“Erg mooie en gezellige zaak”
Beoordeling van Waag

Waag
Geclassificeerd als nr. 24 van 319 Restaurants in Leiden
5 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig aan het water zitten lunchen. Kaart is goed, redelijk wat keus om te lunchen. Top bediening en top lunch gehad!
Ik beveel de Waag aan!

Datum van bezoek: augustus 2020

16 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

In juli 2020 hier wezen eten. Overdag kunnen reserveren voor dinner in de avond. Waag bevind zich in een uniek pand met een mooie uitstraling, de muziek op de achtergrond zorgt voor een relaxed sfeer. De dinner kaart is redelijk beperkt maar voor mij persoonlijk genoeg keuze. Het eten smaakte goed de porties hadden wel wat groter gemogen. Prijsniveau is normaal

Datum van bezoek: juli 2020
5 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Locatie is perfect in het centrum. We hebben achterin gezeten. Ik zat zelf tegen een muur aan te kijken. Muziek was prima. Ik vond het eten gemiddeld. Kreeftensoep was lauw en niet bijzonder. Dat was jammer. Bediening was wel oké. Stan en co Arnhem is van dezelfde eigenaar. Dat zie je aan veel. Maar in Arnhem vind ik het allemaal wat beter. Maar dat kan ook een momentopname zijn. Daarom 3 sterren.

Datum van bezoek: juli 2020
26 juni 2020 beoordeeld

Op een mooie locatie aan in Leiden aan het water. Ze houden zich netjes aan de corona voorschriften, wat wel opvalt is dat vooral de jongeren mensen zich netje melden en niet direct op het terras gaan zitten. De ouderen gaan daarentegen wel direct op het terras zitten, zonder zich aan te melden.

De bediening is vriendelijk en attent. De lunch stond redelijk snel op tafel. wat wel opviel was dat het duur is, voor twee hanmburgers, biertje en frisje 47 euro betalen, daarentegen was de hamburger erg lekker.

Datum van bezoek: juni 2020
7 juni 2020 beoordeeld

Service is een 7, locatie cntrum leiden is een 10, sfeer is heel relaxed en er is lifemuziek. Coole plek, zeer uiteeenlopend bezoek, en daardoor leuk.

Datum van bezoek: oktober 2019

Reizigers die Waag bekeken, bekeken ook

Leiden, Zuid-Holland

In Waag geweest? Deel je ervaringen!