Suite Hotel Pincoffs
181 US$
146 US$
Priceline
19 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Uitstekend hotel op fantastische locatie. We werden gastvrij ontvangen en naar een mooie kamer gebracht. Kies voor het 'relaxed in Rotterdam' arrangement: een heerlijk ontbijt op bed en lekker lang uitslapen!!

Verbleef: november 2016, reisde met een partner
Ludovicus000, Eigenaar van Suite Hotel Pincoffs, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 november 2016

Beste Janet, wij willen u hartelijk danken voor uw vriendelijke woorden en zijn blij dat u heeft genoten van ons Relaxed Rotterdam Arrangement. Graag tot weerziens.
Met een hartelijke groet, Edwin, Karen en Team Pincoffs

30 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Super nacht gelogeerd in Pincoffs met een stel vriendinnen. Super locatie (vlakbij alle hotspots), fijne ambiance, mooie kamers met heerlijke bedden en kussens, alles aanwezig. Gezellige bar en restaurant/ontbijt ruimte. Huiselijke sfeer. Het persoonlijk is super vriendelijk, ze willen je verblijf zo aangenaam mogelijk maken van aankomst tot vertrek! Ze denken werkelijk over alles met je mee. On-Nederlandse service en vriendelijkheid! Een absolute aanrader voor een weekend in Rotterdam.

Verbleef: oktober 2016, reisde met vrienden

Beste mevrouw Dekker, wat fijn dat u zo heeft genoten van onze locatie, ons boutiquehotel en ons team. Iedereen is heel blij met uw review. Graag tot ziens.
Met een hartelijke groet, Edwin, Karen en Team Pincoffs

29 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is terecht de nummer 1 van Rotterdam. Welkome ontvangst, ook al liepen we hier het drankje mis wat in ons arrangement zat wat we later pas zagen...., super gave kamer van bijna 5 meter hoog, compleet ingericht met koffie en thee en water. Toilet apart, altijd prettig, en even hoge badkamer, wat resulteerde in de hoogste douche waaronder ooit gestaan. Klasse ontbijt, goede eieren vers gemaakt en goede producten. Ook bed is prima, op wat krakende vloer/plafond planken geen geluiden gehoord. Personeel bedoelt het allemaal goed maar is wat wisselend qua ervaring en veel verschillende mensen gezien ondanks dat het een klein hotel is, daardoor daar wat minder binding. Overall een prima verblijf en zeker een aanrader voor een verblijf in Rotterdam.

Verbleef: oktober 2016

Beste Lars, hartelijk dank voor deze positieve beoordeling. Wij vinden het een taak van ons kleinschalige, luxe hotel om stagiaires het vak te leren. De opleidingen zijn vaak gericht op grote hotels, vandaar dat wij onze taak serieus nemen. Elke dag is er natuurlijk ook een team van ervaren personeel aanwezig. Het drankje houdt u van ons te goed! Wij hopen u nog eens te mogen ontvangen. Met een hartelijke groet, Edwin, Karen en Team Pincoffs

27 oktober 2016 beoordeeld

Een warm welkom, een echt fijne kamer, vlotte hulp bij alles wat je vraagt, service bij het overheerlijke bio-ontbijt. De ligging is ook echt tof, zo'n prachtig hoekje -aan het water- van Rotterdam, alles vlakbij maar toch rustig genoeg. Een absolute aanrader.

Kamertip: lijken me allemaal fijn
  • Verbleef: oktober 2016, reisde met een partner

Beste Linda, dank, dank, dank! Wat een fijne beoordeling. Graag tot ziens in het mooie Rotterdam. Er is vast nog veel te ontdekken. Met een hartelijke groet, Edwin, Karen en Team Pincoffs

14 september 2016 beoordeeld

Prachtige kamers, hele hotel is zeer sfeervol ingericht, met bibliotheek en al. Persoonlijke benadering. Vriendelijk personeel. Ik was een aantal dingen vergeten in de kamer en werd er direct over gebeld en gemaild. Dat is me nog nooit gebeurd. Echt een uniek luxe hotel in Rotterdam. Hier kan hotel New York niet aan tippen.

• Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner