“Perfecte spot!”

Finn's Eten en Drinken
Geclassificeerd als nr. 15 van 182 Restaurants in Dordrecht
Keukens: Café
19 augustus 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Ze hebben te maken met een vervelende verbouwing in de buurt. En dat is juist de reden om ze te bezoeken! Dat verdienen ze. Erg goede menukaart, een fijn verrassingsmenu, heel aardig personeel en zeer gastvrij voor de hond.

Datum van bezoek: augustus 2021

18 april 2021 beoordeeld

Vandaag eten besteld en laten thuisbezorgen. Eten werd netjes op tijd bezorgd en was goed warm. We hadden de kipsaté en kalfsburger besteld en het was heerlijk! De porties waren ruim en ook genoeg voor grote eters zoals wij. Ook over de hoeveelheid sausjes hadden we niks te klagen. Dit was de eerste keer dat we bij Finn's hebben besteld en het is zeker voor herhaling vatbaar.

Eindelijk een keer eten bezorgd gekregen wat niet alleen voldeed aan de verwachtingen, maar ze zelfs overtrof!

Datum van bezoek: april 2021
5 september 2020 beoordeeld

Met gezin met pubers gegeten bij Finn’s prima ambiance en lekkere biertjes.
Voorgerechten salades en carpaccio waren goed, hoofdgerechten stuk voor stuk prima! Niets op aan te merken!
Bavettes waren prima qua bereiding: medium en rare zoals je het zou wensen.
Slibtong heerlijk van smaak en zoals het hoort : geen saus ( zodra vis in saus wordt geserveerd met je altijd opletten) deze slibtong was echt top.
Daarnaast een kipsate, niet te pittig.

Finns top gedaan, dank voor de avond, jullie gaan ne vaker zien.

Datum van bezoek: september 2020
24 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Service langzaam , kwaliteit eten matig en te duur voor wat het is . Gepaneerde sliptong met graad en geen smaak of saus erbij ,

Datum van bezoek: juli 2020
5 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Bezoekers aan Dordrecht die met de auto komen adviseer ik te kiezen voor de Parkeergarage Spuihaven. Vandaar loop je in tien minuten via de Grote Kerk of Onze-Lieve-Vrouwenkerk naar Finn’s aan het Blauwpoortsplein. Helaas was men tijdens mijn bezoek bezig met werkzaamheden aan de Engelenburgerbrug. Daardoor was het uitzicht vanaf het terras niet fraai en was er wat geluidsoverlast. Ik had voor vier personen besproken, dus aan tafel (twee) op het terras aan de kant van het water. Niet echt schoon door uitwerpselen van vogels. De bediening is een beetje afstandelijk. De lunch: eenmaal boerenbrood met carpaccio was prima. Verder driemaal een uitsmijter met parmaham. Dat was wel aan de erg zoute kant. De parmaham hebben wij er grotendeels afgehaald. Het brood waarop de gerechten werden geserveerd was uitstekend. Daarna afrekenen en de hoek om naar de Nieuwe Haven, als entree naar het historisch centrum.

Datum van bezoek: juni 2020

Reizigers die Finn's Eten en Drinken bekeken, bekeken ook

Papendrecht, Zuid-Holland

Dordrecht, Zuid-Holland

In Finn's Eten en Drinken geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.