Shyenne
Nederland

Genieten!

Beoordeling van Suite Hotel Pincoffs
5,0 van 5 bollen4 weken geleden beoordeeldvia mobiele applicatie
Een prachtig boetiekhotel in Rotterdam. Vanaf het moment dat we binnenkwamen, voelden we ons welkom door het vriendelijke personeel. Onze hoekkamer op de tweede verdieping bood een schitterend uitzicht op het water en was ruim en comfortabel.

Het arrangement met welkomstbubbels in de bar, een heerlijk diner bij Parkheuvel, en het verkennen van het water met de watertaxi maakte ons verblijf extra speciaal. Hotel Pincoffs is zeker de moeite waard voor een bijzonder en luxe verblijf in Rotterdam.
Datum van verblijf: juni 2024
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
0.7 km van Suite Hotel Pincoffs
1.0 km van Suite Hotel Pincoffs
Zwembad
Meer hotels in Rotterdam bekijken
Beoordeeld op 7 maart 2024 via mobiele applicatie

Wat zijn wij hier in de watten gelegd 🧡
Prachtig hotel waar het zeer aangenaam vertoeven is. Wij hadden een zeer mooie kamer met een heerlijk groot bed. Geen lawaai te horen.
Ontbijt is een aanrader met veel bio producten.
De bar was ook heel gezellig. 'S avonds was er zelfs een kachel aan het branden, zo fijn.
En toch ook meegenomen: aan de overkant is er een stopplaats voor de watertaxi
Dus zeker een aanrader!!!

Datum van verblijf: maart 2024
Lodewyk Pincoffs, Eigenaar van Suite Hotel Pincoffs, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 april 2024

Beste Caroline D, dankjewel voor deze mooi review! Fijn dat je het naar je zin hebt gehad in ons kleinschalige boutique hotel aan de Nieuwe Maas in Rotterdam. Dank dat je ons aanraadt. We zijn heel blij met de complimenten. Met een hartelijke groet, Team Pincoffs

Beoordeeld op 28 februari 2024

Het verblijf was fantastisch. We werden uitstekend ontvangen en hadden een mooie kamer met uitzicht op de Erasmusbrug. Keurig opgemaakte bedden met een mooie notitie vanuit het hotel maakte het helemaal af. Erg hygiënisch ook. Het ontbijt was voortreffelijk. Zeker een aanrader. Ik ga er zeker nog een keer naartoe!

Datum van verblijf: januari 2024
Lodewyk Pincoffs, Eigenaar van Suite Hotel Pincoffs, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 maart 2024

Beste Emiel326, wat een fijne review! Hartelijk dank voor de complimenten en we hopen u nog een keer te mogen ontvangen in Suite Hotel Pincoffs. Graag tot dan! Met een hartelijke groet, Team Pincoffs

Beoordeeld op 22 februari 2024 via mobiele applicatie

Geweldige accommodatie, zeer sfeervol ingerichte kamers, met je eigen geluidssysteem, gratis upgrade van de kamer gekregen, en een heerlijk ontbijt met (bijna) allemaal biologische producten. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.

Kamertip: Op loopafstand van de stad, parkeergelegenheid aan de overkant van de straat (tegen betaling)
Datum van verblijf: februari 2024
Lodewyk Pincoffs, Eigenaar van Suite Hotel Pincoffs, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 februari 2024

Beste richo t, hartelijk dank voor de mooie review van uw verblijf in ons hotel. Je hebt ons team blij gemaakt met de warme woorden en de complimenten. Dank! Heel graag tot ziens in boutique hotel Pincoffs.
Met een hartelijke groet, Team Pincoffs

Beoordeeld op 15 januari 2024

Na onze eigen zeer fijne ervaringen met dit prachtige Suite hotel, leek het ons ultiem om mijn broer en zijn nieuwe bruid te verrassen en hun huwelijksnacht te laten vieren in het ultieme Suite annex "bruids-"hotel Pincoffs!

Een warm welkom, prachtige ruime kamer, sfeervol, authentiek en een lekker super uitgebreid ontbijt vielen hem en zijn kersverse bruid ten deel, een betere start van hun huwelijk konden ze zich niet wensen, aldus mijn broer!

Met dank aan de flexibele medewerkers van het hotel dat ze ondanks (naar we begrepen) een klein verbouwing hun hotel speciaal weer eerder openden voor het bruidspaar. Dat is gastvrijheid ten top ! Dank namens mijn broer en zijn vrouw voor deze mooie herinnering...

Datum van verblijf: januari 2024
Lodewyk Pincoffs, Eigenaar van Suite Hotel Pincoffs, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 januari 2024

Beste Mr.Sauerfield, wat fijn dat het huwelijk van uw broer, na een een prachtige dag, ook een mooi vervolg heeft gekregen in de Pincoffs Corner Suite. Van harte gefeliciteerd. Dank voor de warme woorden over ons boutiquehotel en over de geboden gastvrijheid. We blozen er nog steeds een beetje van. Veel dank. Graag tot ziens aan de Nieuwe Maas in Rotterdam. Met een hartelijke groet, Team Pincoffs

Beoordeeld op 13 januari 2024 via mobiele applicatie

Super ervaring voor een ontspannen verblijf na Vrienden van Amstel Live. Mooie ruim verblijf. Upgrade gehad naar welness room die erg werd gewaardeerd. Uitstekend service en heerlijk ontbijt op bed. Dat was een aangename verrassing. Top!

Datum van verblijf: januari 2024
Lodewyk Pincoffs, Eigenaar van Suite Hotel Pincoffs, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 januari 2024

Beste 19Alexander67, hartelijk dank voor deze mooie review. Fijn om te lezen dat jullie een toptijd hebben gehad in onze nieuwe Wellness Suite. Dank ook voor de complimenten voor de geleverde service en het heerlijk ontbijt. We zien jullie graag terug in ons boutiquehotel in Rotterdam. Met een hartelijke groet, Team Pincoffs