“Leuk gelegen zaak”

Zusjes Biologische Delicatessen, Espresso en Lunch
Geclassificeerd als nr. 60 van 174 Restaurants in Dordrecht
29 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens ons weekendje weg naar Dordrecht zijn we voor een kopje koffie met een lekker stukje cheesecake vanwege het mooie weer hier op het terras neergestreken. Het bedienend personeel was vriendelijk en attent. De zaak ligt leuk op een hoek aan de Voorstraat. Binnen ziet het er netjes en gezellig uit. Alleen de gang naar het toilet is van de categorie ‘kruip door sluip door’. Oftewel het is er wel netjes maar wat krap bemeten.

Datum van bezoek: juli 2020

23 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Helaas een teleurstelling. Erg weinig kennis over coeliakie en glutenvrij eten. De mogelijkheid tot glutenvrij eten is er, maar even aan geen glutenvrij garantie te kunnen geven op de kaart. Helaas is dit met coeliakie niet te doen. Het glutenvrij brood wordt geroosterd in dezelfde broodrooster als het normale brood dus dat is al geen optie. Erg jammer!

Datum van bezoek: augustus 2019
14 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Gebouw ziet er fancy uit. We moesten 10 minuten wachten tot we geholpen werden voor een coffee to go. De schuim op de cappuccino was slap en de bediende roerde de suiker helemaal door de koffie heen. Jammer dit. Geen herkansing.

24 mei 2019 beoordeeld

We hebben de heerlijke taarten uitgeprobeerd. En die zijn GOED bevonden!
Lekker bakkie koffie erbij, wat wil een mens nog meer.

4 april 2019 beoordeeld

Erg smaakvol, verrassend en creatief. De bediening was supervriendelijk.
En de aankleding was erg leuk.

Datum van bezoek: april 2019

Reizigers die Zusjes Biologische Delicatessen, Espresso en Lunch bekeken, bekeken ook

Dordrecht, Zuid-Holland

In Zusjes Biologische Delicatessen, Espresso en Lunch geweest? Deel je ervaringen!