“Opgehaast eten”

Wijk: Stadsdriehoek
Wijk: Stadsdriehoek
13 november 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Beste manager,

Naar aanleiding van ons etentje wil ik toch even ons ongenoegen uit spreken.

Wij hadden een reservering om 19.45 om dat eerder geen plek was volgens de reservering. Op zich geen enkel punt.

Wel hebben we aanmerkingen op de bediening en klant vriendelijkheid.

We hebben ons eerste tapas rondje om 20.30 uur ontvangen rond 21.00 uur ons 2e rondje en toen we ons 3e rondje bestelde was direkt de vraag of we gelijk de laatste ronde wilde bestellen want de keuken ging zo dicht. Toen was het 21.30. Het toetje konden we later nog wel bestellen werd er gezegd.

Nadat alles in 1 x op tafel was gezet en we nog zaten te eten kwam de dame weer vragen of we nog wel een toetje wilde. Nou we waren nog aan het eten, ik kom later terug. Serieus binnen 5 minuten kwam de vraag of we het al wisten en of we uit waren gegeten. Wij als volwassen dames van rond de 50 keken elkaar aan en hebben toen gezegd neem het allemaal maar mee en wij willen geen toetje meer. Inmiddels was de stofzuiger ook al langs gekomen om  21.45. Om gereed te worden gezet om heel snel te kunnen gaan stofzuigen. Heel vervelend en heel onprofessioneel!! We hebben om 21.50 afgerekend waar we na betaling erachter kwamen dat er ook nog 20 euro teveel was afgerekend. Dit is gecorrigeerd. Er is wel een fooi gegeven maar we stonden om 21.52 buiten met een kater..nee zeker niet van de Sangria!

Dus manager er mag nog wel wat gesleuteld worden aan dit team. Misschien een tip nu de horeca helaas weer om 20.00 uur sluit... ga met je team aan de slag!

Datum van bezoek: november 2021

12 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik ben zeer teleurgesteld in het menu met weinig keuze en bijna geen groente of verse eten.
Je mag per ronde 3 tapas bestellen en het duurt zeer lang voor je het krijgt. Bediening was ook niet goed omdat ze weinig mensen hebben. We hebben met z'n drieën 120 euro betaald voor een flop restaurant.
Het eten is echt zeer slecht.
3 jaar geleden was hun menu beter en ook het eten. Nooit meer deze plek.

Datum van bezoek: september 2020
28 juli 2020 beoordeeld

Heerlijk als je zin hebt in ongegeneerd veel eten! Kaaskroketjes zijn hier favoriet! Fijn dat er nu ook een terras is!

Datum van bezoek: juli 2020
25 februari 2020 beoordeeld

Na een half uur kwam er iemand aan de tafel voor een drankje, eten duurde zeer lang en dan kan je ook nog eten met een haar in je eten krijgen!! Wij zijn natuurlijk meteen vertrokken! De meisjes die daar rond lopen kunnen hier niks aan doen maar als je niet genoeg personeel heb zeg dan dat je vol zit !!

Datum van bezoek: februari 2020
17 januari 2020 beoordeeld

Avondje eten bij La Cubanita. Met de ervaringen die we van de zaak in Groningen hebben dachten we in Rotterdam ook, het kan niet misgaan... nou dat bleek verkeerd gedacht! Bediening laat lang op zich wachten, er wordt amper op gelet als je de bediening wenk voor een extra drankje, het eten duurt gigantisch lang voor dat het komt en als het dan komt dan is wat warm hoort te zijn gewoon koud! Waardeloos... en de zaak zat niet eens vol!

Datum van bezoek: januari 2020

Reizigers die La Cubanita bekeken, bekeken ook

Rotterdam, Zuid-Holland
Rotterdam, Zuid-Holland

In La Cubanita geweest? Deel je ervaringen!

© 2022 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.