“weer slecht”
Beoordeling van In de Klander Muelen

In de Klander Muelen
Geclassificeerd als nr. 51 van 169 Restaurants in Dordrecht
14 maart 2020 beoordeeld

ik dacht we gaan weer eens. maar weer....zo slecht. we zaten buiten...14 maart, ja er was zon. en waar ik al bang voor was gebeurde, iedereen werd geholpen , behalve wij. echt zo triest die tent. vriendjes helpen ze wel

Datum van bezoek: maart 2020

4 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik had met een oud-collega in de stad afgesproken om bij te kletsen. We kwamen terecht bij dit etablissement op het Statenplein. Ik ben hier wel vaker geweest. Je kunt hier prima iets eten en drinken voor een nette prijs. Er is een terras, dat in de winter dichtgemaakt wordt maar wij besloten binnen te gaan zitten in het mooie, historische pand. We kozen voor een tafeltje in de hoek waar we ook nog naar buiten konden kijken. We begonnen met 2 rondjes koffie en besloten te blijven voor de lunch. De kaart biedt voor ieder wat wils. Wij gingen voor de 2 kroketten op brood en dat was ordinair lekker. Toen we na een uur of 2 opbraken, vertrokken we tevreden. Deze taveerne is niet voor niets al heel lang een populaire gelegenheid want je kan er gewoon heel goed terecht.

Datum van bezoek: januari 2020
14 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Duidelijk te merken dat de zaak is overgenomen door een stel dat gemotiveerd is om de oude glorie te herstellen. Zowel het interieur als de menukaart hebben een fijne opfrisbeurt gehad.
Dit keer de spare ribs gegeten en dan de pittige variant. Lekkere malse ribs met een héérlijke zak patat van zoete aardappel. Klein minpuntje is de "pittige" variant want pittig was het niet. Kortom: we gaan zéker de rest van de nieuwe menukaart nog even proeven!

Datum van bezoek: januari 2020
4 januari 2020 beoordeeld

Slechte bediening, eten slecht tot zeer slecht, kortom niet naar toe gaan, heb nog nooit zo,n slechte walgelijke tent mee gemaakt

Datum van bezoek: december 2019
13 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Met zijn 3en hier gegeten. Aardige bediening en begrijpelijk dat het druk is rond de kerstperiode. Alleen als je 2 keer erwtensoep besteld en 1 keer een trio van vis op brood, lijkt het me logisch dat het allemaal tegelijk komt. Helaas hadden we de erwtensoep al op kwam toen het brood pas waardoor er 1 pers. alleen moest eten. Erg jammer. Maar het was wel erg lekker.

Datum van bezoek: december 2019

Reizigers die In de Klander Muelen bekeken, bekeken ook

Dordrecht, Zuid-Holland

In In de Klander Muelen geweest? Deel je ervaringen!