Opslaan
Van tevoren boeken
Waarom op Tripadvisor boeken?
  • Tourhoogtepunten & volledig reisschema
  • Eenvoudig online boeken
  • Gegarandeerd de laagste prijs
Meer informatie

Google
Manieren om De Muurgedichten van Leiden te ontdekken
Beoordeeld op 26 februari 2020

Fraaie teksten her en der op de muren in de Leidse binnenstad. Ze verfraaien de muren en toveren een glimlach op je gezicht.

Datum van activiteit: februari 2020
Beoordeeld op 12 februari 2020 via mobiele applicatie

Wanneer ik rustig door de binnenstad van het mooie historische Leiden aan het fietsen bent, geniet ik vaak de indrukwekkende muurschilderingen met meestal mooie gedichten.

Datum van activiteit: februari 2020
Beoordeeld op 30 juni 2019

Stadswandeling gemaakt. Regelmatig zagen we muurgedichten in allerlei talen (Fries/ Aziatische tekens, etc.) Echt verrassend. Er schijnt ook een route te zijn langs deze muurgedichten

Datum van activiteit: juni 2019
Beoordeeld op 22 juni 2019

Mooie muurteksten, alleen kan ik van vele de teksten niet lezen, laat staan begrijpen...maar wel diversiteit in de talen...
Het ontsiert absoluut niet, maakt de buurten er mooier op...

Datum van activiteit: juni 2019
Beoordeeld op 27 mei 2019

de gedichten waren me inderdaad opgevallen her en der in de stad. Ze vormen een leuke manier om bepaalde plaatsen in de stad te ontdekken

Datum van activiteit: mei 2019