“Echt een aanrader!”
Beoordeling van 3 Keuken & Bar

3 Keuken & Bar
Geclassificeerd als nr. 1 van 10 Restaurants in Oudewater
15 maart 2020 beoordeeld

Bij 3 worden we nooit teleurgesteld. Altijd heerlijke gerechten met prachtige wijnen geserveerd door vriendelijke bediening. Je voelt je welkom. Leuk om gerechten te delen, dan kun je er meer proeven.
Ook de high-wine is geweldig. Bij elk glas een bijpassende amuse. Een amuse wordt zonder problemen en op eigen initiatief aangepast als na het serveren blijkt dat een van de tafelgenoten niet van een bepaald ingrediënt houdt. Klasse! Wij gaan dit vaker doen!

Datum van bezoek: maart 2020

1 maart 2020 beoordeeld

Doordat alles veel te zout was kwamen de gerechten niet tot hun recht.
Wij vonden de smaakcombinaties niet optimaal.

Datum van bezoek: februari 2020
1 februari 2020 beoordeeld

Nette bediening met advies, en die netjes de deur voor je openhoudt als je weer naar huis gaat. Het is net wat meer netjes dan andere bediening die ik in een ander restaurant heb gehad. Dat was wel fijn. En ook het eten, Ik had voor mijn lunch een hamburger besteld, dat was lekker en ik hou ervan wat ze met de majonaise hebben gedaan, het is wat kruiden maar het brengt toch een extra dimensie daar aan. Mijn vriend had een salade besteld en naar ik vernomen heb, was het wel lekker. Oudewater is een leuk dorpje en als je toch ergens moet eten, doe het dan hier, je krijgt er geen spijt van!

Datum van bezoek: januari 2020
5 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Zomaar hapje eten in begin nieuwejaar. Volgens mn zoon moesten we naar 3.
Goede keuze zo bleek. Kinderen gingen voor a la carte. Wij voor 4 gangen verrassings menu. Als starter zee-egel. Wat ontzettend lekker was dat. Heerlijke smaken en mooi opgemaakt bord. Het tweede gerecht was kabeljauw. Precies goed gebakken met heerlijke beurre blanc en oosterse twist. De derde gang was hert met daarbij gegrilde spruit, schorseneren en cranberry. Vlees heerlijk mals. Garnituur perfect. Nagerecht vond ik als niet zoetekauw het minste gerecht. Banaan, meringue en een groot stuk chocola. Ik houd van meer frissigheid.
Diverse prima wijnen als glas verkrijgbaar.
Prima bediening. Al met al een goed restaurant met een prima keuken. Aanrader!

Datum van bezoek: januari 2020
18 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer mooie plek in centrum Oudewater onverwacht hoog niveau koken. Zeer lekkere gerechten ook voor vegetariërs. Vriendelijke en prettige bediening. Top!

Datum van bezoek: december 2019

Reizigers die 3 Keuken & Bar bekeken, bekeken ook

Oudewater, Utrecht Province

In 3 Keuken & Bar geweest? Deel je ervaringen!