“Relaxte gezellige zaak! ”
Beoordeling van Restaurant Burgerzaken

Restaurant Burgerzaken
Een tafel reserveren
do 13/8
20:00
Geclassificeerd als nr. 45 van 308 Restaurants in Leiden
Keukens: Mediterraan
Beschrijving: Restaurant BurgerZaken zit op een bijzondere plek in de Leidse binnenstad, met uitzicht op het prachtige stadhuis. Dit unieke restaurant, met een zeer verrassende lunch- en dinerkaart, is gevestigd in een van de oudste panden van de stad. Na een grondige renovatie van het pand aan de Breestraat opende Restaurant BurgerZaken zijn deuren.
7 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Relaxte gezellige zaak! Lekker thee gedronken, geborreld! Heel fijne sfeer en lekkere muziek. Superaardige bediening

Datum van bezoek: juli 2020

22 juni 2020 beoordeeld

Bij bezoek aan Leiden gegeten. Vissalade en een burger. Allebei uitstekend. Vissalade rijk uitgevoerd. Bediening heel attent en vriendelijk. Ruime opstelling voor corona. Prima kwaliteit eten.

Datum van bezoek: juni 2020
9 maart 2020 beoordeeld

Gaan lunchen bij Burgerzaken. Ze hadden net een nieuwe kaart met genoeg opties, ook vega. Gekozen voor de garnalenkroketjes met knolselderij salade. Iets te veel saus/dressing door de salade naar mijn smaak. Aangegeven na het eten bij de bediening, zij gingen het doorgeven. Verder een mooie zaak, leuk uitzicht op de breestraat.

Datum van bezoek: maart 2020
12 februari 2020 beoordeeld

Ik had hier al vaker gegeten wat me erg goed beviel. Met een groep had ik nog geen ervaring. We hebben hier met een groep gegeten van 11 personen en daardoor het groepsmenu voorgeschoteld gekregen. Omwille van de situatie aangegeven wat we wilde qua tijd. De complimenten van de gehele groep aan de bediening alsmede de kok. Alles perfect gedaan, we kunnen niet anders zeggen. Het eten was erg lekker. In de groep zaten 2 echte Creme brulee fans en die vonden deze heel erg goed!..Mijn broer die in het buitenland woont komt graag weer terug om hier met zijn gezien te komen eten. De sfeer was erg goed zolas ik m eerder ook al had ervaren. Ga absoluut zo door!

Datum van bezoek: februari 2020
11 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Eten altijd goed! Prima keuken. Maar wat is er loos met de bediening. Nog nooit meegemaakt bij dit prima en gezellige café restaurant in Leiden. Niet attent. Voorgerecht vergeten. Nauwelijks excuses. Zo jammer bij het altijd lekkere eten.

Datum van bezoek: januari 2020

Reizigers die Restaurant Burgerzaken bekeken, bekeken ook

In Restaurant Burgerzaken geweest? Deel je ervaringen!