“Wij komen uit Amsterdam en”
Beoordeling van VERS 010

VERS 010
Geclassificeerd als nr. 109 van 1.375 Restaurants in Rotterdam
29 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij komen uit Amsterdam en zijn heel wat gewend. Deze plek is vlak bij ons hotel en wij vonden de website er aantrekkelijk uitzien. We zijn er gaan dineren en de volgende dag lunchen.
Ons bezoek hier hebben we als heel fijn ervaren. Eigenlijk een allround Cafetería/restaurant met uitstekende keuzes aan eten, hapjes, drankjes en voor redelijk prijzen zo vlak bij het centrum, Luxor vele hotels in de buurt en niet te vergeten vlakbij de majestueuze Erasmusbrug. Het personeel zorgt voor een hele fijne sfeer. Echt de moeite waart om naar toe te gaan.

Datum van bezoek: juli 2020

12 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit restaurant ligt tegenover het nieuwe Luxor theater. Wij gingen rond 6 u en reserveren was niet noodzakelijk.
Gezien ons geplande theaterbezoek hadden wij anderhalf uur om te eten.

Restaurant heeft plateservice wat wil zeggen dat het volledig gerecht op een bord wordt geserveerd. Het zal wel aan de locatie liggen maar ik vond het aan de dure kant, een hoofdgerecht voor 18 tot plm 21 euro.

Als voorafje kozen wij samen voor een geroosterd stokbroodje met tomaat. Bij de sneetjes stokbrood werd wat rucola met dressing geserveerd. Het ene maaltje was ruim voldoende voor zijn tweëen, men deed hier ook niet moeilijk over. Het smaakte super goed. Het werd vlot uit geserveerd.

Als hoofdgerecht had mijn vrouw kipsaté met friet en salade. De kipsaté werd op het bord in een apart pannetje geserveerd. Friet en salade waren ruim aanwezig. Zelf koos ik voor een stoofpotje met kalfswang. Op het bord bevond zich slechts dit pannetje, hierin bevonden zich aardappelpuree met truffelsaus, de kalfswang in stukjes en wat stukjes haricot vert. Mij kwam het wat kaal over, dit kan echt beter. Wederom werd er erg vlot uit geserveerd. Het eten was lekker.

Bij het bestellen van de huiswijn kon je uit diverse druivensoorten(wijnen) kiezen dat is netjes. De prijzen voor de drankjes waren redelijk.

Tot slot een koffie besteld die ons halsoverkop werd voorgesteld bij het afruimen. De koffie werd al direct uitgeserveerd ondanks dat wij nog aan de wijn of Spa zaten terwijl wij nog een half uur voor aanvang van de voorstelling zaten. Wat hier achter zit laat zich raden.

Kortom aardig restaurant voor een vlotte hap. De hoofdgerechten mogen wel met iets meer opsmuk uitgeserveerd worden. De gerechten worden voor mijn gevoel wat gehaast uitgeserveerd. Wat mij betreft daarom een zeventje. Het grote voordeel is dat je direct na afloop van het eten bij het theater bent.

Datum van bezoek: februari 2020
30 december 2019 beoordeeld

We hadden gereserveerd met vrienden om op oudejaarsavond gezellig uit te gaan eten. Worden we een dag ervoor om 19:00 uur gebeld dat het niet doorgaan omdat ze gesloten zijn. Ze adviseerden dat we maar ergens anders moesten gaan eten.
Ja, dat is lekker!! Hoe moet je nog een reservering op die avond ergens krijgen? Een maand geleden was het al moeilijk. Fantastische planning Vers010!!! En bedankt nog.
Een No-Show van een restaurant hadden we allemaal nog nooit meegemaakt.

Datum van bezoek: december 2019
11 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

‘Vers smaakt alles lekkerder’, is de oneliner van deze brasserie. En dat is een stelling waar niemand het oneens mij zal zijn.

Voor de lunch bestellen we tomatensoep met ballen, de soep van de dag (kippensoep) en een warm broodje brie met ham.

De soepjes zijn lekker, inderdaad vers, royale portie, goed gevuld. Het broodje smaakt zoals we ‘m thuis ook zouden maken. Lekker, maar in een horecazaak hoop je toch op iets meer.

De bediening is ok, deze middag stonden de meisjes waarschijnlijk met één iemand tekort.

Al met al plezierig geluncht, maar echt indruk heeft Vers 010 niet gemaakt.

Datum van bezoek: december 2019
27 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima voor hapje en drankje, erg vriendelijk personeel en heerlijk eten daar, gezellig ingericht. Kortom terugkomen daar

Datum van bezoek: november 2019

Reizigers die VERS 010 bekeken, bekeken ook

Rotterdam, Zuid-Holland

In VERS 010 geweest? Deel je ervaringen!