“Voordelig eten”

La Cubanita
Geclassificeerd als nr. 66 van 169 Restaurants in Dordrecht
Keukens: Cubaans, Mexicaans
15 maart 2020 beoordeeld

In het oude centrum van Dordrecht, nabij de Grote of Onze lieve vrouwe kerk aan de linkerkant van die kerk kan je wat voordeliger eten in het Tapas restaurant La Cubanita. Het is daar voor rond 18 Euro onbeperkt tappas eten, je geeft telkens op welke tappas je wilt, en de totale kosten, exclusief drank, dessert e.d., 17,95 (vorig jaar). Het eten is goed, het restaurant schoon en netjes, het personeel is 'meestal' vriendelijk. Het restaurant zit op een hoek, en is ruim van binnen en buiten is er nog een groot terras.

Datum van bezoek: mei 2019

11 maart 2020 beoordeeld

Vaak met veel plezier gegeten bij la Cubacrisis en tevreden over het eten. Deze keer haar in ons eten en muizen die rond liepen. Gemeld bij het personeel deden hier wat laks over. Dit terwijl je erg ziek van worden van muizen... zal voor ons niet voorkomen dat we hier nog komen zolang hier niets aan gedaan word..

Datum van bezoek: maart 2020
30 augustus 2019 beoordeeld

War een leuke gezellige tent welke gerund wordt door echte horeca mensen. Deze mensen weten jongen mensen te motiveren voor een baan in de horeca. Het personeel is namelijk vrolijk en helpt je graag op weg.

TIP: Ga hier eten en geniet

19 augustus 2019 beoordeeld

Leuke avond in dit restaurant waar je onbeperkt tapas kan eten. Het wachten duurt niet zo lang en de service is gewoon goed.

7 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Er hangt een gezellige sfeer in het restaurant, het eten was ook lekker en de bediening was goed. Er werd vaak gevraagd of wij nog wat te drinken wilden hebben en of het eten beviel. Het personeel was wel wat jong maar ondanks dat vriendelijk, gastvrij en ruimde de tapas bordjes snel op. Ondanks dat we met een grote groep waren werd er genoeg aandacht ons besteed.

Reizigers die La Cubanita bekeken, bekeken ook

Zwijndrecht, Zuid-Holland

Dordrecht, Zuid-Holland

In La Cubanita geweest? Deel je ervaringen!