“Prachtige en heerlijke visgerechten!”
Beoordeling van Visrestaurant Crabbetje

Visrestaurant Crabbetje
Geclassificeerd als nr. 6 van 308 Restaurants in Leiden
Keukens: Europees
18 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Eindelijk een plekje kunnen bemachtigen bij t Crabbetje! Want normaliter is het altijd redelijk ver vooruit al volgeboekt.
We waren vroeg deze zaterdag en werden allerhartelijkst ontvangen.
Mooie wijnen erbij en we kozen voor het 4 gangen verrassingsmenu. Aanrader. Prachtige kleine gerechtjes, erg lekker.

Zeer fijne bediening, attent en geduldig voor een praatje hier en daar.
Verdiende eigenlijk 4,5 stippen, net geen 5 vanwege de prijs. Wij waren incl fooi 150,- met 2 pers kwijt. De vis wordt dus redelijk duur betaald, maar als je fijn en goed wilt eten, is Crabbetje de place to be. We gaan zeker terugkomen! Zie de foto’s voor de mooie gerechten.

Datum van bezoek: maart 2020

26 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer goed visrestaurant en prima bediening. Attente chef. Genoten van de diverse visgerechten en variëteit aan bereidingen.

Datum van bezoek: december 2019
12 november 2019 beoordeeld

Heel mooie en gevarieerde kaart. Smaakvol ingericht restaurant in de binnenstad. Borden mooi gedresseerd. Kwaliteit top. Heel erg vriendelijk en attent personeel. Een aanrader dit super visrestaurant!

Datum van bezoek: november 2019
5 november 2019 beoordeeld

Na een gezellige ontvangst heb ik me laten verrassen door chef met menu door hem zelf samengesteld. Eerlijk, een aanrader. Ik eet graag vis en dan is dit restaurant een absolute aanrader als je van visgerechten houdt.
Top chef met goede bediening die weten wat de chef op je bord tovert. SUPER.
DE aanrader in Leiden als je liefhebber bent van vis.

Datum van bezoek: november 2019
18 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een lange tijd weer bij dit restaurant geweest. Altijd heerlijk gegeten, maar dit keer viel echt tegen. Bij de ontvangst werd ons een tafeltje gewezen zonder mee te lopen. De sfeer in de keuken was gespannen en er ontbrak enthousiasme. De bediening schonk de wijnglazen veel te vol (uit de door ons bestelde fles) en het eten was ok, maar zeker geen wauw effect. Jammer want het was zo goed. Na het afrekenen van 140 euro voor driegangen en een fles wijn denk ik dat voor dit bedrag veel betere opties zijn in Leiden...

Datum van bezoek: september 2019

Reizigers die Visrestaurant Crabbetje bekeken, bekeken ook

Leiden, Zuid-Holland

In Visrestaurant Crabbetje geweest? Deel je ervaringen!