“Lekker eten of lekker even zitten net een bakkie of een glaasje al dan niet na een bezoekje aan het museum.”
Beoordeling van Art&Dining

Art&Dining
Geclassificeerd als nr. 63 van 169 Restaurants in Dordrecht
15 maart 2020 beoordeeld

Heerlijk eten, lunch of diner. Al mijmerend met een kop koffie en stuk gebak kijkend over de schitterende museumtuin.

Datum van bezoek: februari 2020

14 januari 2020 beoordeeld

Eerste kerstdag met een vriendin voor het kerstbuffet naar Art en Dining. We werden vriendelijk ontvangen en dat was ook gelijk het enig positieve aan de hele avond. Het buffet kwam regelrecht van de Sligro. Waarom cocktailgarnalen i.p.v. Hollandse garnalen? Deze hadden jullie desnoods bij AH kunnen halen, waren in de aanbieding! Plakken wildpaté zonder compote, vis en fricandeau zwemmend in de saus. Gebakken krieltjes in een bain marie worden zacht. Alles was lauw. Het dessert sloeg totaal nergens op, niks zelf bereid. Chocoladetruffels stond er op het bordje, jullie weten toch wel wat dat is? In ieder geval niet dat wat er op het bordje voor door moet gaan.
Koffie of thee wordt ons gevraagd na het buffet. Thee graag met munt, net als aan die andere tafel. Helaas mevrouw, de munt is op. Of we iets anders willen? De rekening graag, we komen hier nooit weer.
Mérie van Buiten
p.s. we hebben ons ongenoegen herhaaldelijk geuit aan de bediening. Zij zou het door geven aan de keuken en konden er verder ook niks aan doen.
Bij het afrekenen nogmaals gezegd dat we het slecht vonden. We kregen een kaartje en konden een mail sturen. Mijn vriendin heeft dat dezelfde avond nog gedaan maar tot op heden geen reactie mogen ontvangen.

Datum van bezoek: december 2019
26 december 2019 beoordeeld

Kerstbuffet was van mindere kwaliteit eten was lauw vruchten uit blik koudbuffet werd niet aangevuld combinatie van gerechten klopt niet bv wat moet je bij rijst eten ?.
Geen gebakken aardappels of frites ,alleen paddestoelensoep.
Is de prijs van €59 niet waard
Nee voor mij geen kerstbuffet bij Art en dining

Datum van bezoek: december 2019
6 oktober 2019 beoordeeld

Wij hadden onze familie uitgenodigd voor een lunch voorafgaand aan het museumbezoek. De sfeer in de glazen serre vast fantastisch, personeel heel vriendelijk en gaf het gevoel van welkom te zijn. Helaas ging er af en toe bij onze bestelling iets mis in de keuken, werd opgelost maar iedereen moet dan op elkaar wachten. Jammer was ook de in plastic voorverpakte boter, past niet bij de kaart en de prijsklasse van dit restaurant.

Datum van bezoek: oktober 2019
15 april 2019 beoordeeld

Na een bezoek aan het Gemeentemuseum Dordrecht is een bezoek aan Art&Dining voor een hapje en een drankje een goede afsluiting. Leuke kaart met smakelijke gerechten, maar wel pittig geprijsd. Vriendelijke (en jonge) bediening. Gezellig druk. Leuk uitzicht op de tuin met de gaande en de komende bezoekers van het museum.

Datum van bezoek: april 2019

Reizigers die Art&Dining bekeken, bekeken ook

Dordrecht, Zuid-Holland
Dordrecht, Zuid-Holland

In Art&Dining geweest? Deel je ervaringen!