“Heerlijk”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 9 websites!
Suite Hotel Pincoffs
Beoordeeld als nr. 1 van 52 hotels in Rotterdam
Eco-leadersNiveau Goud
19 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Uitstekend hotel op fantastische locatie. We werden gastvrij ontvangen en naar een mooie kamer gebracht. Kies voor het 'relaxed in Rotterdam' arrangement: een heerlijk ontbijt op bed en lekker lang uitslapen!!

Verbleef: November, 2016, reisde met een partner
Ludovicus000, Eigenaar van Suite Hotel Pincoffs, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 november 2016

Beste Janet, wij willen u hartelijk danken voor uw vriendelijke woorden en zijn blij dat u heeft genoten van ons Relaxed Rotterdam Arrangement. Graag tot weerziens.
Met een hartelijke groet, Edwin, Karen en Team Pincoffs

30 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Super nacht gelogeerd in Pincoffs met een stel vriendinnen. Super locatie (vlakbij alle hotspots), fijne ambiance, mooie kamers met heerlijke bedden en kussens, alles aanwezig. Gezellige bar en restaurant/ontbijt ruimte. Huiselijke sfeer. Het persoonlijk is super vriendelijk, ze willen je verblijf zo aangenaam mogelijk maken van aankomst tot vertrek! Ze denken werkelijk over alles met je mee. On-Nederlandse service en vriendelijkheid! Een absolute aanrader voor een weekend in Rotterdam.

Verbleef: Oktober, 2016, reisde met vrienden

Beste mevrouw Dekker, wat fijn dat u zo heeft genoten van onze locatie, ons boutiquehotel en ons team. Iedereen is heel blij met uw review. Graag tot ziens.
Met een hartelijke groet, Edwin, Karen en Team Pincoffs

29 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is terecht de nummer 1 van Rotterdam. Welkome ontvangst, ook al liepen we hier het drankje mis wat in ons arrangement zat wat we later pas zagen...., super gave kamer van bijna 5 meter hoog, compleet ingericht met koffie en thee en water. Toilet apart, altijd prettig, en even hoge badkamer, wat resulteerde in de hoogste douche waaronder ooit gestaan. Klasse ontbijt, goede eieren vers gemaakt en goede producten. Ook bed is prima, op wat krakende vloer/plafond planken geen geluiden gehoord. Personeel bedoelt het allemaal goed maar is wat wisselend qua ervaring en veel verschillende mensen gezien ondanks dat het een klein hotel is, daardoor daar wat minder binding. Overall een prima verblijf en zeker een aanrader voor een verblijf in Rotterdam.

Verbleef: Oktober, 2016

Beste Lars, hartelijk dank voor deze positieve beoordeling. Wij vinden het een taak van ons kleinschalige, luxe hotel om stagiaires het vak te leren. De opleidingen zijn vaak gericht op grote hotels, vandaar dat wij onze taak serieus nemen. Elke dag is er natuurlijk ook een team van ervaren personeel aanwezig. Het drankje houdt u van ons te goed! Wij hopen u nog eens te mogen ontvangen. Met een hartelijke groet, Edwin, Karen en Team Pincoffs

27 oktober 2016 beoordeeld

Een warm welkom, een echt fijne kamer, vlotte hulp bij alles wat je vraagt, service bij het overheerlijke bio-ontbijt. De ligging is ook echt tof, zo'n prachtig hoekje -aan het water- van Rotterdam, alles vlakbij maar toch rustig genoeg. Een absolute aanrader.

Kamertip: lijken me allemaal fijn
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Oktober, 2016, reisde met een partner

Beste Linda, dank, dank, dank! Wat een fijne beoordeling. Graag tot ziens in het mooie Rotterdam. Er is vast nog veel te ontdekken. Met een hartelijke groet, Edwin, Karen en Team Pincoffs

14 september 2016 beoordeeld

Prachtige kamers, hele hotel is zeer sfeervol ingericht, met bibliotheek en al. Persoonlijke benadering. Vriendelijk personeel. Ik was een aantal dingen vergeten in de kamer en werd er direct over gebeld en gemaild. Dat is me nog nooit gebeurd. Echt een uniek luxe hotel in Rotterdam. Hier kan hotel New York niet aan tippen.

• Verbleef: Augustus, 2016, reisde met een partner
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Rotterdam bekeken
Stadsdriehoek
Hotel New York
nr. 5 van 52 in Rotterdam
1.322 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Suite Hotel Pincoffs geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Suite Hotel Pincoffs

Adres: Stieltjesstraat 34 | 3071 JX, 3071 JX Rotterdam, Nederland
Telefoonnummer:
Locatie: Nederland > Zuid-Holland > Rotterdam
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Roomservice Suites Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 1 van 52 hotels in Rotterdam
Prijsklasse: 119 € - 180 € (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Suite Hotel Pincoffs 4*
Aantal kamers: 17
Officiële beschrijving (verzorgd door het hotel):
Suite Hotel Pincoffs Rotterdam is een stijlvol boutique hotel aan de oever van rivier de Nieuwe Maas, vlakbij de Erasmusbrug. Het kleinschalige en romantische suite hotel is gevestigd in een rijksmonument uit 1879. Het vormt een ideale uitvalsbasis voor een bijzondere overnachting in Rotterdam. Het Pincoffs-team staat garant voor een hoogwaardige service in een sfeerrijke, historische omgeving aan het water. De zakelijke reiziger wordt een thuis ver van huis geboden in de ruime kamers met bijzonder uitgebreide faciliteiten, waaronder een espressomachine, muziek-dockingstation, airconditioning, te openen ramen. Koffie, thee en water zijn gratis in de kamer. Wifi en internet is gratis voor alle hotelgasten in het gehele hotel. Hotel Pincoffs kreeg bekendheid als de tv-serie Hotel aan de Maas bij RTL4. Boek op de officiële site uw kamer of suite voor de scherpste prijzen. Openbaar vervoer is op loopafstand (Wilhelminaplein) en parkeren op straat voor het hotel gratis tussen 18.00 en 09.00 uur. De watertaxi heeft een halte aan de kade voor de deur. Pincoffs is sinds 2010 onderscheiden met de Green Key Gold voor haar duurzame bedrijfsvoering. ... meer   minder
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Expedia, TripOnline SA en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij Suite Hotel Pincoffs met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?