“Super lieve mensen en lang leven de taarten !”
Beoordeling van Coffeelicious

Coffeelicious
Geclassificeerd als nr. 1 van 4 Koffie en thee in Dordrecht
Keukens: Hedendaags
Dineropties: Ontbijt, Reserveringen
Beschrijving: Coffeelicious is een populaire lunchroom met 40 zitplaatsen en serveert niet alleen overheerlijke Britse en Hollandse ontbijt- en lunchgerechten, maar heeft zich ook gespecialiseerd in de kunst van het koffie maken. Over koffie gesproken ... Coffeelicious is gekozen tot de nummer 1 van de Koffie Top 100 2014 en heeft gemiddeld een 9.5 gekregen voor haar koffie van het AD KOFFIETEST!. Hun cappuccino, gemaakt met de bonen van Goppion werd zelfs beloond met een 10. Bij hun bezoek aan Dordrecht dit jaar was ook het Koningshuis onder de indruk van de heerlijke koffie. Alles wat bij Coffeelicious over de toonbank gaat, is huisgemaakt. Verras je daarom niet als je veel werknemers achter de balie ziet staan, die zijn druk bezig met het bereiden van sausjes, taartjes, broden, scones etc. Er zijn heel veel taarten in glazen stolpen te vinden op de toonbank van Coffeelicious want het draait bij Coffeelicious om 2 dingen: Koffie en Taart. Van beide wordt evenveel verkocht. Alles bij Coffeelicious straalt een ongedwongen sfeer uit. Of dit nu komt door het jonge, gastvrije team, een stralende Barista's die vol passie cappuccino's, espresso's en koffies maakt of bakkers die vanuit de open keuken met het bakken van alle taarten de meest verrukkelijke geuren door Coffeelicious verspreidt, een ding is zeker de gasten van Coffeelicious komen hier helemaal tot rust.
17 maart 2020 beoordeeld

Lieve coffeelicious,

Wij hebben geen aanmerkingen voor jullie alleen willen we jullie een hart onder de riem steken.
Wat een mooie to good to go box hadden wij gisteren. Onze meiden waren zo blij en zeker met hun extra cupcakes en alle andere zoetigheid ( wij ouders hadden alleen nog maar het brood ) we gaan dit zeker vaker doen! Lang leven de taarten heb ik gisteren meerdere keren gehoord.
Ik wens jullie heel veel succes en sterkte in deze Coronastrijd. Ik hoop dat de schade beperkt blijft en dat jullie er goed uitkomen.

Hopelijk tot snel !

Liefs, Manon en de meiden

Datum van bezoek: maart 2020
Coffeeliciousnl, Marketing van Coffeelicious, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 maart 2020

Lieve Manon en de meiden,

Wat fijn om te lezen dat jullie zo hebben genoten van onze Too Good To Go box. En enorm goed om te zien dat jullie ons supporten in deze bizarre tijd! Hopelijk zien we jullie snel weer in één van onze vestigingen. Tegen die tijd is het uiteraard wel mogelijk om onze taarten online te bestellen via de website. Let goed op elkaar!

Sharon - Team Coffeelicious

6 maart 2020 beoordeeld

Coffeelicious museum cafe in Huis van Gijn, we nemen aan dat e.e.a. bij elkaar hoort. We hebben in Huis van Gijn een dure kop koffie gedronken, de kwaliteit viel tegen (bitter) en er kon nog geen koekje af. Heel erg jammer en beslist niet uitnodigend.

Datum van bezoek: februari 2020
Coffeeliciousnl, Owner van Coffeelicious, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 maart 2020

Hi lieve gast,

Wat jammer om te horen dat u de koffie te bitter vond. Wij zetten onze koffie altijd als een dubbele espresso en wellicht was dit helaas niet helemaal uw smaak. Als u dit ter plekke had aangegeven dan hadden we met alle liefde een koffie met enkele espresso voor u gezet. De reden dat wij geen koekje bij de koffie serveren is omdat wij een hele toonbank vol hebben met huisgemaakt lekkers. We vinden het nogmaals heel erg jammer dat u niet heeft genoten van uw koffie en hopen u toch snel weer te zien om u een koffie te serveren waar u van kunt genieten.

Team Coffeelicious

6 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij komen hier altijd graag met plezier. Het is een gezellige plek en je kan er super lekker eten. De meiden die er werken zijn ook super vriendelijk.

Datum van bezoek: maart 2020
Coffeeliciousnl, Owner van Coffeelicious, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 maart 2020

Hi Elisa,

Wat een super lieve review! Hier worden we heel erg blij van! We zijn blij om te horen dat je hier graag komt, we hopen je dan ook snel weer te zien!
We waarderen dit enorm!

Team Coffeelicious

23 februari 2020 beoordeeld

Heerlijke koffie met een heerlijk stuk huisgemaakte taart. Daarna nog trek in een lekker en gezond broodje dan ben je hier ook aan het juiste adres

Datum van bezoek: februari 2020
Coffeeliciousnl, Owner van Coffeelicious, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 februari 2020

Hi lieve gast,

Bedankt voor de lieve review! Wat leuk om te lezen dat je zo geniet van onze koffie en taart!
We hopen je vaak terug te zien!

Coffeelicious

20 februari 2020 beoordeeld

Voor echt iedereen is er wel iets lekkers te vinden. Of her nu de verse zelfs gemaakte smooithies of limonades zijn, de thee, en vooral ook de koffie in alle soorten en maten. Je mag alles vragen, dit er bij dot er af, er wordt vooral geluisterd en jij bent de GAST.

Datum van bezoek: januari 2020
Coffeeliciousnl, Owner van Coffeelicious, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 februari 2020

Beste Waaghals,

Wow wat lief! Zoals u het ervaart bij Coffeelicious is ook zoals het is bedoeld. Hartelijk dank voor de lieve woorden, enorm gewaardeerd.

Fiona

Reizigers die Coffeelicious bekeken, bekeken ook

Dordrecht, Zuid-Holland
Dordrecht, Zuid-Holland

In Coffeelicious geweest? Deel je ervaringen!