Niels V
Amsterdam, Nederland

Goed verblijf op mooie centrale locatie

4,0 van 5 bollen4 weken geleden beoordeeldvia mobiele applicatie
Zijn hier in juni geweest. Service aan de bali was prima.
Parkeren kan goed in de omgeving waar je gratis kan parkeren.

Kamer is netjes en bed/kussen lag lekker.

Ontbijt had voldoende keuze. Vriendelijke service bij het ontbijt. 1 van de koffie automaten was blijkbaar kapot, waardoor je de andere moest hebben. Een briefje was dan handig geweest zodat je het niet hoeft uit te zoeken.

Hotel zit op mooie locatie waardoor je makkelijk en snel de stad in kan lopen.

Al met al een prima verblijf gehad.
Datum van verblijf: juni 2024
Kamertip: Parkeer in de buurt. Op 5 min lopen is voldoende gratis parkeerplaats te vinden.
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 3 weken geleden
Beste NielsV1979,
Hartelijk dank voor uw positieve feedback. We zijn blij te horen dat u tevreden was met onze service en de netheid van de kamer. We waarderen uw suggestie over de koffieautomaat en zullen ervoor zorgen dat dergelijke situaties in de toekomst duidelijker worden gecommuniceerd.

Het is fijn om te weten dat onze locatie en parkeermogelijkheden bijgedragen hebben aan uw aangename verblijf. We hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen.
Geen aanbetaling vereist
Eenvoudig en snel boeken
8.1 km van Best Western Plus City Hotel Gouda
Meer hotels in Gouda bekijken
5 weken geleden beoordeeld

Geboekt vis voordeeluitjes. Het was een aangename verrassing. Een ruime schone kamer...behulpzaam personeel...fantastisch ontbijt....lekkere traktatie
Goede ligging met alles in de buurt. Heel goed en gezellig restaurant naast de deur

Datum van verblijf: juni 2024
Best Western Plus City Hotel Gouda City Hotel Gouda, General Manager van Best Western Plus City Hotel Gouda, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Beste 359martiv,

Hartelijk dank voor uw positieve feedback! We zijn blij dat u genoten heeft van uw verblijf en dat onze kamer, het ontbijt en de locatie aan uw verwachtingen voldeden. Het is fijn te horen dat ons personeel behulpzaam was en dat u de nabijgelegen eetgelegenheden heeft gewaardeerd. We hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen voor een net zo aangename ervaring!

Beoordeeld op 13 mei 2024

2 nachten geboekt met ontbijt. kamer was prima, groot met een inloopdouche en een apart toilet. Personeel was overal erg vriendelijk en behulpzaam. Minpunt vonden wij de bar: 0 sfeer, geen cocktails op de kaart. Personeel doet zijn best, maar ze moeten ook het eten uitserveren bij het diner. Als je voor 2 Aperol en 1 gin tonic meer dan € 30,00 betaalt mag je toch wel een schijfje sinaasappel cq citroen verwachten. 2e avond ook geen zin meer om terug te gaan en dat hoeft ook niet want in Gouda zijn genoeg leuke plekken om wat te drinken, maar wel een gemiste kans. Ligging van het hotel is ideaal en de q park onder het hotel is super en voor 2 dagen betaalden wij € 24,00, met korting via het hotel. Dat is redelijk.

Datum van verblijf: mei 2024

Beste heer/mevrouw Boumansh,

Bedankt voor uw gedetailleerde feedback! We zijn blij te horen dat u genoten heeft van uw verblijf en de gastvrijheid van ons personeel heeft gewaardeerd. Uw opmerkingen over de bar zijn zeer waardevol voor ons. We zullen zeker kijken naar het verbeteren van de sfeer en het aanbod van onze bar, evenals de presentatie van de drankjes.
Fijn dat u de locatie van het hotel en de parkeermogelijkheden als positief heeft ervaren.
We hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen en een nog betere ervaring te bieden.

Beoordeeld op 11 maart 2024

Het hotel is redelijk, geen 4 sterren. Kamers zijn oké. Inloopdouche is open, voor de warmte/condens niet handig.
Het restaurant is zeer slecht. Voor 22 euro krijg je een magnetronmaaltijd die slechter is dan eentje van Appie voor 7 euro.
Restaurants genoeg in Gouda dus lekker buiten de deur/hotel eten.

Datum van verblijf: maart 2024
Reistype: Reisde voor zaken
Best Western Plus City Hotel Gouda City Hotel Gouda, General Manager van Best Western Plus City Hotel Gouda, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 maart 2024

Beste Sjakies2024,

Bedankt voor uw feedback. Onze excuses dat uw verblijf niet aan uw verwachtingen voldeed. We zullen uw opmerkingen intern bespreken om verbeteringen aan te brengen.

Team Best Western Gouda

Beoordeeld op 19 februari 2024 via mobiele applicatie

Zeer fijn en net hotel op loopafstand van alles wat leuk is in Gouda. Uitgebreid ontbijt in een gezellige ruimte met daglicht. Vriendelijk personeel en ruime kamer, wij hadden 317 na een upgrade wegens klant van de dag wat een heel leuke verrassing was.

Kamertip: QParking bereikbaar vanuit het hotel
Datum van verblijf: februari 2024
Best Western Plus City Hotel Gouda City Hotel Gouda, General Manager van Best Western Plus City Hotel Gouda, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 februari 2024

Beste Gill,
Hartelijk dank voor uw review!
Fijn dat uw verblijf naar wens was.
Hopelijk zien we u nogmaals terug in de toekomst.
Shivangheni Kalika

Beoordeeld op 12 januari 2024

Keurige grote kamers met goede boxsprings. Schoon, rustig, en airco per kamer. Lekker gegeten in het restaurant alhoewel de kaart wel beperkt is. Ontbijt is daarentegen overvloedig en goed. Super attent en behulpvol personeel. Zowel bij receptie als in restaurant.

Datum van verblijf: januari 2024
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met Best Western
Best Western Plus City Hotel Gouda City Hotel Gouda, General Manager van Best Western Plus City Hotel Gouda, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 januari 2024

Beste Philip,
Hartelijk dank voor uw review!
Fijn dat uw verblijf naar wens was.
Hopelijk zien we u nogmaals terug in de toekomst.
Shivangheni Kalika