“In 1 woord GEWELDIG ! Value for money. ”
Beoordeling van The bishop

The bishop
Een tafel reserveren
zo 9/8
20:00
Geclassificeerd als nr. 4 van 307 Restaurants in Leiden
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Hadden het 5 gangen surprise menu. Verrassende gerechten vol van smaak. Goede kwaliteit voor een eerlijke prijs. Als klap op de vuurpijl zei ik dat ik een lava cake zo lekker vond. Je geloofd het niet de eigenaar zei “ heb je 20 minuten?” Geweldig die passie dat zie je niet vaak meer. Bedankt ! Ps geen meerprijs op de rekening... waar vind je dat nog? Zeker voor herhaling vatbaar. Ben je in Leiden ga eens op bezoek ik weet zeker dat het niet tegenvalt !

Datum van bezoek: juli 2020

14 juni 2020 beoordeeld

Het verrassingsmenu van de chef (met bijpassende wijnen) is echt aan te raden. Het zijn gerechten met een twist die (doorgaans) goed uitpakken met ook aparte wijnen die goed bij de gerechten passen. Bediening is vriendelijk en behulpzaam, zeker Mello praat met passie over zijn werk en liefde voor eten en drinken. Voor een avondje uit zeker doen!

10 juni 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Ter ere van onze trouwdag hadden wij, voor het eerst, gereserveerd bij the Bishop. De ontvangst bijzonder vriendelijk, tafel met uitzicht op de keuken, wát een sfeervol gebouw! Chef's Menu, bijzondere gerechten, heel erg smakelijk! Zeer attente bediening, top avond gehad!

10 juni 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor de eerste keer sinds de lockdown weer in een restaurant gegeten. De procedure zorgvuldig uitgelegd en uitgevoerd. Mooie afscheidingen gemaakt tussen een aantal tafels. Diner en service (Lisa en co) was geweldig. Prettige bediening en tempo. Mooie variatie aan gerechten en genoten van de creaties van de chef

13 april 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Uitgenodigd door vrienden kwamen wij in dit super gezellig restaurant met foutloze bediening (Lisa) en heerlijke gerechten. En nee mijn achternaam heeft geen connectie met dit restaurant. Aanrader in Leiden!

Datum van bezoek: februari 2020

Reizigers die The bishop bekeken, bekeken ook

Leiden, Zuid-Holland

In The bishop geweest? Deel je ervaringen!