We ondersteunen de volgende browsers:
Ben je op zoek naar de laagste hotelprijzen? Dan ben je op de juiste plek. We controleren meer dan 200 websites voor je.

“Geweldig” 5 van 5 bollen
Beoordeling van Suite Hotel Pincoffs

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 4 websites!
Suite Hotel Pincoffs
Beoordeeld als nr. 1 van 52 hotels in Rotterdam
Eco-leadersNiveau Goud
3 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 2 nuttige stemmen
“Geweldig”
5 van 5 bollen Beoordeeld op 21 november 2016

Gastvrijheid, zoals het hoort, van receptie tot aan de dames, die de kamers schoonmaken. Een medewerker, die nog maar net werkt en openlijk charmant durft te zeggen, dat ze even iets na moet vragen. Prachtige kamer en een heerlijk ontbijt. Wij hebben een goede tijd gehad.

• Verbleef November, 2016, bezocht met een partner
      Locatie
      Kamers
      Service
Ludovicus000, Eigenaar van Suite Hotel Pincoffs, reageerde op deze beoordeling, 25 november 2016
Beste Sandra, hartelijk dank voor uw beoordeling. Echte charme is het mooiste. Wij hopen u graag terug te zien in Rotterdam. Fijn als u een Pincoffs-ambassadeur wilt zijn. Met een hartelijke groet, Edwin, Karen en Team Pincoffs
Schrijf een beoordeling

385 Reizigersbeoordelingen

Bekijk beoordelingen van
Overzicht waarderingen
    5 van 5 bollen
    5 van 5 bollen
Tips van reizigers helpen jou bij het kiezen van de perfecte kamer.   Kamertips (26)
Datum | Waardering
  • Alles
Eerst Nederlands
1 beoordeling
5 van 5 bollen Beoordeeld op 19 november 2016 via mobiele applicatie

Uitstekend hotel op fantastische locatie. We werden gastvrij ontvangen en naar een mooie kamer gebracht. Kies voor het 'relaxed in Rotterdam' arrangement: een heerlijk ontbijt op bed en lekker lang uitslapen!!

Verbleef November, 2016, bezocht met een partner
Beste Janet, wij willen u hartelijk danken voor uw vriendelijke woorden en zijn blij dat u heeft genoten van ons Relaxed Rotterdam Arrangement. Graag tot weerziens.
Met een hartelijke groet, Edwin, Karen en Team Pincoffs
Den Haag, Nederland
25 beoordelingen
13 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 2 nuttige stemmen
5 van 5 bollen Beoordeeld op 30 oktober 2016 via mobiele applicatie

Super nacht gelogeerd in Pincoffs met een stel vriendinnen. Super locatie (vlakbij alle hotspots), fijne ambiance, mooie kamers met heerlijke bedden en kussens, alles aanwezig. Gezellige bar en restaurant/ontbijt ruimte. Huiselijke sfeer. Het persoonlijk is super vriendelijk, ze willen je verblijf zo aangenaam mogelijk maken van aankomst tot vertrek! Ze denken werkelijk over alles met je mee. On-Nederlandse service en vriendelijkheid! Een absolute aanrader voor een weekend in Rotterdam.

Verbleef Oktober, 2016, bezocht met vrienden
Beste mevrouw Dekker, wat fijn dat u zo heeft genoten van onze locatie, ons boutiquehotel en ons team. Iedereen is heel blij met uw review. Graag tot ziens.
Met een hartelijke groet, Edwin, Karen en Team Pincoffs
Wijchen
79 beoordelingen
20 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 9 nuttige stemmen
5 van 5 bollen Beoordeeld op 29 oktober 2016 via mobiele applicatie

Dit is terecht de nummer 1 van Rotterdam. Welkome ontvangst, ook al liepen we hier het drankje mis wat in ons arrangement zat wat we later pas zagen...., super gave kamer van bijna 5 meter hoog, compleet ingericht met koffie en thee en water. Toilet apart, altijd prettig, en even hoge badkamer, wat resulteerde in de hoogste douche waaronder ooit gestaan. Klasse ontbijt, goede eieren vers gemaakt en goede producten. Ook bed is prima, op wat krakende vloer/plafond planken geen geluiden gehoord. Personeel bedoelt het allemaal goed maar is wat wisselend qua ervaring en veel verschillende mensen gezien ondanks dat het een klein hotel is, daardoor daar wat minder binding. Overall een prima verblijf en zeker een aanrader voor een verblijf in Rotterdam.

Verbleef Oktober, 2016
Beste Lars, hartelijk dank voor deze positieve beoordeling. Wij vinden het een taak van ons kleinschalige, luxe hotel om stagiaires het vak te leren. De opleidingen zijn vaak gericht op grote hotels, vandaar dat wij onze taak serieus nemen. Elke dag is er natuurlijk ook een team van ervaren personeel aanwezig. Het drankje houdt u van ons te goed! Wij hopen u nog eens te mogen ontvangen. Met een hartelijke groet, Edwin, Karen en Team Pincoffs
Antwerpen, België
39 beoordelingen
18 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 6 nuttige stemmen
5 van 5 bollen Beoordeeld op 27 oktober 2016

Een warm welkom, een echt fijne kamer, vlotte hulp bij alles wat je vraagt, service bij het overheerlijke bio-ontbijt. De ligging is ook echt tof, zo'n prachtig hoekje -aan het water- van Rotterdam, alles vlakbij maar toch rustig genoeg. Een absolute aanrader.

Kamertip: lijken me allemaal fijn
Bekijk meer kamertips
Eco-kenmerken: Ecobadbenodigdheden, spaarlampen, biovoeding, ecokartonverpakkinkjes springen in het oog en vind ik top.
  • Verbleef Oktober, 2016, bezocht met een partner
      Locatie
      Hygiëne
      Service
Beste Linda, dank, dank, dank! Wat een fijne beoordeling. Graag tot ziens in het mooie Rotterdam. Er is vast nog veel te ontdekken. Met een hartelijke groet, Edwin, Karen en Team Pincoffs
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Rotterdam bekeken
citizenM Rotterdam
Ibis Rotterdam City Centre
nr. 7 van 52 in Rotterdam
4.5 van 5 bollen 616 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Suite Hotel Pincoffs geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Suite Hotel Pincoffs

Gelegenheid: Suite Hotel Pincoffs
Adres: Stieltjesstraat 34 | 3071 JX, 3071 JX Rotterdam, Nederland
Telefoonnummer:
Locatie: Nederland > Zuid-Holland > Rotterdam
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Roomservice Suites Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 1 van 52 hotels in Rotterdam
Prijsklasse (per nacht): 114 € - 205 €
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Suite Hotel Pincoffs 4*
Aantal kamers: 17
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Expedia, Hotels.com en Agoda, dus je kunt je reserveringen bij Suite Hotel Pincoffs met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?