“Uiteten in eigen huis ”
Beoordeling van Nusa

Nusa
Geclassificeerd als nr. 79 van 125 Restaurants in Gouda
21 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke oplossing tijdens deze tijd. Het eten was warm, vers en erg goed van smaak. De rendang was een topper, de vis curry was heerlijk en de porties waren erg goed! Wij komen hopelijk ook snel bij jullie in de zaak :)

Datum van bezoek: maart 2020
18 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Houd je van de Indonesische keuken? Dan is Nusa een aanrader. Ruime porties en zeer smakelijk. Nu afgehaald omdat alle restaurants in Nederland tijdelijk gesloten zijn. Nusa heeft een afhaalfunctie gecreëerd, zodat je toch kunt genieten van hun heerlijke maaltijden.

Datum van bezoek: maart 2020

Reizigers die Nusa bekeken, bekeken ook

Gouda, Zuid-Holland

In Nusa geweest? Deel je ervaringen!