“Just outstanding”

Geclassificeerd als nr. 29 van 1.376 Restaurants in Rotterdam
Wijk: Cool
Wijk: Cool
5 augustus 2020 beoordeeld

Een dealtje van E15,- Wat kun je daar nu voor leveren? Nou iets heel goeds dus! Een wat eenvoudige inrichting met formica tafeltjes en een bistro/ongedwongen sfeer. wel wat rumoerig maar wat een perfecte lunch van 3 gangetjes. Alle superlatieven in onderstaande recensies delen wij! Kleine hoeveelheden maar geweldig op smaak.
Een absolute topper! Ga er heen!!!

4 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben bij Just gereserveerd. Lekker gegeten mooie smaken en combinatie. 7 gangen verrassingen voor ons. Een fles Spaanse witte wijn die super bij de gerechten passen. Alcohol vrije cocktail was bijzonders goed
Alleen de perzik uit blik bij het dessert was overbodig. De Service kan beter dan zal het Just een echte aanrader kunnen zijn

Datum van bezoek: augustus 2020
26 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten in dit gezellige en persoonlijke restaurant. Alle gerechten zijn met kennis en aandacht bereidt. Personeel is attent en weet wat er geserveerd wordt.

26 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Op een doordeweekse dag gingen we hier een hapje eten. Er is geen menukaart, je moet voor het 5 gangen menu gaan, maar dat wisten we. De ober was veel te bijdehand, wellicht omdat hij nog zo jong was. We werden direct ondanks het 20 jaar leeftijdsverschil aangesproken met “je” en “jou” en alles kwam er erg ongeïnteresseerd uit. De ingrediënten van de gangen werden opgelepeld terwijl hij in gesprek was met iemand uit de keuken, gewoon schreeuwend door het restaurant. Etiquetteregels zijn hem ook niet bekend, borden worden van alle kanten op tafel geknald. Al etend liep hij ook zelf door het restaurant, voortdurend met zijn mond vol kauwend. Tijdens ons bezoek waren er maar 3 andere tafels bezet, maar met 2 daarvan had hij ook soort van ruzie over dingen die niet klopten, en dat liet hij merken. Stuur deze jongen gewoon naar een kleine cursus voor hoe je je als ober dient te gedragen zou ik zeggen!
Helaas was dat niet het enige; 4 van de 5 gangen vielen erg tegen. Alle gerechten waren koud, alleen de entrecote was lauw. Dit heb ik niet eerder meegemaakt, je verwacht juist dat sommige smaken ook beter uitkomen als het warm is. De gerechten waren daarbij ook te klein, waardoor 5 gangen zelfs voor mijn vrouw onvoldoende was. Het dessert met plakjes banaan en een bolletje ijs kon gewoon echt niet, dat doet mijn dochter van 3 beter.
Als je dan 50 euro pp vraagt voor dit zogenaamd erg voordelige menu dan sla je de plank wel erg mis. Vraag liever 80 euro en zorg dat het eten en de bediening gewoon goed is.
Kortom, nog heel veel te verbeteren voor dit restaurant.

26 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een Carribean pareltje te Rotterdam. Justin en zijn hippe kompanen bereiden steeds het lekkerste afwisselend Carribean verrassingsmenu ever. Heerlijke combi vis/vlees/vegetarisch. Leuke bediening. Goede wijnkaart. Heerlijk verfijnd koken met een supertwist uit Curaçao. Moet je geproefd hebben!

Reizigers die Just Restaurant bekeken, bekeken ook

Rotterdam, Zuid-Holland
Rotterdam, Zuid-Holland

In Just Restaurant geweest? Deel je ervaringen!