Moederbruid
Amsterdam, Nederland

Heerlijk en gastvrij

5,0 van 5 bollen13 mei 2024 beoordeeld
Het was een fantastisch verblijf. Ik werd echt verwend en iedereen was gastvrij en aardig. Het ontbijt was supergoed! Kamer was leuk, echt historisch en stijlvol ingericht
Datum van verblijf: mei 2024
5,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
5,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Beoordeling verzameld in samenwerking met Relais & Chateaux
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 14 mei 2024
Beste Moederbruid,

Hartelijk dank voor uw recente bezoek aan ons hotel en wat een heerlijke recensie om terug te mogen lezen!

Het doet ons een groot plezier om te lezen dat onder andere onze service, het ontbijt en het unieke design van onze kamers een positieve bijdrage hebben mogen leveren.

Heel graag tot ziens!

• Expedia.com
7.3 km van Relais & Châteaux Weeshuis Gouda
Meer hotels in Gouda bekijken
Beoordeeld op 13 mei 2024

Dit was een van de mooiste panden ooit waar wij hebben gelogeerd. Wat een mooi hotel, de binnentuin is net een sprookje de kamers zijn prachtig. Recht voor de deur kunnen parkeren en je zit meteen in het centrum van Gouda. De siroopwafels bij de receptie zijn als souvenir mee naar huis gegaan. We hebben de lekkerste scrambled eggs ooit op bij het ontbijt heerlijk!

Datum van verblijf: mei 2024
Beoordeling verzameld in samenwerking met Relais & Chateaux
Relais Châteaux Weeshuis Gouda, Owner van Relais & Châteaux Weeshuis Gouda, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 mei 2024

Beste yg9kce,

Allereerst bedankt voor het verblijf in ons hotel! Wat leuk om te lezen dat u een geweldig verblijf heeft gehad.

Ik zal uw complimenten met betrekking tot de scrambled eggs delen met de ontbijtkok, die zal dit heel leuk vinden om te horen!
Daarnaast natuurlijk bedankt voor de lieve complimenten omtrent onze sprookjesachtige binnentuin en het design van de kamers.
Geniet nog lekker van de échte Goudse siroopwafels!

Warme groet en tot ziens,

Beoordeeld op 9 april 2024

We werden - ondanks dat we te vroeg waren - heel vriendelijk ontvangen en konden gelijk inchecken. Onze bagage konden we achter laten en werd later naar onze kamer gebracht. De kamer was heel ruim, schoon en mooi ingericht. Na een goede nachtrust en een heerlijke douche wachtte er nog een heerlijk uitgebreid ontbijt op ons in een mooie setting met zeer vriendelijk personeel. Alleen maar lof, we hebben een heerlijk weekend gehad!

Datum van verblijf: april 2024
Relais Châteaux Weeshuis Gouda, Owner van Relais & Châteaux Weeshuis Gouda, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 april 2024

Beste T8598Bclaudiah.

Hartelijk bedankt voor de tijd die u heeft genomen om uw ervaring met ons te delen, dit wordt ontzettend gewaardeerd.
Wij zijn ontzettend blij te lezen dat u van begin tot eind een fijn verblijf heeft gehad en hopen u in de toekomst wellicht nogmaals te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 21 februari 2024 via mobiele applicatie

We hadden een zeer fijne tijd in het hotel. Het is bijna een jaar geleden en dacht nu nog aan ons verblijf daar, dus dat vraagt voor een review. De suite was zeer ruim en comfortabel. Wegens trap naar het slaap gedeelte niet geschikt voor mensen met fysieke klachten.
Het ontbijt bestaat uit een à la carte formule in plaats van het klassieke buffet. Dat was echt de moeite waard! Met originele gerechten die ook nog eens lekker waren, was het een echte beleving. We komen ooit nog eens terug. Gouda zelf is gezellig en pittoresk, maar vrij klein, dus iets op na enkele jaren terug te bezoeken.

Datum van verblijf: maart 2023
Relais Châteaux Weeshuis Gouda, Owner van Relais & Châteaux Weeshuis Gouda, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 februari 2024

Beste Kim,

Hartelijk dank voor de tijd die u heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. Dat uw verblijf een jaar geleden is, en u er nog altijd zo fijn naar terugkijkt maakt ons ongelofelijk trots! Wij zijn blij te lezen dat u van uw verblijf , van Gouda zelf en van het diner hebben genoten. Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 10 januari 2024 via mobiele applicatie

Zijn vanmiddag wezen lunchen met vrienden bij het lunch restaurant COCO….. vlotte vriendelijke bediening , leuke ruimte om te eten, maar ik zat op een te lage bank waardoor de tafel te hoog was om makkelijk te eten /snijden . We hadden een mix van lunch gerechten besteld om te delen. De flammkuchen was niet gaar en leek meer op een platte wrap. De kibbeling / calamaris ( te ver door gefrituurd ) was met gebakken aardappeltjes . De hummes was niet veel soeps . We hebben bij de ober geklaagd en de kok willen spreken over de oorzaak van de slappe Flammkuchen . De ober gaf namens de kok uitleg … ! De kok durfde ons dit niet onder ogen te komen. Hoezo Relais & Châteaux … ik mag hopen dat het restaurant een betere keuken heeft want wij zijn na ons te hebben verheugd op een gezellige lunch tot de conclusie gekomen om hier niet meer terug te komen. Jammer want aan de bediening en het interieur ligt het niet !

Datum van verblijf: januari 2024
Relais Châteaux Weeshuis Gouda, Owner van Relais & Châteaux Weeshuis Gouda, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 januari 2024

Beste FellowTraveler 714908,

Allereerst willen wij u hartelijk bedanken voor uw recente bezoek aan onze bar COCO. Fijn dat u de tijd neemt om uw ervaringen met ons te delen.

Het is spijtig om te lezen dat uw ervaring niet geheel naar wens was.
Uw feedback omtrent de flammkuchen en hummus zullen wij met het team bespreken, uiteraard is alle feedback welkom en streven wij naar een menukaart die een match is voor alle persoonlijke voorkeuren. Voor ieder wat lekkers dus!

Wij begrijpen dat voor u de calamaris bij de kibbeling niet naar wens was. Wij serveren namelijk de kibbeling met uienringen (wij serveren geen calamaris). Dus de smaak en structuur is dan uiteraard heel anders dan verwacht.

Daarnaast is het vervelend om te lezen dat de kok niet het gesprek met u is aangegaan. Ondanks dat wij streven naar persoonlijke service, vinden wij het ook belangrijk dat de kok vooral gefocust blijft op het afleveren van kwalitatieve gerechten aan overige bezoekers.

Erg jammer om te lezen dat wij u niet meer terug zullen zien, echter hopen wij dat u ons in de nabije toekomst de kans geeft om ons te revancheren.

Nogmaals bedankt voor uw terugkoppeling en hopelijk tot ziens.

Met gastvrije groet,

Beoordeeld op 6 januari 2024

Een fijne en relaxte sfeer hangt er in het hotel met vriendelijk personeel. Het gebouw was begin januari nog aangekleed met kerstversiering wat er heeel sfeervol uit zag!
Onze hotelkamer, nummer 12 (suite) was een ruime, nette kamer. Niks op aan te merken! Fijne en heerlijk ruikende producten om te gebruiken (je hoeft niks van thuis mee te nemen!) Het ontbijt was goed, onbeperkt bestellen van de kaart + zelf bediening. Wij zaten er vroeg in het jaar, waardoor het rustig was in het hotel. Daarop leek het ontbijt op aangepast te zijn. Maar absoluut niet storend!

Je moet wel diep in de buidel tasten voor een overnachting. En of ik het €255 euro voor 1 overnachting + ontbijt waard vond?! Tsja, het had ook voor iets minder geld gekund. Een parkeerkaart kost 25 euro, we konden doordat het rustig was op de 'kiss & ride' plekken (voor het hotel) de nacht blijven staan, wel voor €10 extra. Ik had het netjes gevonden als dit bedrag weg was gelaten, net zoals de € 7,50 energie toeslag. Best een hoop geld.. naast de 255 euro die je al betaald.

Datum van verblijf: januari 2024
Beoordeling verzameld in samenwerking met Relais & Chateaux
Relais Châteaux Weeshuis Gouda, Owner van Relais & Châteaux Weeshuis Gouda, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 januari 2024

Beste jilltamis,

Allereerst wil ik u bedanken voor de tijd die u heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. Wij stellen dit zeer op prijs.
Daarnaast zijn we heel blij om te horen dat u fijn bent ontvangen en dat u heeft genoten van het hotel, uw kamer en het ontbijt. Het klopt inderdaad dat januari een rustige maand voor de hotellerie is, maar dit geeft ons wel de kans om juist wat extra tijd en aandacht aan onze gasten geven :) Daarnaast wil ik u bedanken voor uw feedback betreft de prijzen en uw gedachte hierbij, wij delen uw bericht graag met ons revenu team.

Nogmaals, namens het gehele team bedankt voor uw verblijf en het schrijven van deze review.
Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen!