“Curcuma is een van de leukste plekjes van Gouda!”
Beoordeling van Lunchcafé curcuma

Lunchcafé curcuma
Geclassificeerd als nr. 40 van 124 Restaurants in Gouda
19 maart 2020 beoordeeld

Birgit en haar team maken je blij met de leuke ontvangst, de uitstekende koffie (bio en fairtrade) en de lekkere eigengemaakte gebakjes erbij.
Onlangs bereidde ze speciaal voor ons Goudse Fairtrade team een geweldige maaltijd (15 personen), helemaal vegetarisch/bio/fair, echt buitengewoon smakelijk.
Zeer aanbevolen!

Datum van bezoek: januari 2020
birgitfijen, Eigenaar van Lunchcafé curcuma, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Hoi Ruud L., dank je wel voor deze mooie review. Wat fijn dat het zo naar wens is geweest. Wij ontvangen jou en natuurlijk ook de Fairtrade groep graag weer!

8 januari 2020 beoordeeld

Bij Curcuma in Gouda eet je heerlijk,ook als je geen vegetariër bent.Het eten wordt met veel liefde vers voor je klaargemaakt en zo nodig aangepast aan je wensen. De bediening is zonder meer goed en de sfeer is geweldig. Ik raad iedereen aan om dit restaurant te bezoeken.

Datum van bezoek: januari 2020
17 december 2019 beoordeeld

Wij hebben hier net heerlijk geluncht. Heel fijn om een gezellige plek gevonden te hebben waar je niet gek aangekijken word als je veganistisch en glutenvrij wil eten.
Vriendelijk personeel, lekker eten en gezellige sfeer, zeker een aanrader!

Datum van bezoek: december 2019
15 december 2019 beoordeeld

Helaas moet je te lang wachten om je eerste bestelling door te geven.
Ook aan vriendelijkheid kan er nog het één en ander verbetert worden.
Een goedemiddag kon er niet vanaf.
De lunch was zeer karig en voor mijn vrouw was de smaak van de humus te zurig.
Deze heb ik zelf ook geproefd en kan dit ook bevestigen, daarnaast was het ei snotterig.

Datum van bezoek: december 2019
6 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een lekkere ongedwongen sfeer hangt er hier. In andere steden zoek en vind ik vaak ook zoiets. Fijn dat dit er ook in mijn eigen woonplaats is.
Genoten van een heerlijke espresso met een prachtig en lekker vegan gebakje. Best handig als je, zoals ik, lactose intolerant bent.

Datum van bezoek: september 2019
Birgit R, Eigenaar van Lunchcafé curcuma, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 september 2019

Beste PatriciavanZ,

Heel erg bedankt voor deze mooie woorden, "een lekkere ongedwongen sfeer..." vinden wij een groot compliment!
Fijn om te lezen dat de espresso en het vegan gebakje goed in de smaak zijn gevallen. Graag tot de volgende keer! Groetjes, team Curcuma

Reizigers die Lunchcafé curcuma bekeken, bekeken ook

In Lunchcafé curcuma geweest? Deel je ervaringen!