de ingang doen ze niet aan corona maatregelen.
En als je een allergie hebt, kijk dan erg uit want zij doen het niet.
Het eten is aardig tot goed en de bediening is niet erg kundig maar wel heel vriendelijk

24 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben ons verheugd op een smakelijk avond. Wenig interesse geen service . Af en toe moie smaken. Helaas was het eten ook niet echt warm.zeker kan het beter

Datum van bezoek: augustus 2020
18 september 2020 beoordeeld

Na mooie recensies te hebben gelezen over Just waren we erg nieuwsgierig geworden. Eerlijk is eerlijk, we koken zelf graag en eten ook regelmatig buiten de deur, dus we zijn best wel wat gewend. Helaas was deze avond toch echt een tegenvaller. Bediening was vriendelijk maar studentikoos. Niks mis mee, maar klopt niet met prijs. Gerechtjes waren mooi opgemaakt maar niet bijzonder en erg klein. Tafel veel te dicht bij buren in huidige situatie. Akoustiek echt een ramp voor wat oudere oren. We zijn maar buiten gaan zitten aan de picknicktafel(!) om elkaar te kunnen verstaan. En dat voor een menu van ruim 70 euro!! Voor deze prijs kennen we gelukkig veel betere zaken in de omgeving! Onbegrijpelijk hoe Just zo hoog kan scoren.Leuke tent maar niet voor deze prijs.

18 september 2020 beoordeeld

Erg lekkere lunch gehad, de chefs maken van ieder gerecht iets speciaals. Het verrassings-element komt heel sterk terug in de hele experience. Absolute aanrader voor iedereen die in Rotterdam Centrum komt en iets buitengewoons wil ervaren!

3 september 2020 beoordeeld

Wat een verrassing was dit, bij binnenkomst allervriendelijks ontvangen.
We begonnen met een amuse van een krokant bolletje gekruide aardappel met Japanse mayonaise, wat al een goede start maakte. Een lekker flesje Verdejo Sauvignon erbij besteld, wat alle gerechtjes uitstekend begeleide.
Vervolgens steak tartaartje, wat wegsmolt op je tong, wat een belevenis met diverse kruiden, en als je het mij vraagt, lekkerder dan de basic steak tartaar!!. Vervolgens hoofdgerechtje zalm en schelvis (zonder graatjes!!!) begeleid met een Caribisch overheerlijk sausje, gegrild bosuitje en kroten/uiencompote, zo verrukkelijk ....dat wij snel weer terug komen voor diner!!
Zelden zo lekker geluncht. Tussendoor nog wat opgestoken van de sommelier Mats!

Reizigers die Just Restaurant bekeken, bekeken ook

Rotterdam, Zuid-Holland
Rotterdam, Zuid-Holland

In Just Restaurant geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
België
© 2020 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.