Vandaag geopend: 10:00 - 23:00
Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Live Escape - Safe House

Leuke puzzels en leuke ruimtes en verhaallijn. Met zijn zessen bezocht en gelukkig hebben we het ... meer lezen

Beoordeeld op 4 november 2019

Gouda
via mobiele applicatie
Lees alle 44 beoordelingen

Google
Aanbevolen ervaringen in en in de buurt van Rotterdam
vanaf 11,42 US$
vanaf 13,93 US$
Splashtours Rotterdam
13 beoordelingen
vanaf 29,16 US$
vanaf 13,37 US$
Beoordeeld op 4 november 2019 via mobiele applicatie

Leuke puzzels en leuke ruimtes en verhaallijn.

Met zijn zessen bezocht en gelukkig hebben we het gehaald en overleefd!

Datum van activiteit: november 2019
Beoordeeld op 2 november 2019 via mobiele applicatie

De binnenkomst was erg prettig. Fijn dat je nog even rustig kunt zitten en een drankje doen voor je begint. We hebben de escaperoom the safe house gekozen en met volle moed gingen we erin. Helaas, wat een teleurstelling.

Hints bleven uit ook nadat we duidelijk lange tijd vastliepen op een onderdeel of nadat we gilden voor een hint. Een onderdeel deed het niet waardoor me veel (10 minuten) hebben verloren aan zitten en niks doen. Dus het verhaal ; we kijken altijd: is niet volledig waar. We waren met 6 en dat is teveel voor deze kamer.
3 van ons voelden zich behoorlijk nutteloos aangezien het steeds maar 1 ding tegelijk was.

Erg jammer. Volgende keer toch maar weer naar Escape010!

Datum van activiteit: november 2019
Beoordeeld op 14 januari 2019

Eind december hebben wij de escape room 'the safe house' gespeeld.
We werden netjes ontvangen en de kamer werd goed aan ons uitgelegd.
Deze escape room is best spannend door de 'schrik-effecten, erg leuk.
Absoluut de moeite waard!

Datum van activiteit: december 2018
Beoordeeld op 26 oktober 2018

Ontvangst was goed en na een kop thee werden we naar de kamer gebracht. In de kamer verliep niet alles zoals verwacht. Nadat er een tigtal minuten verstreken waren werden we op weg geholpen echter hierna functioneerde een aantal zeer relevante onderdelen niet meer. Helaas werd hier niet door het personeel op ingespeeld waardoor het spel dood viel. Hierdoor ging kostbare tijd verloren. Helaas op een paar seconde na niet kunnen ontsnappen. Jammer dat je achteraf niet even kan napraten met het personeel (wat bij veel kamers wel kan) om zo toch ff je mening / ervaring te delen. Het was het allemaal net niet. Jammer, je betaald toch een hoop geld.

Datum van activiteit: oktober 2018
johnvanderlely, Public Relations Manager van Live Escape, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 oktober 2018

Bedankt dat U de moeite heeft genomen te reageren, dit soort reacties zijn heel waardevol!

Wat ontzettend jammer dat jullie het op deze manier ervaren hebben. Kunt U aangeven welke kamer jullie gespeeld hebben en op welke datum en tijd?

We vinden het heel belangrijk om te achterhalen wat er niet goed is gegaan en waarom dit niet op een nette/plezierige manier is opgelost.
Wij vinden het napraten ook belangrijk dus proberen voldoende personeel in te plannen om dit mogelijk te maken. Het doorgeven van de exacte datum en tijd helpt ons om te kijken wat we kunnen verbeteren.

Ik geloof niet dat TripAdvisor mogelijkheden heeft om hier een soort slow-chat te voeren, we stellen het enorm op prijs als U wilt reageren naar info@LiveEscape.nl

Beoordeeld op 27 juni 2018 via mobiele applicatie

Wij hebben met 6 collega’s SafeHouse gespeeld. Het was een erg spannende EscapeRoom door verschillende effecten.

Ook de raadsel en puzzels waren van een hoog niveau.

Zeker een aanrader.

Datum van activiteit: december 2017